Jump to content

TinTin

Member
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

56 Excellent

Recent Profile Visitors

26 profile views
  1. Πολύ ωραία η ανάλυσή σου @leonidio Είχα ξεκινήσει την τηλεοπτική σειρά όταν ζούσε το τρελό hype της πριν 6-7 χρόνια και καραγούσταρα. Σταδιακά ξέμειναν από ιδέες, δεν ήξεραν τι να κάνουν με τους χαρακτήρες και είτε τους έστελναν, είτε βάλτωναν σε αηδιαστικό σημείο (σίγουρα βαρέθηκαν και οι ηθοποιοί) και γενικά έγινε ένα άγευστο και κουραστικό κουλουβάχατο και ένιωθα ότι έβλεπα post-apocalyptic σαπουνόπερα με κάτι ζόμπι στο βάθος. Την ντρόπαρα στο πολύ καλό 8ο επ. της 9ης season, διότι μέχρι τότε την έβλεπα από ψυχαναγκασμό και κατάλαβα ότι αυτό είναι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν μέσα σε αυτό το χαμό. Ούτως ή άλλως δεν με αφορούσε άλλο. Ως εκ τούτου, θα έπιανα και το κόμικ κάποια στιγμή. Πριν κανά 4χρονο πήρα από τον @cassidy τα πρώτα 4 books και κόλλησα άσχημα. Το συνέχισα σε ψηφιακό και έχω ακόμα κάποιες δεκάδες τεύχη για το φινάλε. Θυμάμαι ότι γύρναγα πρωί από δουλειά, διαλυμένος και διάβαζα κανά 2ωρο χαλαρά. Απείρως ανώτερο σε αφήγηση, θεματικές, ανάπτυξη χαρακτήρων αλλά και ζοφερό κλίμα τρόμου. Μου άρεσε υπερβολικά που έμενε και στο οργανωτικό κομμάτι έναντι στα ζόμπια, το πως κατεύθυναν τις ορδές κλπ. Σίγουρα θα το τελειώσω κάποια στιγμή. Θεωρώ πως πρόκειται για ένα εξαιρετικό έργο. Το σύμπαν που έχτισαν είναι συγκλονιστικό. Το βρίσκω απολύτως φυσιολογικό που πουλάει τόσο το franchise και το αρμέγουν όσο πάει. ΥΓ: Μόνο ασπρόμαυρο σχέδιο 🤘 Ούτε να το βλέπω δε θέλω το έγχρωμο.
  2. Ευτυχώς όχι. Σίγουρα υπάρχουν κομμάτια που έχουμε δει σε ταινίες X-Men, αλλά στη συνολική αφήγηση όχι. Αν και την είχα διαβάσει πριν πολύ καιρό, θυμάμαι ότι μου άρεσε. Είναι σκοτεινό και καταθληπτικό. Πιάνει τον Λόγκαν από πιτσιρίκι, μέχρι το πως δημιουργήθηκε το αγρίμι που γνωρίζουμε. Το σχέδιο μεχ, αδιάφορο.
  3. Εν τω μεταξύ, στην αφίσα φαίνεται πιο μικρή και από εποχής Lost in Translation
  4. Μα ούτε εγώ το προσέγγισα φανμποΐστικα. Ίσα-ίσα, ξεκαθάρισα ότι δεν είμαι στη φάση του Snyder εδώ και χρόνια. Διαφώνησα στο ότι ο Whedon έκανε κάποια υπερπροσπάθεια ώστε να βγει ένα legit τελικό προϊόν. Είχε υλικό και το πέταξε στα σκουπίδια, για να προσθέσει κωμωδία. Επίσης, θεωρώ ότι αυτό που μετράει είναι ο τρόπος που λες μια ιστορία. Όχι απλά να την πεις. Εντάξει, δεν χρειάζεται να ανοίξουμε αυτή τη συζήτηση. Για τον συγκεκριμένο έχουν μιλήσει και άλλ@ από εποχής Buffy. Αλλά δε θέλω να σπάμαρω άλλο. cheerio
  5. Χωρίς καμία διάθεση να κρίνω την άποψή σου ή την προτίμησή σου για την ταινία του 17, θέλω να σταθώ στο συγκεκριμένο σημείο. Είναι δεδομένο ότι ο περβέρτουλας ο Whedon είχε τον άχαρο ρόλο να έχει 4 ώρες υλικό, να το πετσοκόψει και να κάνει reshoots ώστε να προσθέσει αυτά(σορι για την καμμενιά αλλά αυτό βρήκα): Την ξεκαρδιστική σκηνή που ο Flash πέφτει πάνω στα βυζιά της WW, η Gadot αρνήθηκε να τη γυρίσει και έβαλαν stunt. Συν το ατελείωτο παρασκηνιακό drama, με την απαράδεκτη συμπεριφορά του προς τους ηθοποιούς. Ο Ray Fisher έχει μιλήσει ανοιχτά γι' αυτό. Οπότε, δεν νομίζω ότι έκανε κάτι παραπάνω από το να εισπράξει τα πιο εύκολα εκατομμύρια της ζωής του.
