Jump to content

Καλώς ήλθατε στο ComicStreet

Γίνετε μέλη της κοινότητας. Η εγγραφή είναι γρήγορη και εύκολη.

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/23/2021 in all areas

  1. Εγώ πιστεύω ότι θα σου αρέσει (κι ότι δεν πρέπει να λείπει από καμιά κομικσοβιβλιοθήκη) Να βάλω και γω τα τελευταία κομιξάκια μου Το Blacksad έχει ίδιο μέγεθος με την αμερικάνικη έκδοση (πόσες εκδόσεις Blacksad θα αγοράσω πια; )
    18 points
  2. Διαβάστηκε και το 2ο Πλούσιο κι αυτό το τεύχος, που διατηρεί την υψηλή ποιότητα του πρώτου. Όσον αφορά τα κόμικς, το kill or be killed συνεχίζει δυνατά, το 2ο τεύχος, ολόκληρο και χορταστικό. Ο Λάργκο Γουίντς (Οχυρό Μακίλινγκ) δεν ολοκληρώνεται σε αυτό τοι τεύχος, αλλά θα συνεχιστεί και στο επόμενο, το ίδιο ισχύει και για τις ιστορίες του Στορμ και του Judge Dredd. Εκτός από το Kill or be Killed, δεν ενθουσιάζομαι με τα υπόλοιπα κόμικς, δε με χαλάνε όμως κιόλας. Καταλαβαίνω ότι η εκδοτική θέλει να βάλει ενήλικα κόμικς, από διάφορες σχολές, οπότε οκ. Νομίζω όμως, ότι χρειάζεται μια σύνοψη του τι συνέβη στα προηγούμενα, καθώς ξεχνάει κανείς τι συνέβη στα τεύχη, προ διμήνου. Οι στήλες είναι πολύ ενδιαφέρουσες και η συνέντευξη του Celoni πολύ καλή! Οι ερωτήσεις του Τομπαλίδη, όπως και στο προηγούμενο τεύχος, είναι καίριες και δείχνουν άνθρωπο που ξέρει σε ποιον μιλάει και ποιο είναι το έργο του. Εύχομαι να έχει πάει καλά σε πωλήσεις το πρώτο και το ίδιο να κάνει και το δεύτερο τεύχος. Μου άνοιξε ήδη η όρεξη για το επόμενο
    17 points
  3. Η ΣΕΙΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ! Μία νέα φήμη από σχόλιο στο facebook υποστηρίζει πως η σειρά θα συνεχιστεί και μάλιστα έχουν διαρρεύσει ΚΑΙ οι 60 επόμενοι τίτλοι. Παραθέτω την δημοσίευση: Για όποιον ενδιαφέρεται. Σε επικοινωνία που είχα με την hachette μου επιβεβαίωσαν οτι η συλλογή της marvel θα πάρει όντως επέκταση εως τα 120 τεύχη, θα υπάρχει μάλιστα σχετική ενημέρωση στο τεύχος 57. Παρακάτω παραθέτω τα τεύχη 61 - 120 για τα οποία επίσης με ενημέρωσαν. Επειδή κάποιοι θέλουν να έχουν τα επόμενα τεύχη σαν εκπληξη, συνεχιστε την ανάγνωση με δική σας ευθύνη. 61 Black Panther: Who Is The Black Panther 62 Captain America & the Falcon: The Secret Empire 63 Wolverine: Weapon X 64 1602 65 Deadpool’s Secret Secret Wars 66 World War Hulk 67 Captain Britain and MI13: Vampire State 68 Captain America: The Chosen 69 Wolverine: Old Man Logan 70 Secret Invasion 71 Doctor Strange: The Oath 72 Thunderbolts: Faith in Monsters 73 Venom 74 Son Of M 75 Avengers Prime 76 X-Men: Twilight of the Mutants 77 Shadowland 78 Iron Man -The Tragedy and the Triumph 79 X-Men Schism 80 Life and Death of Captain Marvel Part 1 81 Life and Death of Captain Marvel Part2 82 Ultimate Death of Spider-Man 83 Thor - Tales of Asgard 84 Siege 85 The Incredible Hulk:The Monster Unleashed 86 Nick Fury: Agent of SHIELD Part 1 87 Nick Fury: Agent of SHIELD Part 2 88 Avengers: Children Crusade 89 Daredevil: Marked For Murder 90 The Amazing Spider-Man - Spider-Man No More 91 The Mighty Thor: Ragnarok 92 Iron Fist: The Search for Colleen Wing 93 X-Men: In the Shadow Of Sauron 94 Hulk: Scorched Earth 95 Dr Strange: A Separate Reality 96 Silver Surfer: Origins 97 Spider-Island Part 1 98 Spider-Island Part 2 99 Black Panther: Panther's Rage 100 Marvel Horror 101 Fantastic Four: Doomsday 102 The Amazing Spider-Man: Death of The Stacys 103 Daredevil: Sound and Fury 104 The Avengers: The Korvac Saga 105 Iron Man: The Beginning of the End 106 Uncanny Avengers: The Red Shadow 107 Hawkeye: My Life As A Weapon 108 All-New Ghost Rider:Engines of Vengeance 109 Avengers: Avengers World 110 Silver Surfer: New Dawn 111 New Avengers: Everything Dies 112 Superior Spider-Man: My Own Worst Enemy 113 Thor: God of Thunder: The God Butcher 114 Infinity Vol. 1 115 Infinity Vol. 2 116 Young Avengers: Style > Substance 117 Death of Wolverine 118 Rocket Raccoon: A Chasing Tail 119 The Amazing Spider-Man: Spider-Verse 120 Civil War
    17 points
  4. Πως ξεμωραίνεται ο άνθρωπος στα γεράματα
    17 points
  5. Όλο το haul του Σεπτεμβρίου (κάποια είχαν ποσταριστεί ξανά στα αντίστοιχα event και τέτοια):
    17 points
  6. Διακοπές δεν πήγα, στο CON δεν κατέβηκα οπότε ξέρετε την συνέχεια... Τον Tardi τον διάβασα αμέσως ,καθώς περίμενα να κυκλοφορήσει από την Fantagraphics κάτι χρόνια! Ειδική μνεία για τον Λανφεστ που ενώ δεν είναι ως κόμικ κάτι σπουδαίο ,η έκδοση σε μεγάλο σχήμα το κάνει πραγματικά απολαυστικό! Όσο για την έλλειψη χώρου ,τα έβαλα στο μοναδικό διαθέσιμο!
    16 points
  7. Το παρατήρησα κι εγώ με τους Φανταστικούς. Στο 3ο καρέ που δείχνεις προφανώς είναι ακόμα ένα λάθος, παίζει να έγραψαν «κυνηγά τους Τέσσερις Φανταστικούς», δεν τους άρεσε, έσβησαν κατά λάθος μόνο τη μία λέξη και το τελικό μπαλονάκι έχει «κυνηγά τους Φαντάστικ Φορ Φανταστικούς». Δεν ξέρω, εγώ πέτυχα αντίστοιχα λάθη στην επιμέλεια, δεν είδα κάποια βελτίωση. Είδα πολλά «1» αντί για θαυμαστικά (!). Είδα κολλητές λέξεις, είδα λίγο πολύ ό,τι λάθη έπαιζαν στον πρώτο τόμο, και στον συγκεκριμένο είδα και πρόβλημα με τις αποστρόφους. Μερικές φορές, όταν το κανονικό κείμενο ήθελε απόστροφο, στο χαρτί εμφάνιζε ένα τετραγωνάκι, που δείχνει πως η συγκεκριμένη γραμματοσειρά δεν υποστηρίζει απόστροφο. Στον Πυρσό όταν λέει «ΦΛΟΓΑ», στον πρώτο τόμο είχαν βάλει τεράστια λέξη για να ταιριάζει με το τεράστιο μπαλονάκι, εδώ απλώς χρησιμοποίησαν default γραμματοσειρά. Στα περιεχόμενα, έχουν αφήσει τις λανθασμένες ημερομηνίες (π.χ. 1/3/1962 αντί για #1 - 3/1962). Αρίθμηση στις σελίδες δεν υπάρχει. Κάτω από τα εξώφυλλα των τευχών έγραφε πως προέρχονται από το 1962, εκτός από ένα ενδιάμεσο που αναφέρει (λανθασμένα) 1963. Αυτά είναι ξεφτυλίκια, αν προσθέσουμε και τις λάθος πληροφορίες στον τόμο του Σπάιντερμαν, τότε έχουμε λάθος πληροφορίες στο 1/3 των εξώφυλλων. Όταν ψάχνω να βρω μια πληροφορία δεν θέλω να έχω τόσο πολλές πιθανότητες λάθους επειδή οι επιμελητές δεν θεώρησαν σημαντικό να τα ελέγξουν. Τσαπατσοδουλειές. Οι τύποι έχουν κάνει άπειρη δουλειά, τις ιστορίες τις ευχαριστήθηκα πολύ, όμως η έλλειψη επιμέλειας είναι ΠΟΛΥ έντονη. Υποθέτω πως οι πρώτοι τόμοι τσούλησαν γρήγορα, όμως αν δεν διορθωθούν σύντομα τα προβλήματα επιμέλειας, θα σκεφτώ σοβαρά να σταματήσω τη σειρά, ή έστω να παίρνω πολύ πολύ συγκεκριμένους τόμους.
