Jump to content

Amatyultar

Member
  • Posts

    146
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Amatyultar last won the day on December 12 2022

Amatyultar had the most liked content!

Reputation

1,100 Excellent

1 Follower

Recent Profile Visitors

223 profile views
  1. Πάντως οι πωλήσεις των ψηφιακών κόμικς απ' όσο γνωρίζω έχουν εκτοξευθεί πλέον.
  2. Αυτό είναι και το "σωστό". Δεν ξέρω εγώ πώς έπεσα στα ψηφιακά, με μπλέξανε οι κακές παρέες. Πέρα από την πλάκα, αλήθεια, μη γελάσετε, παίζει να φταίει ότι και που ανοίγω έναν τόμο να τον διαβάσω πονάω ότι χαλάω τη "ράχη" του.
  3. Για μένα ισχύει. Βασικά εδώ και πολλά χρόνια διαβάζω μόνο ψηφιακά, δυστυχώς πειρατικά, αλλά και οι εταιρείες δεν το κάνουν εύκολο με τις συνδρομές, πολλές δεν είναι καν διαθέσιμες στην Ελλάδα. Αγοράζω πολλά κόμικς, κάποια που έχω διαβάσει και μου άρεσαν, πολλά που δεν έχω διαβάσει, ακόμα και κάποια που δε μου πολυ-άρεσαν αλλά τα θέλω για συλλογή. Το θέμα είναι ότι από πραγματικά κόμικς που αγοράζω δεν διαβάζω τίποτα, γιατί είναι πολύ πιο εύκολο για μένα να τα διαβάζω στο κινητό μου ή στο SteamDeck. Στο AthensCon πχ. αγόρασα το All-Star Superman που δεν το είχα διαβάσει ποτέ να μου το υπογράψει και ο Quietly, και μετά το διάβασα ψηφιακά.
  4. Εγώ αυτή τη στιγμή του δίνω 2η (ή 3η) ευκαιρία, γιατί μου αρέσουν οι Titans, και οι ηθοποιοί που έχουν επιλέξει. Κυρίως το βλέπω στην δεύτερη οθόνη, ενώ κάνω άλλα πράγματα, (πχ. να γράφω σε αυτό το φόρουμ) γιατί έχει μεν κάποια ωραία στοιχεία, αλλά επειδή είναι λίγο διάσπαρτα και δεν γίνεται πάντα κάτι ενδιαφέρον, δεν χρειάζεται την αμέριστη προσοχή μου. Είμαι στην 2η σεζόν τώρα, η οποία ξεκίνησε ωραία και δυναμικά, πετώντας στα σκουπίδια όλα τα άχρηστα της πρώτης και Με έκανε πάντως να δώσω 2η ευκαιρία και στο Doom Patrol, το οποίο επίσης ενώ είχε ξεκινήσει τέλεια, κούρασε πολύ γρήγορα.
  5. Σχετικά με το ποστ του @leonidio η αλήθεια είναι ότι κι εμένα με ενοχλεί αυτό το "μαζικό κέρδος", το "πλήρωσε μας συνδρομή για να φτιάξεις ΑΙ" Με τον ίδιο τρόπο όμως που με ενοχλεί το spotify που εκμεταλλεύεται τους μουσικούς και δίνει ψίχουλα, όπως και το Audible που είναι μονοπώλιο και το εκμεταλλεύεται και δίνει 40% στους συγγραφείς ΜΟΝΟ (αντί για 70%) αν βάλεις τα βιβλία σου αποκλειστικά εκεί, και ΜΟΝΟ 25% (ξεφτίλα) αν επιλέξεις να τα έχεις και σε άλλες πλατφόρμες. Ωστόσο έχω συνδρομή και στα δύο. Γιατί δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ακούσω τα