Jump to content

Kappastitsio

Member
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

Reputation

410 Excellent

2 Followers

Recent Profile Visitors

435 profile views
  1. Κάνοντας μια βόλτα στο φετινό Japan Festival δεν μπορούσα να αγνοήσω τα λίγο πιο άγνωστα μάνγκα που πήρε το μάτι μου σε κάποιους από τους πάγκους που υπήρχαν εκεί. Έτσι ανακάλυψα κι αυτό το μικρό διαμαντάκι που λέγεται "Goth". To "Goth" είναι ένα βιβλίο μάνγκα που κυκλοφόρησε το 2004 από την Kadokawa Comics, ενώ το 2008 μεταφράστηκε στα Αγγλικά και εκδόθηκε από την Tokyopop. Πρόκειται για μια ιστορία του συγγραφέα Otsuichi, σε εικονογράφηση του Kenji Oiwa. Το μάνγκα είναι στη πραγματικότητα η διασκευή μιας ιστορίας του ίδιου του συγγραφέα, η οποία είχε εκδοθεί σε μυθιστόρημα το 2002. Η ιστορία ακολουθά δύο εφήβους, οι οποίοι έχουν μια αφύσικη εμμονή με τους νεκρούς. Μέσα από τέσσερις ιστορίες, βλέπουμε την ασυνήθιστη συχνότητα με την οποία οι δύο πρωταγωνιστές βρίσκονται μάρτυρες φόνων, αλλά και πόσο ικανοποιούνται από την ανακάλυψη και την εξιχνοίαση τους. Οι τέσσερις αλληλένδετες ιστορίες χτίζουν μια σκοτεινή, παράδοξη ατμόσφαιρα σε μια μεγαλύτερη αφήγηση, η οποία παρουσιάζεται αρκετά ρομαντικοποιημένη αλλά και ιδιαίτερη. Το σχέδιο φυσικά αναδεικνύει θετικά τον κόσμο αυτό, με καθαρές φόρμες που ισορροπούν με τις γραφικές αναπαραστάσεις που σπάνε κάθε τόσο το μυστήριο με την ένταση και τη λεπτομέρειά τους. Ένα στοιχείο που με ξενίζει κάπως με την ανάγνωση του μάνγκα, είναι ότι ο κόσμος κάποιες φορές μοιάζει να παρουσιάζεται αρκέτα απόμακρος από τη πραγματικότητα, ή όπως ανέφερα πιο πάνω ρομαντικοποιημένος, ίσως σε ένα παράλογο βαθμό. Παρόλα αυτά, όσο η ιστορία προχωρά, η ατμόσφαιρα δένει με τη ρομαντικοποίηση αυτή σε ένα παράλογα ελκυστικό αποτέλεσμα. Σε γενικές γράμμες είναι ένα αρκετά ελκυστικό μάνγκα που σε συνδυασμό σχεδίου και ιστορίας, αποδίδει μια ατμόσφαιρα αλλόκοτη, με ένα κόσμο που οι κανόνες του διαφέρουν πολύ από τη πραγματικότητα, αλλά και που υπνωτίζουν τον αναγνώστη να τον ακολουθήσει σε ένα μακάβριο παραμύθι. Το εξώφυλλο είναι το ίδιο μυστήριο και είναι μόνο η αρχή, ικανό να προσελκύσει με τη πρώτη ματιά, όπως κατάφερε να προσελκύσει εμένα.