    16 points
  8. Ας δοκιμάσω λίγο φρέσκια DC, το Watchmen στον τίτλο πάντα με ιντριγκάρει Τα παρακάτω έκαναν μόλις 2 μήνες και 4 ημέρες να μου έρθουν από αγγλία. Θα ξαναπαραγγείλω από το site της Rebellion, πως, πως... Dani είναι αυτή από την άλλη
    15 points
  9. Η πρώτη κυριλέ έκδοση που παίρνω εδώ και μήνες. Δεν μπορώ να την αφήσω απ' τα χέρια μου (και τα νύχια του Γιώτη )
    15 points
  10. Κατέβηκα Αθήνα για κάτι δουλειές και έκανα την καθιερωμένη βόλτα από Πολιτεία
    15 points
  11. Μεγειές σας! Να βάλω και τα δικά μου @Dredd
    15 points
  12. Η τσέπη μου πονάει ..Η μέση μου πονάει...WORTH IT!🤣😝 Μιας που δεν πήγα πουθενά φέτος το καλοκαίρι,παρά μόνο στο εξοχικό,ίσως υπερέβαλαν λίγο με τις αγορές..🤣😝 Πέφτω σε χειμερία νάρκη πλέον!
    15 points
  13. εγώ προσωπικά αυτά τα κομικ τα διαβάζω με διαφορετική ψυχολογία, δεν είναι πχ ε ας πιάσω κανα κομικακι να περάσει η ωρα κτλ είναι σαν να μελετάω ιστορία, σαν να μορφώνομαι καταλαβαίνω απόλυτα όλους τους λόγους που μπορεί να μην αρέσουν αλλά σας είπα, τα βλέπω με άλλο μάτι
    14 points
  14. Διάβασα πολλά και διάφορα το τελευταίο δεκαπενθήμερο (μάλλον θα πρέπει να ποστάρω εδώ κάθε βδομάδα, γιατί μαζεύονται πολλά Διάβασα κάποια από τα BD που βγάζει η Μικρός Ήρως, μιας και είχε την καλή διάθεση να μας τα χαρίσει ο @Dredd και σε γενικές γραμμές κινούνται σε καλά επίπεδα. Τα καλύτερα απ' αυτά σε επίπεδα ροής, σχεδίου και διασκευής βιβλίου θεωρώ τον Ροβινσώνα Κρούσο και το Πινόκιο, πολύ κοντά και τα δύο στο πνεύμα του πρωτότυπου. Τα παιδιά του Πλοιάρχου Γκραντ είχαν πολύ καλά στοιχεία και σχέδιο στο μεγαλύτερο κομμάτι τους, αλλά υπήρχε πρόβλημα στις εκφράσεις των ζωόμορφων πρωταγωνιστών, που μου φάνηκε αρκετά fail. Επίσης η μεταφορά του βιβλίου στο κόμικ, πλατείαζε χωρίς λόγο σε κάποια σημεία, ενώ δεν είχε χρησιμοποιήσει κάποια άλλα κομμάτια της πλοκής που μου φαίνονταν πιο ενδιαφέροντα (στο παιδικό μου μυαλό τουλάχιστον, όταν είχα διαβάσει το βιβλίο). Το Φρανκενστάιν ήταν κι αυτό αρκετά πιστό στο πρωτότυπο σεναριακά, σε βαθμό που θα μπορούσαν αν το μαζέψουν κάπως, ώστε να ρολλάρει καλύτερα. Σχεδιαστικά ήταν πολυ ταιριαστό. Οι μύθοι του Αισώπου από τον Λαφονταίν ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον πόνημα, να μεταφερθούν σε κόμικ ποιητικές διασκευές των μύθων. Δεν ήταν παντού πετυχημένο το πείραμα, αλλά εκτίμησα ιδιαίτερα τη μεταφραστική δουλειά που έγινε από τον Γαβριήλ Τομπαλίδη και την Τατιάνα Ραπακούλια. Σχεδιαστικά είχε μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς είχε πλήθος σύγχρονων BD δημιουργών. Η επιμέλεια των εκδόσεων και τα έξτρας είναι εξαιρετικά και θεωρώ πολύ καλή την κίνηση της εκδοτικής να δίνει τα συγκεκριμένα κόμικς και μαζί με εφημερίδα, πιστεύω ότι θα εξοικειώσει νέο κόσμο με τα κόμικς. Ίσως σε κάποια παρουσίαση, να γράψω πιο αναλυτικά πράγματα γι αυτά Kodi, Jared Cullum (Top Shelf) Η φιλία ενός κοριτσιού με μια αρκούδα, feelgood κόμικ, στο οποίο με τράβηξε το πολύ όμορφο σχέδιο και χρώμα. Ευχάριστο, αλλά αρκετά παιδικό. Ό,τι πρέπει για προεφηβικό κοινό. First Degree: A Crime Anthology, διάφοροι (Humanoids) Μια μέτρια δυστυχώς crime ανθολογία, που ενώ ξεκινά δυνατά με την ιστορία του David F. Walker, συνεχίζει με μέτριες, μετριοκακές και αδιάφορες ιστορίες. Κάποιες ξεχωρίζουν σχεδιαστικά, αλλά δεν σώζονται, λόγω αδύναμων σεναρίων. The Box , Imiri Sakabashira (Drawn & Quarterly) Η σουρεαλιστική περιπέτεια ενός τύπου και μιας περίπου γάτας, καθώς μεταφέρουν ένα κουτί. Πολύ ενδιαφέρον μάνγκα, με δυνατή ατμόσφαιρα, υπόγειο σαρκασμό και ονειρικά/εφιαλτικά στοιχεία. Δεν γράφω παραπάνω πράγματα, γιατί μπορεί να το παρουσιάσω κάποια στιγμή (εννοείται, αν θέλει κάποιος να με προλάβει, ελεύθερα!). Αξίζει για όποιον τον ενδιαφέρουν τα παράξενα κόμικς, μάνγκα ή μη. Το φρούτο της γνώσης, Liv Strömquist (Jemma Press) Ενδιαφέρον κόμικ, που ασχολείται κυρίως με λόγια και έργα "μεγάλων" ανδρών, που ασχολήθηκαν με το θέμα των γυναικείων γεννητικών οργάνων. Μαθαίνει κανείς διάφορα, διαβάζοντας το και είναι δοσμένο με καλό χιούμορ σε αρκετά σημεία. Το πρόβλημα που έχω με τέτοιες δουλειές (βιβλία, κόμικ, ντοκυμαντερ κλπ) είναι ότι παρουσιάζουν στιγμιότυπα/ λόγια κάποιων σημαντικών προσώπων, αποκομμένα κάπως από την εποχή τους. Δηλαδή, ο χ ή ο ψ είπε αυτό. Ήταν πιο συντηρητικό από τις αντιλήψεις της εποχής του ή όχι; Μέσα σε ποιο ιστορικοπολιτικό πλαίσιο; Παρόλαυτά, αξίζει ακόμα και σαν έναυσμα, να ασχοληθεί κανείς παραπάνω με το πως χρησιμοποιήθηκαν ιδεολογικές αντιλήψεις περι γεννητικών οργάνων για να χαντακώσουν τις γυναίκες ακόμα περισσότερο, μέσα στην ιστορία. 10 years to death, Aaron Douglas, Cliff Richards (Aftershock) Συμπαθητική ιστορία, που διαβάζεται γρήγορα, με καλή ροή και σχέδιο που αφορά τη σχέση ενός φυλακισμένου κι ενός δεσμοφύλακα. Haha , W. Maxwell Prince, Martín Morazzo & διάφοροι άλλοι (#1-#6) (Image) Αυτοτελείς ιστορίες με παράξενες/θλιβερές ιστορίες για κλόουν, κάθε τεύχος με διαφορετικούς δημιουργούς. Άνιση συλλογή, που έχει όμως πολύ καλές στιγμές, λόγω και της θεματολογίας της, που ασκεί μια γοητεία, την εκτίμησα αρκετά. Arkham City: The Order of the World information #1 (Dan Watters, Dani) Όλο λέω ότι δε θα ξανασχοληθώ με τον κόσμο του Gotham και του Arkham και όλο κάτι συμβαίνει και ξανασχολούμαι - εδώ γιατί συμμετέχει η Dani. Και απ' ό,τι φαίνεται έπραξα καλώς, γιατί το δημιουργικό δίδυμο έχει κάνει εξαιρετική δουλειά και ελπίζω να συνεχίσει το ίδιο δυνατά. Μετά την επίθεση στο Arkham Asylum, οι περισσότεροι ασθενείς σκοτώθηκαν ή αγνοούνται. Αρκετοί από τους ασθενείς του ασύλου διέφυγαν και εξαφανίστηκαν μες στα σκοτάδια της Gotham . Η Jocasta Joy, μια γιατρός που τη γλίτωσε, προσπαθεί να ξαναμαζέψει τους πρώην ασθενείς της. Όλα λειτουργούν εξαιρετικά σ' αυτό το πρώτο τεύχος, οι σχεδιαστικές και σκηνοθετικές ικανότητες της Dani συνεχίζουν να με εκπλήσσουν κι ανυπομονώ για τα επόμενα τεύχη. Αυτά για σήμερα, θα συνεχίσω τον κομικσοαπολογισμό μου αύριο