  6. Όπως ανέφερε και ο Dredd, το Justice League του Whedon τη θεωρώ μία από τις χειρότερες ταινίες που έχω δει. Είναι ένα βεβιασμένο ανοσιούργημα χωρίς κανένα σεβασμό στο αρχικό υλικό και στους θεατές. Νόμιζαν ότι ο τύπος που μας φόρτωσε 10 χρόνια υπερηρωικής σάχλας, θα μπορούσε να δώσει ένα μέτριο αποτέλεσμα από τη στιγμή που έδιωξαν τον Snyder με πρόφαση την αυτοκτονία της κόρης του (ενώ γενικά ήθελαν να τον σουτάρουν από το BvS era). Ο Whedon έκανε reshoots, μπούκωσε το σενάριο με χιούμορ και διαλόγους που οι boomers παραγωγοί θεωρούν ότι αρέσει στη νεολαία, έβαλε φτηνά φίλτρα στην εικόνα και cgi του κιλού και παρέδωσε μια ταινία που δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτα. *spoilers ahead* Το Snyder's Cut το είδα σε 2 δόσεις. 3 ώρες και 53 λεπτά είναι πολλά για μονοκοπανιά. Είναι όμως αρκετά για να σου πει μια ωραία ιστορία. Ίσως σας ξενίσει η αναλογία 4:3. Η ταινία ξεκινάει με την επιχείρηση μάζωξης της JL από τον Batman, η οποία σε αυτή την εκδοχή είναι σαφώς πιο οργανική. Μετά επικεντρώνεται στα mother boxes. Αγαπημένη μου σκηνή είναι το history lesson από την Wonder Woman, κατά το οποίο εξηγεί πως ο Darkseid(και όχι ο Steppenwolf όπως στην ταινία του 2017) απέτυχε πριν χιλιάδες χρόνια να υποτάξει τη Γη και έφυγε τρέχοντας, αφήνοντας πίσω τα κουτιά με τους Ατλάντιους, τις Αμαζόνες και τους Ανθρώπους να υπόσχονται την προστασία τους. Ήδη από το πρώτο μισάωρο καταλαβαίνεις την αλλαγή του τόνου και του ύφους της ταινίας. Είναι στα κλασικά σκοτεινά πρότυπα της DC και του Snyder. Δεν χρειαζόμαστε άλλη εξυπνάδα τύπου Tony Stark, ούτε καμουφλαρισμένα μουστάκια. Επίσης το cgi είναι αρκετά πιο τίμιο και καθόλου κουραστικό. Βλέπουμε περισσότερo Ατλαντίδα και Θεμίσκυρα και καταλαβαίνουμε το ρόλο που έχουν αναλάβει στη φύλαξη των κουτιών και στην προστασία της Γης. Οι 2 νέοι χαρακτήρες, Flash και Cyborg, παίρνουν το χρόνο που τους αναλογεί και δεν είναι απλά γλάστρες που θα καθορίσουν το τελικό αποτέλεσμα. Έχουμε ένα υποτυπώδες χτίσιμο που θεωρώ τους κάνουν πιο συμπαθείς στο θεατή και αποκτούν το ρόλο τους όσο προχωράει η ταινία. Δυστυχώς, δεν λείπει το technobabble, δήθεν επιστημονικές μπούρδες ώστε να μας εξηγήσουν πως θα καταφέρουν να απενεργοποιήσουν την ένωση των mother boxes. Απλά το τρως και συνεχίζεις. Ο Steppenwolf έχει πλέον ένα κίνητρο (και νέα πιο τρομακτική και κουλ εμφάνιση) και υπηρετεί τον Darkseid με σκοπό τη λύτρωσή του. Ο Superman επιστρέφει και οδηγούμαστε στην τελική μάχη για τη σωτηρία της Γης που είναι σίγουρα πιο απολαυστική, με ωραία κλιμάκωση και λίγο Flashpoint. O Darkseid προειδοποιεί για τον ερχομό του. Ο Martian Manhunter δηλώνει παρών. Βλέπουμε το εναλλακτικό μέλλον του Knightmare timeline. Η μουσική πλέον αρκετά πιο ταιριαστή στο ύφος, δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει λες και βλέπεις video clip. Επίσης, βασικό, η ταινία είναι R rated. Έχει βία, αίμα και κόψιμο μελών του σώματος. Το όραμα του Snyder ήταν 2 parts της Justice League που θα οδηγούσε σε ταινία New Gods. Άρα το υλικό υπήρχε, αλλά όχι η θέληση από τα studio. Νομίζω τα μόνα reshoots αφορούσαν το Knightmare timeline. Σε γενικές γραμμές η