βιβλία που θέλω. Όπως και για τους δημιουργούς δεν υπάρχει άλλος τρόπος να βγάλουν λεφτά, γιατί αυτές είναι οι μόνες δημοφιλείς πλατφόρμες. Είναι ένας φαύλος κύκλος. Συγγνώμη που βγαίνω λίγο εκτός θέματος εδώ, απλά επειδή θίχτηκε το μαζικό κέρδος. Σε σχέση με το Audible παραθέτω και σχετικό βίντεο, επειδή πρόσφατα έγινε θέμα με τα βιβλία του Brandon Sanderson, ο οποίος επιλέγει συνειδητά πλέον τα νέα του βιβλία να μην βγουν εκεί (αλλά αυτός μπορεί, γιατί είναι ο Σάντερσον).
  6. Εγώ θέλω να εστιάσω σε κάτι άλλο, το είπα από την αρχή, αλλά οι φίλοι μου οι σχεδιαστές το απέρριψαν κατευθείαν. Κανείς δε θα φάει τα commissions από τους πραγματικούς καλλιτέχνες. Ναι, μπορεί κάποιοι να πάρουν κάποια τζάμπα avatars ή κάποια σκίτσα για το DnD που παίζουν τις Παρασκευές. Αυτό το κοινό όμως πολύ δύσκολα θα έπαιρνε commissions ούτως ή άλλως. Έπαιξα κι εγώ λίγο με το ΑΙ και με άβαταρς, ωστόσο έχω ακουμπήσει πολλά λεφτά σε commissions, και πάλι το ίδιο θα κάνω όταν θα θέλω σοβαρή δουλειά. Όσο καλό κι αν είναι το ΑΙ, δεν μπορεί να αντικαταστατήσει την πραγματική τέχνη, από άνθρωπο. Μπορεί μόνο να μιμηθεί και να κάνει αυτό το κολλάζ που λέτε. Καμία σοβαρή δουλειά δε θα χρησιμοποιήσει ΑΙ (εκτός κι αν αυτό είναι το gimmick). Μία εκδοτική τόλμησε να φτιάξει ένα εξώφυλλο βιβλίου ΑΙ και ο κόσμος το κατάλαβε αμέσως (γιατί όσο ωραία κι αν είναι, φαίνονται), κι αυτό όπως καταλαβαίνετε δεν πήγε πολύ καλά. Δεν είμαι ζωγράφος/σκιτσογράφος, ωστόσο μπορώ να μιλήσω από την καλλιτεχνική σκοπιά του ηθοποιού θαρρώ, καθώς έχω πάει σε μια δραματική, έχω παίξει και σε λίγο θέατρο. Το 2001 με την κυκλοφορία του Final Fantasy: The Advent Children, είχε γίνει ένας παρόμοιος χαμός με τους "synthespians", τους συνθετικούς ηθοποιούς και καλά, κι ότι σε λίγα χρόνια θα αντικαθιστούσαν τους πραγματικούς ηθοποιούς και δε θα χρειάζονταν πλέον πραγματικοί ηθοποιοί. 22 χρόνια μετά και δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο, αν μη τι άλλο το CGI έχει βοηθήσει γενικά το σινεμά, αλλά έχει επίσης δώσει ευκαιρίες σε ηθοποιούς που δεν ακούγονται πλέον ή που "έχουν γεράσει πολύ για το Χόλιγουντ" να χαρίσουν πολύ ωραίες ερμηνείες σε videogames. Το ΑΙ με το deepfake επίσης μπορεί να έχει βγάλει και εκτρώματα όπως το Irishman, έχει βγάλει όμως και πολύ ωραία πράγματα, όπως ο Mark Hamill στο Book of Boba. Τις προάλλες ανακοινώθηκε το Crime Boss: Rockay City, που χρησιμοποιεί ηθοποιούς των 80s-90s που πλέον δεν βλέπουμε στο Χόλιγουντ.