    14 points
  15. Τίτλος πρωτότυπου: Diabolik fuori dagli Schemi, εκδόσεις Astorina, 2018 Να λοιπόν, που μετά από σχεδόν 40 χρόνια από την τελευταία του εκδοτική εμφάνιση στα μέρη μας, ο διάσημος μασκοφόρος εγκληματίας Διαβολίκ επιστρέφει. Όχι όμως, σε ένα δικό του κόμικ, αλλά σε μια ανθολογία φόρο τιμής στον ήρωα, η οποία κυκλοφόρησε στην Ιταλία με αφορμή τη συμπλήρωση 55 χρόνων από την πρώτη εμφάνιση του (αντι)ήρωα και αποτελεί επαυξημένη έκδοση μιας παρόμοιας ανθολογίας, η οποία είχε κυκλοφορήσει το 2002. Για το Διαβολίκ και τη σημασία του για τα ιταλικά, κυρίως, κόμικς μπορείτε να διαβάσετε στην ανάρτηση, το σύνδεσμο της οποίας παραθέτω στην πρώτη παράγραφο. Υποθέτω, ότι στους περισσότερους Έλληνες αναγνώστες κάτω των 40 το όνομα "Διαβολίκ" δεν λέει και πολλά, ίσως και τίποτα, αλλά στην Ιταλία είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό κόμικ, κυρίως επειδή ήταν το πρώτο, που λάνσαρε με επιτυχία, τόσο το μικρό μέγεθος με τα δύο καρέ ανά σελίδα, όσο και έναν ήρωα, που αψηφά το νόμο και την ηθική. Η επιρροή του κόμικ στους Ιταλούς κομίστες είναι πολύ μεγάλη και αυτό φαίνεται και από τις συμμετοχές σε αυτόν τον τόμο, όπου συνεργάζονται κάποιοι από τους σημαντικότερους εκπροσώπους των κόμικς στην Ιταλία, πολλοί από αυτούς είναι γνωστοί και στην Ελλάδα. Sergio Toppi Όλα αυτά είναι μεν ωραία, αλλά αμφιβάλλω, εάν και κατά πόσον ενδιαφέρουν τους σύγχρονους Έλληνες αναγνώστες και κυρίως εκείνους, που δεν έχουν διαβάσει ποτέ το κόμικ. Άρα, ένα πρώτο ερώτημα είναι "τι χρειάζεται να ξέρει ένας νέος στον κόσμο του Διαβολίκ" αναγνώστης. Η απάντηση είναι "σχεδόν τίποτα", παρά μόνο τα βασικά (κλέφτης κυρίως διαμαντιών με ταλέντο στις μεταμφιέσεις, με σύντροφο την Εύα Καντ, τον οποίον κυνηγά διαρκώς ο επιθεωρητής Γκίνκο). Ακόμη κι αυτά, όμως, εξηγούνται στην πρώτη ιστορία της ανθολογίας, συνεπώς οι νέοι αναγνώστες μπορούν να προχωρήσουν άφοβα. Claudio Villa Από εκεί και μετά, μια ανθολογία έχει καλές και λιγότερο καλές στιγμές και το ίδιο συμβαίνει και εδώ. Κάποιες ιστορίες μου άρεσαν, κάποιες άλλες όχι. Κάποιοι από τους δημιουργούς αποτίουν πραγματικό φόρο τιμής στο Διαβολίκ, άλλοι (όπως η Ziche) τον αποδομούν, ενώ άλλοι (όπως ο Toppi) τον εντάσσουν στο δικό τους καλλιτεχνικό κόσμο, ενώ άλλιοι προσπαθούν να ενταχθούν εκείνοι στο σύμπαν του κόμικ, τόσο σχεδιαστικά, όσο και σεναριακά. Άλλοι τον προσεγγίζουν χιουμοριστικά (όπως ο Cavazzano), άλλοι βίαια (όπως ο Mastantuono). Το σχέδιο ορισμένων είναι εντελώς απομακρυσμένο από το σύμπαν του Διαβολίκ (με πιο προφανή περίπτωση εκείνη του Mattotti, αλλά και του Toppi και του Cavazzano και της Ziche), κάποιοι άλλοι προσπαθούν να βάλουν ένα λιθαράκι στο μύθο του (όπως στην ιστορία "Ας Κερδίσει ο Καλύτερος"), κάποια σενάρια είναι ευφάνταστα (μου άρεσαν ιδιαίτερα τα "Ληστεία στο Νάρνι" και το "Η Μάσκα και το Πρόσωπο"), άλλα όχι. Giancarlo Allessandrini Σε γενικές γραμμές, μου άρεσε η συλλογή, αν και δεν ξέρω πόσο θα την πρότεινα σε κάποιον. Έχει ενδιαφέρον και σίγουρα υπάρχουν πολλοί δημιουργοί, οι οποίοι έχουν κάτι να πουν, έστω και στις λίγες σελίδες, που διαρκούν οι ιστορίες. Από την άλλη, φοβάμαι, ότι οι περισσότερες ιστορίες θα φανούν αδιάφορες σε πολλούς, κυρίως λόγω της πρώτης ύλης. Πιστεύω, πάντως, ότι αξίζει τον κόπο μια ανάγνωση. Η έκδοση της Jemma Press είναι παρά πολύ ωραία και η μετάφραση και επιμέλεια του Γαβριήλ Τομπαλίδη εξαιρετική. Ειδικά για την επιμέλεια, θα το καταλάβετε καλύτερα στα βιογραφικά των πολλών συντελεστών. Το εξώφυλλο του τόμου το έχει σχεδιάσει ο Milo Manara, ο οποίος έχει γράψει και τον πρόλογο (ο ίδιος δεν συμμετέχει με κάποια ιστορία). Τα σκαναρίσματα του εξωφύλλου και του οπισθόφυλλου έγιναν από εμένα, οι εικόνες είναι από το Ίντερνετ. Οι ιταλομαθείς μπορούν να δουν δείγματα του κόμικ και να διαβάσουν τον επίλογο του τόμου και τα βιογραφικά των συντελεστών εδώ.
    14 points
  16. Το Nausicaa εκπληκτική έκδοση, αγορασμένο απο Public, εφάμιλλη των εκδόσεων της dark horse!
    14 points
  17. Οι αγορές των τελευταίων δύο μηνών περίπου, από Ολλανδό, Cosmic Realms και ισπανικό Amazon.
    14 points
  18. Τι τούβλο είναι αυτό ρε;;; Και όλα μαζί των ημερών...
    14 points
  19. Πλέον ψωνίζω πολύ σπάνια κόμικς σε έντυπη μορφή, γιατί η τσέπη τσούζει. Έτσι, συνήθως προτιμώ να αγοράσω κόμικς που έχω διαβάσει ήδη και θέλω να έχω στη βιβλιοθήκη μου. Με αυτή τη λογική, θα ποντάρω κατευθείαν στην deluxe έκδοση όταν υπάρχει. Από εκεί και πέρα, σε πολύ μεγάλο βαθμό, λαμβάνω υπόψιν μου το σενάριο και φυσικά τον δημιουργό. Το σχέδιο έχει καταντήσει να είναι απλώς ένα όμορφο bonus, δεν με απασχολεί αν θα είναι εξαιρετικό ή έστω καλό, αρκεί να προωθεί το σενάριο σύμφωνα με το όραμα του δημιουργού. Εκδοτικές δεν με απασχολούν πολύ για να είμαι ειλικρινής, δεν θεωρώ ότι η ποιότητα πάει πάντα με την εκδοτική, σημασία έχει η δουλειά που έχει πέσει στον εκάστοτε τίτλο. Σχεδόν αδύνατον να κάνω τυφλή αγορά.
    14 points
  20. Το καλύτερο κριτήριο! Να έχει μία άλφα ιστορία, αλλιώς θα έπαιρνα ποστεράκι ή σκετσμπουκχάκι.
    14 points
  21. Νομίζω ότι αυτό που παίζει το μεγαλύτερο ρόλο για το τι κόμικς θα αγοράσω, είναι οι δημιουργοί. Σίγουρα είμαι θετικά προδιατεθειμένη και απέναντι σε συγκεκριμένες εκδοτικές. Πχ μπορεί να μην αγοράσω τα άπαντα από image, αλλά είναι σίγουρο ότι θα τσεκάρω τις περισσότερες εκδόσεις. Οι κριτικές επίσης παίζουν σημαντικό ρόλο στα αν θα πάρω κάτι. Είτε από εδώ μέσα, είτε από διάφορα κομικσοσαϊτς. Εννοείται ότι μου αρέσουν οι κυριλέ εκδόσεις και πολύ συχνά διαβάζω τα κόμικς σε ηλεκτρονική μορφή και τα παίρνω μετα σε καλή έκδοση. Το οικονομικό προφανώς και με καίει (να χουμε λεφτά να κάνουμε και τίποτα άλλο πέρα από τα κόμικς ), οπότε προσπαθώ να χτυπάω κόμικς σε προσφορές. Σχέδιο, εξώφυλλο και genre θα παίξουν κάποιο ρόλο στις επιλογές μου, αλλά δεν είναι προαπαιτούμενα.