ταινία μου άρεσε. Βασικά, μιλάμε για ΑΛΛΗ ταινία τελείως. Μετά το BvS ξενέρωσα με τον Snyder και δεν με αφορούσε ό,τι έκανε(πλέον, βέβαια, δεν ξέρω αν όντως αυτό ήθελε να κάνει ή αν αυτό ήθελαν από το studio). Σε αυτή την εκδοχή, όμως, βλέπω ένα όραμα με μεράκι, ειλικρίνεια και όρεξη. Κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα, διασκεδαστικό σινεμά. Αυτό θα έπρεπε να είναι οι υπερωρωικές ταινίες και ειδικά οι ensemble. Μακάρι να βλέπαμε περισσότερες τέτοιες ταινίες. Πήξαμε στις σοβαροφάνειες και στις πεπατημένες. Aφήστε τους δημιουργούς ελεύθερους. Να τη δείτε.
  7. Όταν λέω ότι δεν έχουν κοινωνική βάση, εννοώ ότι δεν πηγάζουν από το λαό και τα δήθεν «χαρακτηριστικά» του αλλά από το σύστημα που διαμορφώνει μια κουλτούρα ξενοφοβική και έτοιμη να δείξει με το δάχτυλο τον δήθεν υπαίτιο, όταν δεν θέλει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα από τη ρίζα του. Τα στερεότυπα συνήθως κατευθύνονται από τον ισχυρό προς τον ανίσχυρο. Μετανάστες, ξένοι, γυναίκες, γκέι, χοντροί, φτωχοί κοκ. Ανάλογα με την ατζέντα του καθενός και τι τον εξυπηρετεί. Αν έχεις ταξιδέψει εντός Ευρώπης, σίγουρα θα έχεις ακούσει στερεοτυπικές απόψεις για τεμπέληδες Έλληνες που τρώνε τους φόρους των σκληρά εργαζόμενων ευρωπαίων. Όσο για την τέχνη, η σάτιρα λένε ότι πρέπει να γίνεται από κάτω προς τα πάνω. Προφανώς και διακωμωδεί και αποδομεί στερεότυπα(πχ Always Sunny in Philadelphia στα πιο πρόσφατα). Αν γίνει με σκοπό τη στοχοποίηση τότε μιλάμε για προπαγάνδα. Δεν καταλαβαίνω πως γεννάει, όμως, στερεότυπα. Επίσης, η προτροπή σου είναι ένα ψευδές δίλημμα, διότι αφενός μπορώ να θεωρώ τα στερεότυπα κοινωνική παθογένεια και να απολαμβάνω την τέχνη και αφετέρου δεν υπάρχουν μόνο αυτές οι δύο καταστάσεις ως επιλογές. Τέλος, από τη στιγμή που τα στερεότυπα βασίζονται σε υπεργενικεύσεις κατά μίας «ομάδας» και θεωρούν ως δεδομένο ότι αυτή η ομάδα είναι ομοιογενής, τότε η χρήση τους πάει ξεκάθαρα κόντρα στη διαφορετικότητα και τάσσεται υπέρ των διακρίσεων. Άρα το θέμα δεν θα έπρεπε να είναι αν όντως ισχύουν, αλλά για ποιο λόγο χρησιμοποιούνται και τι υπονοούν.
  8. Δεν υπάρχουν χαρακτηριστικά βάσει φύλου ή φυλής σε συμπεριφορικό επίπεδο. Ο άνθρωπος διαμορφώνεται από τις συνθήκες στις οποίες ζει και μεγαλώνει. Το ότι ταυτίζεται η έλλειψη καθαριότητας με τους Ρομά, σχετίζεται εν μέρει με την γκετοποίηση τους - είναι πολύ αυξημένες πιθανότητες να συναντήσουμε τέτοια συμπεριφόρα. Αν συναντήσεις τέτοια συμπεριφόρα σε λευκό Έλληνα, δεν θα γενικεύσεις ούτε θα καταλήξεις σε στερεότυπο. Έχει να κάνει με κοινωνικούς αυτοματισμούς που μαθαίνουμε υποσυνείδητα από μικροί, έτσι ώστε να κατηγορούμε τον εύκολο στόχο, με λιγότερα προνόμια συνήθως ως μια βαλβίδα αποσυμπίεσης του κοινωνικού θυμού (για να μην στραφεί στους πραγματικούς υπαίτιους, που αυτό είναι άλλη κουβέντα). Τα στερεότυπα δεν έχουν καμία κοινωνική βάση. Αν έχεις κάποια legit πηγή από έρευνα θα ήθελα να τη δω. Δεν χρειάζεται να είσαι ναζί για έχεις επικίνδυνες απόψεις.
  9. Hello. Καλώς σας βρήκα. Ίσως με έχετε πετύχει στα παλιά λημέρια. Είπα να κάνω 1ο post για να φλεξάρω νέα κομιξάκια. Από το αγαπημένο μου πλέον κομιξάδικο, Cosmic Realms.
×
×
  • Create New...