  2. Ως άνθρωπος που κοιτάζει πολύ την ιστορία σε ένα κόμικ, έχω να πω ότι το διάβασα χωρίς να με απασχολεί αυτό το κομμάτι 😂 Ήταν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία, με το καλύτερο κομμάτι να είναι όντως το σχέδιο. Fun Fact: Υπάρχει ένα τευχάκι FCBD που περιέχει μια αποκλειστική από όσο ξέρω ιστορία της σειράς και ουσιαστικά από εκεί έμαθα την ύπαρξη του Red Room 😁
  3. Θα μπορούσα να σου προτείνω επίσης και το Soul Eater σα μάνγκα, το οποίο έχει μεγάλες διαφορές από το άνιμε απ'όσο ξέρω. Το σχέδιο ξεχωρίζει σίγουρα καθώς θυμίζει Tim Burton (προσωπικά τον αγαπάω) αλλά να ξέρεις ότι περνά και λίγο στη μεριά του Fan Service οπότε αν αντέχεις ριξ' του μια ματιά! Αυτή τη στιγμή μπορείς να το βρεις πιο εύκολα σε σκληρόδετη έκδοση. Το Dominion του Masamune Shirow (Ghost in the Shell) είναι κάτι που επίσης μου άρεσε. Είναι πιο κωμικό από όσο γνωρίζω από άλλες δουλειές του αλλά και αρκετά καλό και ίσως και λίγο επίκαιρο. Μπορείς να το βρεις εύκολα σε μαλακό εξώφυλλο. Κάτι που διάβαζα πιο πολύ σαν έφηβος ήταν το Bleach, το οποίο αν και νομίζω είναι λίγο δύσκολο να το βρεις, αλλά αξίζει σαν μάνγκα και μάλιστα κυκλοφορεί και το Burn The Witch που βασίζεται στο κόσμο του. Θα μπορούσες επίσης να κοιτάξεις και τα Kingdom Hearts, Jujutsu Kaisen και JoJo's Bizarre Adventure βέβαια .
  4. Επανήλθα κι εγώ από τον μακρύ μου ύπνο (γιατί άλλο πράγμα ο μακρύς περίπατος ) και ήθελα να πω ότι πέρα της αδυναμίας που έχω για το Shaman King από παιδί ακόμα λόγω του πρώτου άνιμε, είναι ένα μάνγκα που θα μπορούσα κι εγώ να προτείνω σε εφηβικό κοινό. Το διαβάζω στην επανέκδοση της Kodansha και θυμίζει λίγο το JoJo's Bizarre Adventure (ο ίδιος ο Takei έχει πει ότι είναι το αγαπημένο του μάνγκα), με τη πιο σημαντική διαφορά ότι τα πνεύματα έχουν όλα τη δικιά τους προσωπικότητα. Βλέπεις συνεπώς τα πνεύματα να παίρνουν ένα ρόλο σωματοφύλακα. Αλλά αυτό που σίγουρα κάνει το μάνγκα να ξεχωρίζει είναι το character design, καθώς σχεδόν όλοι τους ξεχωρίζουν με τον δικό τους τρόπο (ακόμα και τα πνεύματα). Είναι σύνολο 36 volumes οπότε και σε σύγκριση με άλλα shounen είναι αρκετά μέτριο σε μέγεθος. Εγώ προσωπικά το προτείνω πάντως .
  5. Είναι εκείνη η στιγμή που τελειώνεις μάθημα εξαμήνου που σε παιδεύει δύο χρόνια και τονώνεται το ηθικό σου για τη τελική εξέταση (αύριο)! Ευχαριστώ πολύ!!