    14 points
  22. Ε οκ ναι, προφανώς και οι αμερικάνικες εκδόσεις θα είναι καλύτερες, όμως από τη στιγμή που μπαίνει στον κόπο κάποιος να εκδώσει μία «συλλεκτική» σειρά, θα ήθελα να της συμπεριφέρεται και ως τέτοια. Εδώ μέσα σε έναν τόμο είδα περισσότερα λάθη από όλους τους τόμους της Marvel συλλογής της Hachette / Anubis. Εκεί γίνεται εξαιρετική επιμέλεια με αντίστοιχες σελίδες και σκληρό εξώφυλλο για 10€, δεν υπάρχει κάποια τρομερή διαφορά στις σελίδες και την τιμή. Αν μπορεί να γίνει καλή δουλειά εκεί, τότε μπορεί να γίνει και στη συγκεκριμένη συλλογή, γνώση και θέληση χρειάζεται. Τέσπα, θα πάρουμε και τους επόμενους τόμους και θα δούμε πώς θα κυλήσει.
    14 points
  23. Είναι άλλοι οι μεταφραστές αυτού του τεύχους. Όντως λιγότερα λάθη, αλλά και πάλι πολλά. Μου φάνηκε περίεργο να γράφουν ταυτόχρονα Φαντάστικ Φορ και Τέσσερις Φανταστικοί στο ίδιο μπαλονάκι, πρακτική που την είδα να την εφαρμόζουν και με άλλα ονόματα, ενώ ταυτόχρονα σε μεταγενέστερα μπαλονάκια έβαζαν επιλεκτικά είτε την φωνητική απόδοση ή την μετάφραση. Ακόμα πιο περίεργο είναι όμως να βλέπω τέτοιες μεταφράσεις σε κόμικ της δεκαετίας του '60 με τον κώδικα δεοντολογίας σε πλήρη ισχύ. Τα πρώτα τεύχη όντως φαντάζουν πιο απλοϊκά , αλλά όταν βγήκε το FF, ακόμα το βασικό τους κοινό ήταν τα κόμικς με τέρατα και western, οπότε προσπαθούν να γεφυρώσουν το χάσμα για να μην χάσουν αναγνώστες. Σύντομα θα αλλάξει αυτό και θα δούμε καλύτερες ιστορίες. Ήδη βλέπουμε σημαντικές αλλαγές στην προσέγγιση του κόμικ στο τρίτο τεύχος, όπου έβαλαν στολές και ο Κίρμπυ άλλαξε την εμφάνιση του Πυρσού, αλλά και στο πέμπτο τεύχος, όπου έκανε πιο δυναμικά τα καρέ του, ερχόμενος πιο κοντά στο σχεδιαστικό ύφος με το οποίο έγινε διάσημος.
    14 points
  24. Ελλάδα, 1827. Λίγο πριν την ναυμαχία του Ναυαρίνου. Φιλέλληνες, Αιγύπτιοι και Οθωμανοί, πειρατές και επαναστάτες, συνεισφέρουν στη δημιουργία του χωνευτηριού που αποκαλείται επαναστατημένη Ελλάδα. Με πρωταγωνιστή τον αδίστακτο μανιάτη Νικόλα Στάρκο, ο οποιος μπροστά στο κέρδος που του αποφέρουν τα σκλαβοπάζαρα, δεν διστάζει να τα τροφοδοτεί με χριστιανούς συντοπίτες του. Με την μητέρα του την Ανδρονίκη να ρίχνεται στον αγώνα της επανάστασης προσπαθώντας να ξεπλύνει την ντροπή που νιώθει για τις πράξεις του γιου της. Με τον Γάλλο υποπλοίαρχο Ανρί ντ' Αλμπαρέ να θέλει να παντρευτεί, στην Κέρκυρα, την αγαπημένη του Αντζελίνα, αλλά οι άγνωστες και παράνομες δοσοληψίες του τραπεζίτη πατέρα της, να εμποδίζουν τελικά τους δύο νέους. Και όλα αυτά, σε ένα φόντο που "φωνάζει" Ελλάδα, το μπλε της θάλασσας και το μαύρο της σκλαβιάς, δοσμένο από ένα Γάλλο, τον πασίγνωστο Ιούλιο Βερν. Παρόλο που έχω διαβάσει πάρα πολλά βιβλία του Ιουλίου Βερν όταν ήμουν μικρός, το συγκεκριμένο δεν το θυμόμουν καθόλου. Οπότε, η κριτική μου δεν βασίζεται τόσο στο κατα πόσο ήταν καλή η μεταφορά, όσο για το κατά πόσο στέκει το ίδιο το κόμικ. Έχοντας βέβαια πολύ έντονα την γραφή και τις μανιέρες του Βερν στο μυαλό μου, κατέληξα ότι ο Γιώργος Βλάχος έκανε αρκετά καλή δουλειά. Δεν ξέρω πόσο πιστός έμεινε στο πρωτότυπο, αλλά σίγουρα, το αποτέλεσμα είναι πιστό στο συναίσθημα που σου δημιουργούν τα βιβλία του γάλλου. Ωραία χρήση της ντοπιολαλιάς, ούτε πολύ ούτε λίγη, ούτε κουραστική ούτε αδιάφορη. Ίσως να υπάρχουν κάποια θέματα ρυθμού, με την έννοια ότι οι πρώτες 30 σελίδες είναι σχετικά γρήγορες, με λίγους διαλόγους και αρκετό exposition, ενώ το υπόλοιπο είναι αρκετά πιο "πολυλογάδικο", αλλά πιθανόν να είναι αυτή και η ροή του αρχικού κειμένου. Συνολικά πάντως, η ανάγνωση είναι ευχάριστη, δεν βαρέθηκα σε κανένα σημείο και το αποτέλεσμα είναι πολύ ενδιαφέρον. Σχεδιαστικά, ο Θανάσης Καραμπάλιος είναι άνετος, αφού άλλωστε "βρίσκεται" στον ίδιο χωροχρόνο με την άλλη μεγάλη του σειρά, το 1800. Στα κοντινά δεν παίζεται, και κάποια splash του είναι πολύ δυναμικά, με πολλά πρωτότυπα τοποθετημένα καρέ. Παραμένει, για εμένα τουλάχιστον, το θεματάκι της πιστότητας των προσώπων στις πιο μακρινές λήψεις, αλλά μπροστά στο σύνολο του έργου, αυτά είναι λεπτομέρειες. Κάποια καρεδάκια είναι λίγο παραπονεμένα, καθώς προφανώς δεν έτυχαν της ίδιας αγάπης, αλλά το σύνολο είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Προσωπικά, ανυπομονώ να τον δω σε κάτι εκτός "φουστανέλας", θέλοντας να τον δω πως θα αντιμετωπίσει κάτι τελείως διαφορετικό σαν setting. H έκδοση είναι αρκετά προσεγμένη, με εισαγωγή του Βλάχου αφιερωμένη στη ζωή και το έργο του Ιουλίου Βερν, 5 καλογραμμένες και όμορφες, γραφιστικά, σελίδες. Βελτιώνονται και σε αυτό το κομμάτι οι εκδόσεις, το μόνο που θα ήθελα είναι flaps στα εξώφυλλα για να αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο η σειρά. Ξέχασα να αναφέρω ότι πρόκειται για το πρώτο τεύχος, οπότε περιμένουμε το 2ο, κάποια στιγμή μέσα στο 2022, σύμφωνα με ότι μου είπε ο σχεδιαστής.
    14 points
  25. 14 points
  26. Εύχομαι να βρείτε άνθρωπο να σας φροντίζει με την λατρεία που φροντίζει ο falconara τη συλλογή μου. Και άνθρωπο που να σας έχει τόση εμπιστοσύνη ώστε να σας αφήνει να διαχειρίζεστε την συλλογή του. (Προσπαθεί το δύσμοιρο να βγάλει άκρη εδώ και καμία βδομάδα)
    13 points
  27. https://waltscomicshop.com Άλλο ένα ψηφιακό κατάστημα με όμνιμπους και συλλογές κόμικς, το οποίο έχει έδρα το Βερολίνο. Υπάρχει εδώ και ένα χρόνο και άρχισε να διαφημίζεται στο κανάλι του Όμαρ. Έχει Flat Shipping rate τα 9,90€ και έχει την δυνατότητα προπαραγγελίας των αναμενόμενων κυκλοφοριών. Έχει βεβαίως κατηγορία με προσφορές, αλλά και ξεχωριστή κατηγορία με κόμικς που θεωρούν πως έχουν τσακίσματα ή κάποιου άλλου είδους ελλάτωμα, για όσους θέλουν να πάρουν κάτι φθηνότερα. Υ.Γ. Την στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές, δείχνει να έχει πρόβλημα με την θέαση των τιμών και την δυνατότητα εγγραφής μέσω desktop, αλλά δουλεύει κανονικά στα κινητά. Το στήσιμο του γενικά πάντως είναι πιο πλήρης και φιλικό στην περιήγηση από το σάιτ του Ολλανδού.