  7. To Θαν που είναι επίσης καλλιτέχνης έβγαλε αυτό το πολύ ενδιαφέρον βίντεο
  8. Ίσως πρέπει να του ξαναδώσω άλλη μία ευκαιρία. Θυμάμαι μου το είχαν φέρει δώρο (από τα κλασικά δώρα που σου κάνει κάποι@ όταν δεν ξέρει από κόμικς) Το διάβασα ψιλο-ευχάριστα αλλά κουράστηκα γρήγορα. Σίγουρα για webcomic πολύ καλό.
  9. Τι σύμπτωση, κι εγώ μόλις το διάβασα, τουλάχιστον αυτό που ξαναεκδόθηκε τώρα πριν το Flashpoint Beyond, και καπάκια διάβασα το Flashpoint Beyond. To αρχικό Flashpoint που βγήκε πριν μια δεκαετία το θεωρώ ίσως το καλύτερο event της DC, αν και ποτέ δεν κατάλαβα πώς το να σώσει ο Flash τη μάνα του από τον Reverse-Flash, κατάφερε κι άλλαξε γεγονότα που είχαν συμβεί και πριν απ' αυτό, όπως πχ. τον θάνατο των γονιών του Μπάτμαν ή ολόκληρη τη φάση με τον Κρύπτον που μοιάζει περισσότερο με Viltrum, αλλά τεσπα, ας πούμε ότι κάπως αυτό εξηγείται γιατί επηρέασε και καλά όλο το hypertime. Το Batman: Knight of Vengeance είναι αριστούργημα, δεν το συζητάμε. Azzarello/Risso στα καλύτερα τους. Το νέο Flashpoint: Beyond ήταν τρομερά ευχάριστη έκπληξη. Δεν περίμενα καθόλου να μου αρέσει, γιατί δεν συμπαθούσα τον Thomas Wayne ως χαρακτήρα. Το ομολογώ όμως ότι βρήκα πολύ ελκυστική την έκδοση ενός Batman που δεν έχει ηθικούς φραγμούς, που εκτελεί εν ψυχρώ τους "κακούς" και που έχει το δικό του καζίνο, ώστε να ελέγχει τον υπόκοσμο, με υποτακτικό τον Penguin. Βέβαια βοήθησε πολύ το σενάριο του Geoff Johns (αυτός ο τύπος ξέρει να γράφει, 'ντάξει) μαζί με Tim Sheridan και Jeremy Adams, και το απίστευτο art από Xermanico (δεν τον ήξερα καν), με λίγες σελίδες σε κάθε τεύχος από (πάντα τέλειο) Mikel Janin. Γενικά πανέμορφο και πολύ καλογραμμένο. Υπόθεση: Ο Thomas Wayne ως Batman δε θα έπρεπε να υπάρχει, αφού το σύμπαν του Flashpoint έγινε reset και ο ίδιος πέθανε μαζί με την γυναίκα του εκείνη τη μοιραία νύχτα στο σοκάκι. Κι όμως βλέπουμε εδώ ότι και ο συγκεκριμένος Batman, αλλά και όλο το υπόλοιπο σύμπαν, συνεχίζουν να υπάρχουν. Ο Thomas, έχοντας πλήρη επίγνωση ότι δε θα έπρεπε να ισχύει αυτό, προσπαθεί να βρει τι πήγε στραβά, χωρίς να νοιάζεται για όλα τα υπόλοιπα που συμβαίνουν γύρω του. Παράλληλα ο κόσμος βρίσκεται πολύ κοντά στην καταστροφή, ο πόλεμος μεταξύ των Αμαζόνων και της Ατλαντίδας έχει καταστρέψει όλη την Ευρώπη και υπάρχει κι ένας serial killer, ονόματι The Clockwork Killer. Μία άσχετη λεπτομέρεια που μου άρεσε πολύ, ο Thomas όταν σαπακιάζει κόσμο σκέφτεται ως χειρουργός, προσπαθώντας πάντα να κάνει μέγιστη ζημιά, χωρίς να είναι απαραίτητα μόνιμη. Θα μου πεις βέβαια τους περισσότερους τους εκτελεί έτσι κι αλλιώς οπότε τι νόημα έχει, αλλά οκ, άλλο αυτό.