  6. Η αλήθεια είναι ότι γενικά δε λέω ότι εξαρχής με έψηνε ο Spider-Man αλλά κάτι τέτοια ιδιαίτερα κόμικ πάντα μ' αρέσει να τα τσεκάρω
  7. Ψάχνοντας τις διαδικτυακές εκπτώσεις σε γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, έτυχε να πέσω σε ένα κόμικ της σειράς Amazing Spider-Man το οποίο φαινόταν διαφορετικό από οτιδήποτε είχα δει μέχρι στιγμής. Έδινε έναν πιο καλλιτεχνικό αέρα και το εξώφυλλο είχε μια ιδιαίτερη γραφιστική επιμέλεια. Δεδομένου ότι παρακολουθώ τέτοια μαθήματα ήταν λογικό να με τραβήξει η σύνθεση του εξωφύλλου. Έτσι και το παρήγγειλα και μέτα από λίγο κόπο έφτασε στα χέρια μου. Εξώφυλλο του Amazing Spider-Man Family Business (πηγή https://www.goodreads.com/book/show/18119043-amazing-spider-man) Το "Amazing Spider-Man Family Business" είναι ένα Graphic Novel της Marvel Comics το οποίο κυκλοφόρησε τον Απρίλη του 2014 μέσω της σειράς "Marvel OGN". Γραμμένο από τους Mark Waid και James Robinson και σε σχέδιο του Gabriele Dell'Otto, πρόκειται για μια ιστορία με στοιχεία noir όπως τον κυνισμό που παρουσιάζει ο Peter Parker, τα οποία συνδυάζονται με κατασκόπους και μυστικές αποστολές. Εικονογράφηση από το βιβλίο (πηγή https://www.reddit.com/r/comicbooks/comments/666pxr/this_is_some_beautiful_art_amazing/) Στην ιστορία, ο Peter Parker γίνεται στόχος μιας καταδίωξης και βρίσκει τη χαμένη του αδερφή, η οποία ως κατάσκοπος τον οδηγεί σε μια αποστολή αναζήτησης της κληρονομιάς των γονιών τους. Παράλληλα, ο Kingpin έρχεται σε έπαφη με τον Mentallo, έναν μεταλλαγμένο με την ικανότητα να δημιουργεί ψευδαισθήσεις. Σα σενάριο είναι κάτι αρκετά απλό που μπορεί να δουλέψει. Αυτό όμως που το ανεβάζει είναι το σχέδιο. Κάθε σελίδα και πάνελ θυμίζει πίνακα ζωγραφικής χάρη στο χρωματισμό του, ο οποίος προσωπικά μου θυμίζει τα έργα του Alex Ross. Στο σύνολο του, το βίβλιο συνδυάζει υπερηρωική δράση με ιστορίες κατασκόπων και στοιχεία film noir, αλλά φαίνεται να κλίνει περισσότερο στη κατασκοπία παρά στους υπερήρωες. Αυτό που κρατάει την ιστορία είναι σίγουρα το εικαστικό κομμάτι, αν και το βιβλίο είναι από μόνο του μικρό σχετικά σε έκταση, με γύρω στις εκατό σελίδες περιεχόμενο. Είναι μια κάλη εμπειρία σε γενικές γραμμές. Μπορεί η ιστορία να μη κρατάει πολύ μόνη της, αλλά η εικονογράφηση είναι σίγουρα ένας λόγος για να έχει κάποιος αυτό το βιβλίο στη συλλογή του.