    13 points
  28. Μέσα Νοεμβρίου κυκλοφορεί το νέο Κόρτο Μαλτέζε "Ο μαύρος ωκεανός" από Martin Quenehen & Bastien Vives. Προσωπικά δε με χαλάει που οι συγκεκριμένοι επίγονοι προσπαθούν να διαχωριστούν από τον Pratt, θα του δώσω μια ευκαιρία. Θα κυκλοφορήσει και ο νέος τόμος του Blacksad (1ο μέρος), με την τελευταία ιστορία που μόλις κυκλοφόρησε στη Γαλλία, στις αρχές Δεκεμβρίου, όπως έγραψα κι εδώ
    13 points
  29. Εξαιρετικά νέα! Ελπίζω να μη διαψευσθεί η είδηση, αν και υπήρχαν αρκετές ενδείξεις, που έδειχναν προς την κατεύθυνση της επέκτασης. Ξανά: Και η λίστα, εφόσον τελικά ισχύσει, είναι πολύ ενδιαφέρουσα, συνδυάζει πολλές κλασικές ιστορίες με αρκετές καινούριες. Υπάρχουν βέβαια, και αρκετά, που ήδη έχουν εκδοθεί στην Ελλάδα, αλλά νομίζω, ότι αυτό ήταν αναμενόμενο. Εντάξει, σίγουρα όλοι έχουμε τις προτιμήσεις μας, όλοι θα θέλαμε να δούμε κάτι άλλο, αλλά σε γενικές γραμμές πιστεύω, ότι είναι αντιπροσωπευτική και αυτό για εμένα είναι πολύ σημαντικό. Το σημαντικότερο όμως, όλων, είναι, ότι η σειρά πάει καλά από εμπορικής απόψεως. Επίσης, παρατηρώ, ότι όλα όσα είναι σε δύο τόμους, θα τα βγάζουν συνεχόμενα. Πολύ σωστή κίνηση, κατά τη γνώμη μου. Χάουαρντ Ντακ, όμως, γιοκ. Δεν πειράζει, ίσως στην επόμενη επέκταση. Ξανά: Πάντα τέτοια νέα @Jim®!
    13 points
  30. Διαβάστηκε και ο Thor, τα τεύχη είναι σεναριακά αφελή, πάνω κάτω σαν το Fantastic Four. Ok, για την ιστορική του αξία τα παίρνω, αλλά μπροστά στον 2ο και 3ο τόμο της σειράς το Spiderman φαντάζει αριστούργημα Θέλω να δω πως θα ναι ο Hulk για τον οποίο έχω ακούσει και τα χειρότερα λόγια η επιμέλεια νομίζω ότι είναι καλύτερη εδώ από τα προηγούμενα, αν και δεν το διάβασα με εξαιρετική προσοχή Θα συνεχίσω να τα παίρνω; προς το παρόν ναι ο @kwtsos σχολίασε γι αυτή μου την απόφαση ότι "Τρέλα είναι να επαναλαμβάνεις το ίδιο πράγμα, περιμένοντας διαφορετικό αποτέλεσμα" (όχι, δεν είναι δική του ατάκα)
    13 points
  31. Καθώς πλησιάζει η ημέρα της απονομής, ας δούμε τη λίστα των υποψηφίων: Book of the Year The Book Tour by Andi Watson (Top Shelf Productions) Cyclopedia Exotica by Aminder Dhaliwal (Drawn & Quarterly) Department of Truth, Vol 1: The End Of The World by James Tynion IV, Martin Simmonds (Image Comics) Heaven No Hell by Michael DeForge (Drawn & Quarterly) Kent State: Four Dead in Ohio by Derf Backderf (Abrams) The Magic Fish by Trung Le Nguyen (Random House) Monsters by Barry Windsor-Smith (Fantagraphics) Stone Fruit by Lee Lai (Fantgraphics) Superman's Pal Jimmy Olsen: Who Killed Jimmy Olsen? by Matt Fraction and Steve Lieber (DC Comics) Save It For Later: Promises, Protest and Parenthood by Nate Powell (Abrams) Digital Book of the Year Adora and The Distance by Marc Bernardin and Ariela Kristantina (Comixology Originals) Crisis Zone by Simon Hanselmann Cyclopedia Exotica by Aminder Dhaliwal Friday by Ed Brubaker and Marcos Martin Lore Olympus by Rachel Smythe - BEST CHILDREN OR YOUNG ADULT BOOK Allergic by Megan Wagner Lloyd and Michelle Mee Nutter (Scholastic Graphix) Class Act by Jerry Craft (Quill Tree Books) The Magic Fish by Trung Le Nguyen (Random House) Nubia: Real One by L.L. McKinney and Robyn Smith (DC Comics) Twins by Varian Johnson and Shannon Wright (Scholastic Graphix) BEST ADAPTATION FROM COMIC BOOK/GRAPHIC NOVEL The Boys by Amazon, based on The Boys (DC Comics) Invincible by Amazon, based on Invincible (Image) Loki by Disney+, based on The Avengers (Marvel Comics) Superman & Lois by CW, based on Superman (DC Comics Sweet Tooth by Netflix, based on Sweet Tooth (DC/Vertigo) WandaVision by Disney+, based on The Avengers (Marvel Comics) BEST MANGA Asadora! by Naoki Urasawa (VIZ Media) Boys Run the Riot by Keito Gaku (Kodansha Comics) Chainsaw Man by Tatsuki Fujimoto (VIZ Media) Remina by Junji Ito (VIZ Media) Spy x Family by Tatsuya Endo (VIZ Media) BEST INTERNATIONAL BOOK The City of Belgium by Brecht Evans, translated by Brecht Evans (Drawn & Quarterly) Factory Summers by Guy Delisle, translated by Helge Dascher and Rob Aspinall (Drawn & Quarterly) Moms by Yeong-shin Ma, translated by Janet Hong (Drawn & Quarterly) Paul At Home by Michel Rabagliati, translated by Helge Dascher and Rob Aspinall (Drawn & Quarterly) The Winter of the Cartoonist by Paco Roca, translated by Andrea Rosenberg (Fantagraphics) Harvey Awards 2020
    13 points
  32. Αν σας προσέγγιζε κάποιος, σας έδινε ένα όπλο και 100 σφαίρες, και σας εγγυόταν ότι όποιον και να σκοτώνατε, δεν θα σας αναζητούσαν οι αρχές, τι θα κάνατε; Αυτό είναι το κεντρικό αφηγηματικό εργαλείο της συγκεκριμένης μεγαλειώδους σειράς, η οποία κράτησε μια δεκαετία και 100 τεύχη, και καθιέρωσε τους δημιουργούς της στην πρώτη κατηγορία της βιομηχανίας. Και επειδή τη διάβασα πάνω από 10 χρόνια αφού τελείωσε, και 20 χρόνια αφού ξεκίνησε, πιστεύω ακράδαντα ότι αν την διάβαζε ο 20χρονος Γιάννης, θα του είχε ανατινάξει τον εγκέφαλο και θα έψαχνε όλα τα κομιξοσαϊτ για της βάλει 11 στα 10. Επειδή όμως ο Γιάννης πλέον δεν είναι 20, αλλά 42, πέρασε καλά, λάτρεψε σχέδιο, εκτίμησε λόγο αλλά και ένιωσε όμως ότι τραβήχτηκε και λίγο από τα μαλλιά χωρίς λόγο. O Agent Graves είναι αυτός που προσφέρει τη βαλίτσα με το όπλο και τις σφαίρες σε διάφορους χαρακτήρες, οι οποίοι συνήθως είναι σε άσχημη στιγμή στη ζωή τους. Στην πορεία, ανακαλύπτουμε ότι παλιότερα δούλευε για μια μυστική σέκτα αιώνων μασονικού τύπου, με το όνομα The Trust, στην οποία συμμετέχουν οι πιο ισχυρές οικογένειες παγκοσμίως, και από την οποία τον έχουν διώξει. Και μαθαίνουμε ποιος ακριβώς ήταν ο (ρυθμιστικός) ρόλος του σε αυτή τη σέκτα, ποιοι ήταν οι βοηθοί του και πως και με ποια κριτήρια ακριβώς επιλέγει τα άτομα στα οποία προσφέρει τις βαλίτσες. Και όλα αυτά είναι αριστουργηματικά δοσμένα από τον Brian Azzarello, με ελάχιστο exposition και κοφτούς, στακάτους διαλόγους, οι οποίοι μυρίζουν "δρόμο". Και ίσως αυτή είναι η μεγαλύτερη επιτυχία του Azzarello, το ότι κατορθώνει δηλαδή να ακούγονται οι διάλογοι του τόσο αυθεντικοί έτσι ώστε να πηδάνε οι χαρακτήρες του από το χαρτί και να νομίζεις ότι είναι δίπλα σου, να αισθάνεσαι τον πόνο τους και την οργή τους. Κυρίως την οργή τους. Γιατί ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με φιγούρες, κατά βάση περιθωριακές, έως και γραφικές, οι οποίες βρίσκονται συνήθως στο τελευταίο σκαλοπάτι της ζωής τους ως μέλη του κοινωνικού συνόλου. Και αν κάποιοι είναι ανθρώπινοι, "σιγανοί" και εσωτερικοί, άλλοι κινούνται στο όριο του γκροτέσκου, σαν να μας ήρθαν από κόμικ του Garth Ennis. Είναι όμως στρατηγικά τοποθετημένοι στην πλοκή, και η ίδια τους η τραγωδία δεν τους αφήνει να γίνουν καρικατούρες. Και παρόλο που κάποια στιγμή εισάγονται συνεχώς ολοένα και καινούριοι χαρακτήρες, σε σημείο στο οποίο να μπερδεύουν την άναγνωση και την κατανόηση, στο τέλος θα μείνουμε με τους κεντρικούς, αυτούς που μας έκαναν παρέα για τόσα τεύχη. 100 στον αριθμό, σίγουρα παραπάνω από ότι χρειάζονταν, πράγμα που γίνεται κατανοητό και μόνο από το ότι κάποια στιγμή το σεναριακό εργαλείο της βαλίτσας εγκαταλείπεται, όσο καίριο και ουσιώδες ήταν για το στήσιμο της ιστορίας. Ίσως ήθελαν να φτάσουν τα 100, όσα και ο τίτλος της σειράς, ίσως πούλαγε τόσο πολύ που αρμέχθηκε από δημιουργούς και εκδοτική. Το σίγουρο είναι ότι ξεχείλωσε λίγο, με καλογραμμένα μεν arcs 1-2-3 τευχών, τα οποία λίγα όμως προσφεραν στην κεντρική ιστορία, παρά μία άνευ λόγου καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της. Λίγα κόμικ του Eduardo Risso είχα διαβάσει, αλλά εδώ με άφησε πραγματικά με το στόμα ανοιχτό. Όχι λόγω των πλούσιων καρέ του, που δεν είναι πλούσια. Όχι λόγω του απίστευτα όμορφου και καλοδουλεμένου σχεδίου του, το οποίο κινείται στον μέσο όρο. Αυτό όμως που με κέρδισε πάνω από όλα είναι η τρομερή σκηνοθεσία του, η τοποθέτηση της κάμερας του και η τρομερή αίσθηση χρήσης των splash σε συνδυασμό πάντα με την προώθηση της δράσης. Πίσω και πάνω από τον ομιλούντα, κάτω από το επίπεδο της μέσης, ζουμαρισμένο στα δάχτυλα, στη σκανδάλη, στο ποτήρι, στη σφαίρα, ότι μπορείτε να φανταστείτε το έχει κάνει. Κατά κανόνα λιτός, χωρίς πολλά καρέ, χωρίς ιδιαίτερο background, με σπάνια εστίαση στα πρόσωπα, αλλά εμμέσως, στις καταστάσεις, πρέπει να είναι το πιο απόλυτα λειτουργικό σχέδιο που έχω δει. Προφανώς έδεσαν με τον Azzarello, γιατί σενάριο και σχέδιο μαζί κεντάνε, σε σημείο που απορώ πως το αποτέλεσμα είναι από δύο και όχι έναν άνθρωπο. Είναι το σχέδιο που δεν σε εντυπωσιάζει ξεφυλλίζοντας, αλλά σε αρπάζει από τα $#@^$ όσο διαβάζεις, και διαβάζεις, και διαβάζεις.... 100 τεύχη, 13 trades, 5 πιο χοντρά trades, 5 Deluxe Editions, 2 Omnibus από τα οποία το ένα κυκλοφορεί και το άλλο αναμένεται το καλοκαίρι του επομένου χρόνου. Κρίμα που δεν το διάβαζα τη δεκαετία του 2000, πλέον έχουμε πολλά (και πολύ καλά) στο είδος του crime, και ίσως δεν με εντυπωσιάζει όσο θα με εντυπωσίαζε τότε. Τότε θα του έβαζα ένα 9,5/10 και θα περίμενα κάθε μήνα με ανυπομονησία. Τώρα του βάζω ένα τίμιο και αξιοπρεπέστατο 8/10, το οποίο δεν βάζω και πολύ συχνά, με ότι πόντους χαμένους λόγω περιττού πλατειάσματος. Αξίζει πάντως να είναι στη βιβλιοθήκη όλων των κομιξάδων. Trust Me
    13 points
  33. Αν και τις τελευταίες μέρες διαβάζω περισσότερο βιβλία, έχω ξεκινήσει και την Ναυσικά της Κοιλάδας του Ανέμου του Μιγιαζάκι. Πολύ καλό μάνγκα, νομίζω το ισοδύναμο του LotR για τα manga. Φοβερό σχέδιο που ξεφεύγει από τις πολυφορεμένες σχεδιαστικές συμβάσεις των manga, με τα τεράστια ηχητικά εφέ να απουσιάζουν, οι χαρακτήρες έχουν ανθρώπινες εκφράσεις χωρίς υπερβολή και υπάρχουν πλούσια background σε κάθε καρέ. Ειδικά το τελευταίο λείπει πολύ από τα manga που λόγω κατανάλωσης και μαζικής παραγωγής οι περισσότεροι mangaka αποφεύγουν τα πολύπλοκα backgrounds στα πάνελ, ενώ σε πολλά δεν βάζουν καθόλου. Η έκδοση της viz με το κουτί και τα δύο hardcover προφανώς είναι άψογη και απολαυστική, αν και κλασικά θέλει τραπέζι λόγω βάρους.
    13 points
  34. Μερικά trades που διάβασα κάποια στιγμή το καλοκαίρι, και έχασαν τον δρόμο τους προς την κανονική παρουσίαση λόγω.... άλλων κόμικς που μπήκαν από πάνω Count - Ibrahim Moustafa (Humanoids) Sci-Fi διασκευή του κλασικού Κόμη Μοντεχρίστο του Δουμά. Τίποτα ιδιαίτερο και κάπως προχειρογραμμένο, πήδαγε από σκηνή σε σκηνή γρήγορα και άγαρμπα. Κάτι ήθελε να πει ο Ibrahim Moustafa, κάποιο κοινωνικοπολιτικό σχόλιο ήθελε να κάνει, αλλά δεν είχε την ικανότητα να το συμπτύξει στις 120 περίπου σελίδες του συγκεκριμένου graphic novel. Στο σχέδιο είναι καλύτερος, όχι βέβαια κάτι να τρελαθείς, αλλά δούλευε ωραία και είχε ωραία κίνηση. Δεν αξίζει για αγορά ΙΜΟ. 6/10 American Ronin - Peter Milligan, ACO (AWA) Μέλλον, πολυεθνικές κάνουν κουμάντο, το καταφέρνουν χρησιμοποιώντας τεχνολογικά ντοπαρισμένους πράκτορες, μέχρι που ένας στρέφεται εναντίον τους και διορθώνει ότι κακό έχει γίνει. Το έχουμε δει και διαβάσει 2345 φορές αυτό το σενάριο, και όσο καλός και να είναι ο Peter Milligan, δεν καταφέρνει να δώσει κάτι ιδιαίτερο εδώ. Στο σχέδιο ο ACO είναι καλός και εντυπωσιακός, αλλά απλά το παρακάνει και να καταντάει τις σελίδες παραφορτωμένες, κουραστικές με πλήθος πληροφοριών που αποσυντονίζουν. Καλό για ένα γρήγορο διάβασμα και μέχρι εκεί. 5 τεύχη και 5/10 Bad Mother - Christa Faust, Mike Deodato Jr (AWA) Κλασική μητέρα η οποία έχει αφήσει τον εαυτό της με μόνο μέλημα της η ανατροφή των παιδιών της. Μέχρι που της απάγουν τη κόρη και μεταμορφώνεται σε Jennifer Blood και σκοτώνει όποιον βρει στο διάβα της. Καλογραμμένο από τη Christa Faust, γρήγοροι, κοφτοί και πιστευτοί διάλογοι και καλό σχέδιο όπως πάντα από τον Mike Deodato Jr., με το γνωστό φωτορεαλιστικό στυλ του. Δεν είναι επί της ουσίας τίποτα ιδιαίτερο, αλλά είναι συνολικά καλοφτιαγμένο. 5 τεύχη και 7/10.