  10. Είδα το πρώτο SAS επεισόδιο και μου άρεσε πολύ, θα δοκιμάσω σίγουρα και το υπόλοιπο. Θα διαβάσω και το The Regiment, θενξ! Συμφωνώ απόλυτα με το Treason, τρομερό miscast ο Charlie Cox, και γενικά πολύ βαρετό.
  11. Το διάβασα μόλις. Το λάτρεψα και το μίσησα παράλληλα, σε σημείο που τα τελευταία 2 τεύχη τα σκίμαρα. Ωραία στοιχεία: Ωραίο σενάριο από Ellis, διαβάζεται νεράκι. Πολύ καλή δουλειά από Hitch στο σχέδιο. Πολύ ωραία πλοκή γενικότερα, ωραία ντετεκτιβική ιστορία. Μου άρεσε πολύ που ο Μπάτμαν έμπαινε στην θέση των θυμάτων. Εδώ διαφωνώ λίγο με το παραπάνω, συγκεκριμένα λέει ο Μπάτμαν ότι δεν μπορεί να μπει στην θέση του δολοφόνου, παρά μόνο του θύματος. Αυτό μπορεί να παρεκκλίνει λίγο από τον Μπάτμαν όπως τον ξέρουμε, αλλά μου άρεσε. Στοιχεία που με χάλασαν: Λάθος ατμόσφαιρα. Στο μεγαλύτερο μέρος του κόμικ η ιστορία θυμίζει procedural τύπου CSI, το οποίο δεν είναι καθόλου κακό, όμως φτάνει σε σημείο σε μεγάλο μέρος της ιστορίας να φαίνεται γελοίο που ο ένας από τους ντετέκτιβ φοράει στολή νυχτερίδας. Είναι η πρώτη φορά που το παθαίνω αυτό σε οποιαδήποτε Μπάτμαν ιστορία. Εντελώς out-of-character Jim Gordon. Σε κάποια φάση οι άλλοι μπάτσοι του ζητάνε να κάνει τα στραβά μάτια ενώ εκτελούν ψυχρά έναν τύπο που έχουν ήδη συλλάβει, επειδή είχε σκοτώσει αστυνομικούς. Κι αυτός δέχεται. Οκ όχι... Εντελώς out-of-character Alfred σε σημείο που με εξόργισε. Τρομερά σαρκαστικός και είρων σε σημείο που γίνεται αντιπαθής, κάποιες φορές και καλά αριστερός που πετάει σπόντες για τον καπιταλισμό (αριστερός Βρετανός μπάτλερ, βγάζει νόημα), άλλες φορές κουρασμένος πατέρας που θέλει ο γιος του να παρατήσει το βιτζιλαντιλίκι και να χαλαρώσει λιγάκι κι άλλες φορές στρατόκ#@$ς που κράζει τον Μπάτμαν για το ότι δεν σκοτώνει τους εχθρούς του. Ειλικρινά ο Άλφρεντ εδώ ήταν το dealbreaker για μένα, με εκνεύρισε ο τρόπος που τον έγραψε ο Ellis. Μου φαίνεται λίγο μάλιστα σαν να γράφει τον Άλφρεντ ως author avatar, σαν να γράφει τον εαυτό του μες στο κόμικ. Το θέμα φυσικά δεν είναι ότι ο Άλφρεντ ταλαντεύεται ανάμεσα σε αντικαπιταλιστή και σε βετεράνο στρατόκ#@λο, ούτε ότι είναι υπερβολικά σαρκαστικός. Σαρκαστικός και sassy ήταν και στο Batman: The Animated Series με μεγάλη επιτυχία. Υπάρχει διαφορά όμως ανάμεσα στον σαρκαστικό και στον μικροπρεπή. Δεν μπορώ να φανταστώ τον Alfred να γυρνάει και να λέει - όπως εδώ - στον Bruce "admit it, I owned you"