  8. Μια μέρα καθώς χάζευα το Instagram έτυχε να πέσω πάνω σε ένα εξώφυλλο ενός καινούργιου κόμικ που υποσχόταν στοιχεία Stephen King, Neil Gaiman και Tim Burton, Με πέντε τεύχη προς κυκλοφορία και με ένα ενδιαφέρον πρώτο εξώφυλλο, σκέφτηκα ότι θα ήταν μια όμορφη εμπειρία, δεδομένου ότι ήταν μια ιστορία τρόμου όπως μου είχε δώσει την εντύπωση. Και φυσικά, είχα δίκιο και για τα δύο. Εξώφυλλο πρώτου τεύχους (πηγή https://www.goodreads.com/book/show/58801670-the-me-you-love-in-the-dark) Το "The Me You Love In The Dark" είναι μια σειρά κόμικς της Image που ξεκίνησε τη κυκλοφορία της τον Αύγουστο του 2021, με σχέδιο του Jorge Corona και σενάριο του Scottie Young. Αφορά την ιστορίας μιας ζωγράφου, της Ro, η οποία μετά την πίεση του ατζέντη της, αποφασίζει να εγκατασταθεί σε ένα απομονωμένο σπίτι ώστε να βρει την έμπνευση που αναζητά. Και τότε καταφέρνει να βρει κάτι άλλο, κάτι που δεν περιγράφεται με λόγια... Δισέλιδο σαλόνι του πρώτου τεύχους (πηγή https://www.comicsbookcase.com/reviews-archive/me-you-love-dark-1) Πρόκειται για μια ιστορία που αναμιγνύει τρόμο και ρομαντισμό σε ένα αρκετά ενδιαφέρον αποτέλεσμα που παρουσιάζει τις τοξικές σχέσεις μέσα από ένα άλλο μάτι. Υπάρχει ένας δυνατός παραλληλισμός των δύο στοιχείων του ρομαντισμού και του τρόμου και παρουσιάζεται μια δυνατή χημεία μεταξύ των δύο. Κάτι που έχει χτιστεί σε διάστημα μηνών μπορεί να διαλυθεί σε μόλις λίγα λεπτά. Είναι ένα απρόσμενο αλλά αποδεκτό πάντρεμα ιδεών και εννοιών σε μία ιστορία. Το σχέδιο είναι αρκετά στυλιζαρισμένο, με έναν αέρα από gothic horror, ενώ οι χαρακτήρες θυμίζουν τις φιγούρες του Tim Burton. Η ροή της ιστορίας ήταν ικανοποιητική, καθώς βοηθάει τον αναγνώστη να συνδεθεί με τους χαρακτήρες με τον ίδιο τρόπο που εκείνοι έρχονται κοντά ο ένας στον άλλον. Από μόνη της καταφέρνει να περάσει τους παραλληλισμούς του σεναρίου με τη πραγματικότητα και να τον κάνει να ταυτιστεί με κάτι που σε πρώτη ματιά φαίνεται φανταστικό και αλλόκοσμο. Η ιστορία προχωράει και αλλάζει όσο προχωράνε τα τεύχη και αυτή είναι η ομορφιά της. Ήταν κάτι με το οποίο ταυτίστηκα προσωπικά και κατάφερα να αγαπήσω για αυτόν τον λόγο. Μαζί με το σχέδιο, θεωρώ πως αυτό το κόμικ ήταν ένας όμορφος τρόπος να κλείσω τη χρονιά που πέρασε, καθώς πέρα από το προσωπικό επίπεδο, ένιωσα άνετα διαβάζοντάς το για αυτό που είναι: μια ιστορία τόσο αλλόκοσμη όσο και πραγματική. Μια ιστορία με την οποία δεν πορώθηκα, αλλά αγάπησα πραγματικά.
  9. Σωστή κίνηση από μεριά τους όντως Και μόνο το ότι είναι Σπαιντερμαν έχει αυτομάτως μεγαλύτερες πιθανότητες να τραβήξει κοινό λόγω της καινούργιας ταινίας Είναι λίγο στενάχωρο καθώς παρατηρώ ότι μικρότερα κόμικς δε παίρνουν τέτοια αναγνώριση αλλά εν τέλει οι πωλήσεις είναι που μετράνε Αν και εγώ προσωπικά αναγνώρισα το σχέδιο το οποίο τελικά είχα αγαπήσει μέσω το Φάντομ Ντακ