    13 points
  35. Πέρα από την πλάκα, εγώ ψήφισα τα εξής: αγαπημένο ήρωα, σίγουρα αν αγαπάς έναν ήρωα, θα συγχωρήσεις πιο εύκολα μια μέτρια ιστορία. Έχω αγοράσει αρκετά volumes του Flash που ήταν από αδιάφορα έως επιεικώς μέτρια, αλλά επειδή τον γουστάρω σαν ήρωα, ψήθηκα. δημιουργούς, σίγουρα ας πούμε θα αγόραζα σχεδόν οτιδήποτε του Geoff Johns, έχω μια αδυναμία και στον Grant Morrison, τελευταία και στον Straczynski, από σχέδιο αντίστοιχα Gary Frank, και -unpopular opinion- John Romita Jr. Από Μίκυ Μάους που αγοράζω επιλεκτικά επίσης, παίζουν μεγαλο ρόλο οι δημιουργοι. Αν δω ότι στο τεύχος έχει κανέναν Casty ή Cavazzano θα το τιμήσω σίγουρα. Και Ziche γουστάρω πολύ, όπως και τα "καμμένα" του Faraci. κριτικές, πάντα θα διαβάσω πρώτα μια άποψη στα σχετικά φόρουμ και σε goodreads, να δω αν αυτό που μου κίνησε το ενδιαφέρον, έχει πάρει καλά σχόλια. Αν και ομολογώ μερικές φορές κοιτάω ψυχρά μια βαθμολογία στο goodreads (πχ αν έχει πάνω από 4). σχέδιο, σίγουρα και το σχέδιο παίζει μεγάλο ρόλο, υπάρχουν αριστουργηματικές δουλειές που δεν μου έχουν κάτσει καλά λόγω σχεδίου. Πχ Dark Knight Returns, ακόμα προσπαθώ λίγο να χωνέψω το σχέδιο του Miller. Το εκτίμησα κυρίως μέσω των animated ταινιών που το διασκέυασαν και θέλω να το ξαναδιαβάσω με άλλο μάτι. Αυτό βέβαια το είχα ήδη αγορασμένο. Αλλά αντίστοιχα πολλές φορές αν δε μ αρέσει καθόλου το σχέδιο απλά δε θα αγοράσω κάτι, παρά τα καλα λόγια που ακούω. για λόγους πληρότητας, εντάξει μην κρυβόμαστε πιστεύω όλοι το έχουμε κάνει λίγο-πολύ. Βγαίνουν πχ τώρα κάτι Αστερίξ του Ferri, γνωρίζουμε όλοι ότι είναι στην καλύτερη απλά οκ, αλλά λες τώρα, έχω τα πρώτα 34 των Goscinny-Uderzo, να μην έχω και τα καινούργια; Αυτό ταιριάζει βέβαια και στον αγαπημένο ήρωα, οκ, Αστερίξ θα διαβάσεις, κάπως θα καλοπεράσεις, δε μπορεί. Αντίστοιχα με την συλλογή Hachette τώρα που έχω πάρει τόμους διπλούς απλά για την ολοκλήρωση της ράχης. προσφορές, σίγουρα αν για κάτι αμφιταλαντεύομαι αν θα αγοραστεί, παίζει μεγάλο ρόλο αν θα το βρω σε κάποια προσφορά. οικονομικές εκδόσεις, κι αυτό παίζει ρόλο, πχ προτιμώ άπειρα την νέα μόδα των Compendium από τα πανάκριβα Omnibus, και γενικά είμαι φαν του softcover γι'αυτό τον λόγο κυρίως (πιάνουν και λιγότερο χώρο). Αυτά νομίζω κυρίως. Τώρα λόγω σπανιότητας να πάρω κάτι ας πούμε δε μου έχει τύχει. Ήθελα το ΚΟΜΙΞ #1 του Τερζόπουλου καιρό και κατάφερα να το αγοράσω σε καλή κατάσταση-τιμή, αλλά όχι γιατι είναι κάτι σπάνιο, κυρίως λόγω της εμβληματικότητάς του θα έλεγα. Ούτε η γλώσσα είναι εμπόδιο, όσο ανταποκρίνεται στις γνώσεις μου (ελληνικά-αγγλικά-γαλλικά). Να αγοράσω κάτι σε γλώσσα που δεν ξέρω, δεν θα το έκανα ποτέ, πέρα από κάτι μικρό και αναμνηστικό (είχα πάει Ιταλία πχ, προφανώς αγόρασα ένα Topolino). Να διαβάσω κάτι και να θέλω να το πάρω σε φυσική μορφή σπάνιο, γιατί πολύ απλά σιχαίνομαι το ηλεκτρονικό διάβασμα, ελάχιστα να έχω διαβάσει ολόκληρα ονλάιν. Θα τσεκάρω κάποιες σελίδες να δω τι και πως πριν προβώ σε αγορά αλλά ως εκεί. Ούτε η εκδοτική θα έλεγα παίζει ρόλο, αρκεί να με ψήνει η έκδοση. Το "νοσταλγία" που λέει στην ψηφοφορία, λίγο γενικό μου φαίνεται. Αν εννοούμε στον βαθμό του "αγοράζω ένα Disney κόμικ" ή οτιδήποτε λίγο πιο ανάλαφρο που διαβάζεται και από πολύ μικρότερες ηλικίες, για να έχω μια επαφή με τα παλιά, με αυτά που διάβαζα ως παιδάκι, ναι το κάνω, αλλά θεωρώ λίγο-πολύ όλοι δεν έχουμε τέτοιες αδυναμίες; Αυτά, πιστεύω σας κάλυψα
    13 points
  36. Διάβασα μαζεμένα και τα 3 τεύχη του Κλείτος του Πάνου Καμουλάκου. Ιστορία η οποία διαδραματίζεται στην αρχαία Ελλάδα, μεταξύ Αθήνας και Θήβας. Κλασική ιστορία απώλειας και εκδίκησης, σκοτώνεται η παιδική φίλη και αγάπη του Κλείτου και εκείνος αποφασίζει να την εκδικηθεί. Στην πορεία συμμαχεί με τον βασιλιά της Θήβας ο οποίος έχει ανατραπεί από τον θρόνο του, συμμαχεί με κάποιες αμαζόνες και γενικά... τα πάντα αρκετά αναμενόμενα, καλά δοσμένα μεν, χωρίς το στοιχείο της σεναρίακης έκπληξης όμως σε κανένα σημείο. Σχεδιαστικά, το επίπεδο είναι αρκετά καλό, με τα πρόσωπα και τα σώματα να έχουν προσεχθεί ιδιαίτερα, κυρίως όταν ζουμάρει η κάμερα. Ίδια προσοχή δεν έχει δοθεί στα περισσότερα μακρινά πλάνα, τα οποία, στη μεγάλη τους πλειοψηφία, είτε είναι άδεια είτε έχουν ένα απλό μονόχρωμο γέμισμα. Δυστυχώς, υπάρχει σε αρκετά καρέ, κυρίως των 2 πρώτων τευχών, έντονη η αίσθηση της "ψηφιακότητας" του σχεδίου, του σχεδιασμένου δηλαδή χαρακτήρα ο οποίος έχει προστεθεί εν είδει κολάζ σε έτοιμα background. Η βελτίωση πάντως του σχεδίου είναι αισθητή από τεύχος σε τεύχος, με το 3ο να είναι εμφανώς πιο προσεγμένο και πιο "γεμάτο". Μια συνολικά καλή δουλειά, η οποία δεν εντυπωσιάζει όμως, κυρίως λόγω του generic σεναρίου. Και τα 3 τεύχη είναι 28 σελίδων, σε μέγεθος λίγο μεγαλύτερο από το τυπικό αμερικάνικο, χωρίς οτιδήποτε έξτρα, πέρα από 1 διαφήμιση του εργαστηρίου τέχνης του δημιουργού.
    13 points
  37. Εγώ έβαλα τικ σχεδόν σε όλα τα κουτάκια, οπότε θα σταθώ μόνο στο «άλλο» και θα πω ότι με ενδιαφέρει να έχω και κόμικς τα οποία θεωρούνται ορόσημα, ασχέτως εποχής, χώρας, δημιουργού κλπ.
    13 points
  38. Πάρα πολύ δύσκολη ερώτηση και η απάντηση δεν είναι καθόλου αυτονόητη για εμένα. Όπως και οι περισσότεροι, έτσι κι εγώ, δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα στους δημιουργούς. Θα έπαιρνα με κλειστά μάτια οτιδήποτε του Quino, για παράδειγμα ή από Brubaker / Phillips, και από αρκετούς άλλους. Από εκεί και μετά, οι κριτικές και οι παρουσιάσεις που διαβάζω εδώ, καθώς και τα άρθρα που διαβάζω αλλού με επηρεάζουν σε πολύ σημαντικό βαθμό. Σίγουρα το είδος με ενδιαφέρει πολύ. Πιο εύκολα θα αγόραζα ή θα διάβαζα ένα κόμικ ΕΦ ή ένα νουάρ ή ένα πολιτικού περιεχομένου, παρά ένα πολεμικό, αλλά υπάρχουν και κόμικ, που μου έχουν κάνει κλικ, χωρίς να ξέρω ακριβώς περί τίνος πρόκειται. Το σχέδιο είναι σημαντικό, εάν δεν ξέρω περί τίνος πρόκειται. Αν δεν μου αρέσει, δεν θα το διαβάσω. Αν όμως ξέρω περί τίνος πρόκειται, τότε θα του δώσω μια ευκαιρία, ακόμη κι αν δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το σχέδιο. Η εκδοτική σίγουρα παίζει κάποιο ρόλο. Παρακολουθώ, για παράδειγμα, πολύ στενά την Image και όσο μπορώ και τη Fantagraphics, αλλά όπως έγραψε και ο @kwtsosυπάρχουν πολλά παραδείγματα από μετριότητες και σε αυτές τις εταιρείες. Οι ήρωες όχι και τόσο. Σίγουρα έχω αδυναμία στον Batman, αλλά δεν θα πάρω τα πάντα που έχουν εκδοθεί. Αν οι κριτικές λένε ότι κάτι είναι καλό, θα το πάρω ανεξαρτήτως του ήρωα. Και η πληρότητα πάιζει το ρόλο της για εμένα. Θέλω να έχω συμπληρωμένες σειρές σε όσα μου αρέσουν. Συνήθως, αν μου αρέσει μια σειρά, σταματώ να τη διαβάζω και περιμένω να ολοκληρωθεί, για να τη διαβάσω όλη από την αρχή έως το τέλος. Από την άλλη, αν δεν μου αρέσει κάτι, το παρατάω. Καλώς ή κακώς, η νοσταλγία είναι ένας παράγοντας, αλλά έως ένα βαθμό. Τα περισσότερα κόμικς που διάβαζα μικρός δεν μου κάνουν πλέον εντύπωση. Δεν αποζητώ να διαβάσω Μπλεκ ή Λοχαγό Μαρκ ή Ποπάυ. Από την άλλη, κάποια παλιά κόμικς έχουν κάποια συναισθηματική αξία για εμένα. Αν π.χ. έβγαινε μια επανέκδοση του Rom, ναι, θα την έπαιρνα. Δεν ξέρω πώς θα μου φαινόταν 35 χρόνια μετά, αλλά θα την έπαιρνα. Εξώφυλλα δεν πολυκοιτάω, η σπανιότητα δεν με ενδιαφέρει προσωπικά, ούτε το είδος της έκδοσης. Από την άλλη, προτιμώ τις ελληνικές εκδόσεις, αν υπάρχει η δυνατότητα. Προτιμώ τις οικονομικές εκδόσεις και τις προσφορές, γιατί θέλω να έχω τη δυνατότητα να διαβάσω όσο περισσότερα κόμικς γίνεται, εφόσον βέβαια πληρούνται κάποια από τα σημαντικά για εμένα κριτήρια. Από την άλλη, αρκετές φορές έχω αγοράσει πράγματα, που δεν ξέρω τι είναι, μόνο και μόνο επειδή τα βρήκα μπροστά μου σε τιμές χώμα. Κάτι σημαντικό για εμένα είναι και η ιστορικότητα / επιδραστικότητα του κόμικ, δηλαδή αν θεωρείται σημαντικό για ΧΨ λόγους ή / και αν έχει επηρεάσει άλλους δημιουργούς. Φυσικά, όλα αυτά τα κριτήρια τα έχω καταστρατηγήσει αρκετές φορές.