  12. Δεν έκρινα το βίντεο, έκρινα τον ίδιο. Έγραψα "απαίσιος τύπος". Κι εμμένω στην άποψη μου. Τώρα το αν θα επιλέξω αυτόν για την ενημέρωση μου, όχι δε θα τον επιλέξω, σόρρυ. Όπως είπες πριν για τον Πορτοσάλτε. Το γεγονός ότι μπορεί να έχει βγάλει κάτι ωραίες εκπομπές σημαίνει ότι θα κάτσω να ενημερωθώ από Πορτοσάλτε; Ενώ ξέρω πώς είναι χρωματισμένη η ενημέρωση του; Επίσης το γεγονός ότι επιλέγει στα βίντεο του την μετριοπάθεια δεν αναιρεί ότι κάνει γκεστ σε βίντεο με τίτλους του στυλ "ΟΙ ΓΚΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΙΚΣ ΜΑΣ". Επίσης, στεναχωρέθηκα προσωπικά για την Aftershock, κι ας μην έχω διαβάσει τόσο. Αυτό που εννοούσα πιο πάνω είναι ότι δεν είπε και κάτι ρηξικέλευθο να πω "πωπωωω τι τρομερή ανάλυση που έκανε ο τύπος." Κάτι τελευταίο. Δε θεωρώ ότι αυτοί οι youtubers είναι επικίνδυνοι επειδή μπορεί να αλλάξουν την άποψη κάποιου. Θεωρώ ότι πάνω-κάτω έχουμε συγκεκριμένες απόψεις, που δύσκολα θα αλλάξουν από βιντεάκια youtube. Το κακό με τους συγκεκριμένους είναι ότι δίνουν φωνή και legitimacy σε ρατσιστές που τους λινκάρουν παντού και λένε "να είδατε; τα λέει κι ο Perch!" ενώ παράλληλα οι δεύτεροι τους δίνουν views, donations, κτλ. (ο Ethan Van Sciver έφτιαξε βιλάρα με πισινάρα μόνο από τέτοιες δωρεές) Είναι ένας φαύλος κύκλος μίσους. Κι άσχετα για το αν θα επηρεάσει την άποψη μου, μπορεί όμως να επηρεάσει την διάθεση μου. Όταν ψάχτηκα με comics youtubers, επειδή έπεσα σε πάρα πολλούς τέτοιους, είδα πολλές ώρες βίντεο για να ξεδιαλέξω, και στο μεταξύ πραγματικά είχα απελπιστεί. Μετά από ώρες Thinking Critical, The Quartering, YaBoiZak, PopcornedPlanet, Ethan Van Sciver κι άλλους πόσους παρόμοιους, έγκωσα. Θυμάμαι συγκεκριμένα πήρα τηλέφωνο τον φίλο μου τον Γιάννη και του λέω "ρε φίλε, δεν αντέχω, τα ηχεία μου ξερνάνε μίσος εδώ και ώρες"
  13. Καλά, δεν είναι ότι θα έχανα και την τρομερά ενδιαφέρουσα άποψη αν δεν έβλεπα το βίντεο. Το αυτονόητο λέει, ότι τα cinematic franchises έχουν επηρεάσει την βιομηχανία των κόμικς και αυτό κάποιες φορές γυρνάει μπούμερανγκ. Επίσης, όπως ειπώθηκε και πιο πάνω, είναι πάρα πολλοί που χρησιμοποιούν την μετριοπάθεια για να περνάνε κάθε τόσο συγκεκριμένες απόψεις, βλέπε Jordan Peterson.
  14. Συμφωνώ γενικά. Δεν προτείνω cancel πάντως. Απλά να είμαστε λίγο υποψιασμένοι με αυτά που βλέπουμε.
×
×
  • Create New...