  10. Μου έκανε κι εμένα τεράστια εντύπωση, αλλά όπως αρκετά κόμικς που έχω διαβάσει έτσι κι εδώ υπάρχει υλικό τύπου προσχέδια χαρακτήρες storyboards κλπ. Αυτό όμως που έκανε εντύπωση είναι ότι αυτό το κομμάτι είναι οι υπόλοιπες 31 σελίδες
  11. Όταν κανείς αντικρίζει ένα κόμικ με υπερήρωες, μπορεί να υποθέσει ότι είναι Αμερικανικής προέλευσης. Εξάλλου, οι μεγαλύτερες εκδοτικές, όπως η Marvel Comics, ξεκίνησαν από την Αμερική εκδίδοντας κόμικς με ήρωες όπως ως ο Spider-Man. Οι ήρωες αυτοί έχουν γίνει παγκοσμίως γνωστοί και αγαπητοί σε μικρούς και μεγάλους. Αυτή η προλευσή τους και οι διαστάσεις που οι ιστορίες τους έχουν πάρει μέσα στα χρόνια ήταν που μου κίνησε το ενδιαφέρον βλέποντας πρώτη φορά αυτό το τόμο. Εξώφυλλο του τόμου (πηγή: https://popaganda.gr/newstrack/to-mistiko-tou-kristallou-o-spiderman-gia-proti-fora-sti-venetia) Το "Spider-Man: Το Μυστικό της Αράχνης" είναι ένα δημιούργημα των Ιταλών δημιουργών Tito Faraci και Giorgio Cavazzano το οποίο κυκλοφόρησε στη χώρα μας το Δεκέμβρη του 2021, μετεφρασμένο από τις εκδόσεις Μικρός Ήρως. Η ιστορία μας ξεκινάει με τον James Jonas Jameson, τον συντάκτη της Daily Bugle στην οποία δουλεύει ο Peter Parker, να του αναθέτει ένα ταξίδι στη Βενετία προς συλλογή φωτογραφικού υλικού. Ο Parker δέχεται, αλλά μια συνάντηση με τον Λεόνε Γκριμάνι, ένα Ιταλό καθηγητή ιστορίας, θα του αλλάξει τη ροή του ταξιδιού του σε μία ακόμα αποστολή διάσωσης του κόσμου από το κακό. (πηγή: https://popaganda.gr/newstrack/to-mistiko-tou-kristallou-o-spiderman-gia-proti-fora-sti-venetia) Το πρώτο πράγμα που συνειδητοποίησα όταν άνοιξα τον τόμο αυτό, είναι η έκταση της ιστορίας, η οποία είναι μόλις 21 σελίδες (ο ίδιος τόμος έχει έκταση 52 σελίδες). Σε τέτοια έκταση η ιστορία δεν έχει αρκετό χρόνο να αναπτυχθεί. Στη συγκεκριμμένη περίπτωση δε βλέπουμε πολλές λεπτομέρειες όπως θα βλέπαμε σε ένα αντίστοιχο αμερικάνικο κόμικ, ενώ υπάρχουν και κάποια plot holes που ναι μεν δεν αποσπάνε από τη πλοκή, αλλά καταφέρνουν να κάνουν μερικούς χαρακτήρες πιο ρηχούς σα προσωπικότητες. Σχεδιαστικά, το κόμικ είναι ξεκάθαρο πως είναι Ιταλικό. Μάλιστα ο Cavazzano έχει δουλέψει σε κόμικς όπως το "Μίκυ Μυστήριο" και "Οι νέες περιπέτειες του Φάντομ Ντακ". Οι χαρακτήρες σίγουρα ξεχωρίζουν σχεδιαστικά και βγάζουν μια άλλη πνοή. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα ενδιαφέρον κεφάλαιο στο μύθο του Spider-Man που δείχνει μια άλλη αισθητική, αλλά μόνο για λίγο, καθώς όπως αναφέρθηκε η ιστορία είναι αρκετά μικρή.
  12. Η αλήθεια είναι ότι είχα μια αμφιβολία όταν το ξεκίνησα ότι θα καταλήξει πολύ σαν διαφημιστικό του μουσείου, καθώς είχα διαβάσει στο παρελθόν παρόμοιου τύπου ανθολογία με ιστοριούλες από δημιουργούς δυο πόλεων της Αμερικής, Φυσικά όλες οι ιστορίες είχαν τουλάχιστον ονομαστικές αναφορές στις πόλεις, πράγμα που ελάχιστες φορές εμφάνιζε κάτι όμορφο, ενώ τις περισσότερες ήταν απλά δυο λέξεις χωρίς νόημα και ουσία στο έργο. Εδώ όμως ευτυχώς ο Αράκι, ως γνήσιος Westaboo (που απ ότι έμαθα είναι όρος αντίστοιχος του Weeaboo, όπου ο άνθρωπος έχει μια "εμμονή" με τη Δυτική και Ανατολική κουλτούρα αντιστοιχά), κατάφερε να μη με απογοητεύσει! 😅
  13. Ο Μπάτμαν είναι ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους χαρακτήρες στη ποπ κουλτούρα. Έχει αγαπηθεί από πολλούς ως υπερήρωας και ειδικότερα μέσα από σειρές και ταινίες. Αλλά αρκετές φορές έχει παρουσιαστεί και ως ντετέκτιβ. Ένα από τα πιο σπουδαία και ενδιαφέροντα παραδείγματα θεωρώ πως είναι το Gotham By Gaslight. Εξώφυλλο βιβλίου (πηγή https://en.wikipedia.org/wiki/Gotham_by_Gaslight) Κυκλοφορώντας πρώτη φορά το Φεβρουάριο του 1989, το Gotham By Gaslight δημιουργήθηκε από τους Brian Augustyn, Mike Mignola και P. Craig Russell. Πρόκειται για ένα one-shot κόμικ της DC που παρουσιάζει έναν διαφορετικό Μπάτμαν, ο οποίος ζει και δρα στο Γκόθαμ του 1889. Ύστερα από ένα ταξίδι στην Ευρώπη και μετά από μια αναδρομή σε ένα όνειρο του Μπρους που απεικονίζει τον θάνατο των γονιών του, μαθαίνουμε μεταξύ άλλων εγκληματικών δραστηριωτήτων, για κάποιους φόνους οι οποίοι είναι πανομοιότυποι με αυτούς του Τζακ του Αντεροβγάλτη στο Λονδίνο. Ο Μπρους αρχίζει τότα να κάνει την εμφάνιση του ως Μπάτμαν και αναλαμβάνει να εξαλείψει το έγκλημα, ενώ παράλληλα ερευνά και την υπόθεση του Τζακ, με τους κατοίκους της πόλης του να υποψιάζονται ότι οι δυο τους είναι το ίδιο πρόσωπο. Ο Μπάτμαν στο Γκόθαμ του 19ου αιώνα (πηγή https://www.cbr.com/batman-gotham-by-gaslight-explained) Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από την επιθεώρηση μυστηρίων. Συνεπώς δεν υπάρχουν πολλες σκηνές μάχης, κάτι που βοηθάει την ιστορία να αναδειχθεί σαν κάτι εναλλακτικό σε σχέση με τη συνηθισμένη φόρμουλα του υπερηρωικού. Ο χρωματισμός θέτει την ατμόσφαιρα για την ιστορία και μας παρουσιάζει μια άλλη οπτική της Γκόθαμ. Μια οπτική που σίγουρα την εντάσσει στον 19ο αιώνα. Όλο το στήσιμο για την ακρίβεια θυμίζει 19ο αιώνα. Μέσα βρίσκονται κείμενα σε χειρόγραφες γραμματοσειρές και πάνελ που θυμίζουν εφημερίδες της εποχής. Το πιο ενδιαφέρον όμως στοιχείο της ιστορίας θεωρώ πως είναι η προσωπικότητα του Μπρους Γουέην. Εδώ, παρουσιάζεται πιο ενθουσιώδης και πιο θερμός χαρακτήρας, παρ' ότι το παρελθόν του είναι σχετικά το ίδιο με αυτό του πραγματικού Μπάτμαν. Παρ' ότι μικρό, είναι θεωρώ ένα από τα καλύτερα γκράφικ νόβελ της DC. Ο συνδυασμός στοιχείων φαντασίας και πραγματικότητας κινεί το ενδιαφέρον του αναγνώστη και μαζί με την εικονογράφηση, τον βάζει να δει έναν άλλον κόσμο, στον οποίο ο Μπάτμαν μοιάζει να ανήκει ολοκληρωτικά. Το Gotham By Gaslight πλέον κυκλοφορεί μάζι με τη συνέχειά του, το Batman: Master of the Future ως κομμάτι του Elseworlds, μια σειρά από κόμικς που αναπαριστούν τους ήρωες της DC σε άλλες εποχές και σύμπαντα, όπως εδώ.
  14. Hirohiko Araki. Ένας mangaka γνώστος για τη σειρά μάνγκα / άνιμε JoJo's Bizarre Adventure, που παρουσίασε επιτυχία στο δυτικό κόσμο με τη μεταφορά του στη μικρή οθόνη το 2012. Στο διάστημα από τη πρώτη κυκλοφορία του μάνγκα μέχρι σήμερα, έχει δημιουργήσει παράλληλα με το αρχικό έργο (το οποίο εκδίδεται μέχρι και σήμερα με καινούργιο υλικό) αρκετά one-shot graphic novels. Η παρουσία του όμως δεν περιορίζεται μόνο εκεί, καθώς έχει συνεργαστεί με τη Gucci και το μουσείο του Λούβρου, προς δημιουργία κάποιων σχετικών μάνγκα, στα οποία πρωταγωνιστούν χαρακτήρες από το γνωστότερο έργο του, το JoJo's Bizarre Adventure. Ένα από αυτά είναι και το "Rohan at the Louvre". Εξώφυλλο Γαλλικής έκδοσης (πηγή https://www.amazon.com/ROHAN-AU-LOUVRE-HIROHIKO-ARAKI/dp/B01B98A2FO) Πρόκειται για το πρώτο μάνγκα που εκδίδεται στο μουσείο του Λούβρου, με τα πρώτα αντίτυπα να τυπώνονται το 2010. Ο Rohan Kishibe, ένας νεαρός mangaka, βρίσκεται στο πανδοχείο της γιαγιάς του όπου συναντά μια γυναίκα που του μιλάει για ένα πίνακα που αναπαριστά το ανάποδο της Μόνα Λίζα, ζωγραφισμένος από έναν Ιάπωνα. Μια νύχτα , η γυναίκα εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Δέκα χρόνια αργότερα, ο Rohan έχει καθιερώσει το όνομα του στο χώρο των manga, αλλά μετά από μια συζήτηση, θυμάται τη μυστηριώδη γυναίκα και τον πίνακα, ο οποίος βρίσκεται στο μουσειο του Λούβρου. Με την αναζήτηση του πίνακα στο μυαλό του, ο Rohan ταξιδεύει στο Παρίσι ώστε να λύσει το μυστήριο και να μάθει περισσότερο για το περιβόητο έργο τέχνης. Δισέλιδο από το βιβλίο (πηγή https://otakuusamagazine.com/rohan-at-the-louvre/) Το χαρακτηριστικό σχεδιαστικό ύφος του Araki είναι εμφανές για άλλη μια φορά: στυλιζαρισμένες φιγούρες, έντονες γωνίες και ένας εθισμός στο ποζάρισμα, με τις χρωματικές παλέττες να είναι ανοιχτόχρωμες αλλά καθαρές, ενώ δίνουν μια έντονη ατμόσφαιρα σε κάθε πάνελ. Η ιστορία είναι πιο ήπια και ρομαντική, εστιάζοντας στο μυστήριο παρά στη δράση, χωρίς όμως να αλλάζει κάτι, καθώς βγαίνει φυσικά και χωρίς να βγαίνει η διαφήμιση του μουσείου πάνω από την ιστορία. Αντιθέτως, διαφήμιση και αφήγηση μπλέκουν αρμονικά με τη βοήθεια της ιστορίας. Παρότι σχετικά μικρό, πρόκειται για μια ενδιαφέρουσα ιστορία με οικείους χαρακτήρες (με τον Rohan να έχει κεντρικό ρόλο στο JoJo's Bizarre Adventure) και χρώματα ευχάριστα στο μάτι. Επίσης, η έκδοση είναι λεπτή και σκληρόδετη και μαζί με το εξώφυλλο, το αποτέλεσμα είναι κάτι μαγευτικό.
×
×
  • Create New...