    13 points
  39. αγαπημένο ήρωα, αν είναι από μαρβελ είδος έκδοσης, αν αποφασίσω να πάρω κάποιο δημιουργούς, γενικότερα κοιτάω δημιουργούς, κυρίως συγγραφείς και λιγότερο σχεδιαστές κριτικές, κυρίως από κόμικς/δημιουργούς που δεν γνωρίζω προσφορές, μόνο προσφορές αλλά εντάξει σε κόμικς που θέλω, πλέον και τσάμπα να είναι δεν θα πάρω κάτι που δεν θέλω
    13 points
  40. Θα συμφωνήσω ότι μεγάλο μέρος παίζουν οι δημιουργοί. Βέβαια, για μένα πλέον παίζει σημαντικό ρόλο το σχέδιο γιατί αυτό είναι που θα μου κάνει το κλίκ. Καλό είναι και το υπέροχο εξώφυλλο αλλά μετά θα έβαζα το σενάριο. Κάτι τύπου 60-40 δηλαδή. Μετά τα reviews. Γενικά ειδικά όταν πρόκειται για υπερηρωικά θα κάνω πολύ έρευνα για να αγοράσω κάτι. Γενικά δεν έχω προτίμηση αποκλειστικά σε συγκεκριμένη εκδοτική αλλά αρκεί να μου κάνει η έκδοση το κλίκ. Πλέον δύσκολα θα κάνω άσκοπες/τυφλές αγορές. Φανταστείτε φέτος στο ComicDom δεν αγόρασα κάτι
    13 points
  41. Πρωτίστως θα πω δημιουργοι και κριτικές. Δηλαδή είμαι πολύ περισσότερο θετικά διακείμενος στην αγορά κόμικς από δημιουργούς που ξέρω ήδη. Επίσης αν δω ένα κόμικ να συζητιέται πολυ και να έχει καλά σχόλια θα το σκεφτώ να το αγοράσω ακόμα και αν δεν έχω ιδέα για το ποιοι το γράφουν, σχεδιάζουν κλπ. Τέλος έχω υπάρξει θυμα προσφορών και έχω κάνει "τυφλές" αγορές. Σίγουρα για μένα δεν παίζει ρόλο η εκδοτική, εκτός και είναι Vertigo . Η αλήθεια είναι ότι οι εκδοτικές είναι ικανές να εκδόσουν τα καλύτερα αλλά και τις μεγαλύτερες φολες και έχω αρκετά παραδείγματα.
    13 points
  42. Θενκς, να αποφύγω τα προηγούμενα
    13 points
  43. Λοιπόν, διάβασα και τον δεύτερο τόμο κι έχω να πω τα εξής Η επιμέλεια του 2ου είναι καλύτερη από του πρώτου, έχει λιγότερα λάθη (αν πρόσεξα καλά). Καλά έκαναν που έβγαλαν τον Spiderman πρώτο, γιατι σεναριακά ρολλάρει πολύ περισσότερο. Φάνηκε ότι οι δημιουργοί του τον αγάπησαν και ανέπτυξαν σωστά την εξέλιξη του χαρακτήρα. Το origin των F4 είναι πολύ περισσοτερο παρωχημένο (και λίγο αστείο το πως πήραν το διαστημόπλοιο, πως το προσγείωσαν κλπ). Οι ιστορίες είναι αρκετά προσχηματικές και η ροή έχει διάφορα προβλήματα. Δύσκολα διαβάστηκε. Η έκδοση όμως μου αρέσει και θα συνεχίσω να τα παίρνω, τουλάχιστον τα #1 και βλέπουμε
    13 points
  44. Τον πήρα κι εγώ τον καινούριο τόμο Marvel με τη "γέννηση του Ούλτρον", δεν μπορούσα να αντισταθώ σε αυτό το εξώφυλλο κι ας έχω τόσες φορές τις ιστορίες. Το καλό το πράγμα όμως ήρθε προχθές και επιτέλους έχω όλο το Lee-Kirby στους Fantastic Four
    13 points
  45. Διαβάστηκε κι αυτό. Είχα ακούσει τα χειρότερα για τα πρώτα τεύχη του Hulk, οπότε περίμενα κάτι χειρότερο και από τον προηγούμενο τόμο του Thor, αλλά μπορώ να πω ότι κινείται στο ίδιο επίπεδο. Παιδικό σενάριο, προπαγάνδα, κωμικοτραγική χρήση της επιστήμης κλπ. Ο Χαλκ αλλάζει συνεχώς χρώματα (μέχρι να καταλήξει στο κλασικό πρασινάκι) και συμπεριφορά, μιλάει πιο φυσιολογικά απ' ότι τον έχουμε συνηθίσει, ηττείται και παγιδεύεται πολύ πιο εύκολα, απ' ότι τον βλέπουμε πλέον. Δε μου κανει εντύπωση που ακυρώθηκε σε πρώτη φάση η σειρά του μετά από αυτά τα 6 τεύχη. Για κάποιο λόγο όμως η αναληθοφάνεια των ιστοριών του, μου φάνηκε λιγότερο βαρετή από τους δύο προηγούμενους τόμους Τώρα είμαι σε διλημμα, να πάρω τον επόμενο τόμο με τους FF; Ή να συνεχίσω μόνο τον Spider-man, που είναι σαφέστατα ανώτερος από τα υπόλοιπα;
    12 points
  46. Πραγματικά μια όμορφη συλλογή ιστοριών που μου άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις, χωρίς να έχω διαβάσει ποτέ τις αυθεντικές.
    12 points
  47. Έχω περάσει από όλες τις φάσεις. Έχω πάρει κόμικ χωρίς να ξέρω τι είναι, απλά επειδή τα πουλούσαν πολύ φθηνά. Έχω πάρει κόμικ που πιθανά να μου άρεσαν γιατί είχα την αίσθηση αυτή, χωρίς άλλο λόγο. Έχω πάρει επειδή γούσταρα δημιουργό και εκδοτική, επειδή γούσταρα τον ήρωα και ήταν νέα ιστορία με αυτόν. Έχω πάρει κάτι απλά και μόνο επειδή είδα άλλον να το παίρνει. Έχω πάρει γιατί διάβασα κάπου ότι έλεγε, αν και σπάνια αγοράζω με βάση τις κριτικές άλλων. Δεν έχω πάρει ποτέ για να πουλήσω περιμένοντας κάτι να ακριβύνει, αυτά είναι για άλλους. Έχω παραμυθιαστεί για να αγοράσω μια τεράστια μπούρδα (θα έπρεπε να υπάρχει και αυτό στην δημοσκόπηση - άτιμο storm). Δεν έχω πάρει κάτι επειδή έχει "ιστορική βαρύτητα" για το μέσο, γιατί βλέποντας δείγματα 9/10 φορές δεν θα μ'αρέσει και δεν με νοιάζει και ιδιαίτερα να ψάξω για καταβολές πλέον. Έχω πάρει κάτι πολύ ακριβά επειδή ήταν συλλεκτικό και ήθελα να το έχω, αν και το έβρισκα σε άλλη έκδοση φοβερά πιο φθηνά. Έχω δώσει επίσης λεφτά για καλύτερες εκδόσεις έναντι φθηνότερων. Για τα εξώφυλλα δεκάρα δεν δίνω. Ρόλο για μένα παίζει και η περιφερειακή δουλειά με έξτρας κλπ γιατί θεωρώ ότι σέβονται το προϊόν που μου πουλάνε. Δεν νοσταλγώ τίποτα γιατί είμαι 30 και όχι 60. Πάλι καλά δηλαδή, γιατί με είχα ικανό να χτυπιέμαι για την άφταστη ποιότητα του Γκαούρ Ταρζάν. Σενάριο και σχέδιο; Κλάιν μάιν, αν κάτι από τα δύο λέει, θα του ρίξω μια ματιά. Δεν θα πάρω κάτι για να "στηρίξω" και ας είναι μαλακία. Ας βγάλουν κάτι καλό και ευχαρίστως να δώσω λεφτά, οι σάπιες δουλειές στο όνομα της "ανάπτυξης" της σκηνής ποσώς με ενδιαφέρουν, ίσα ίσα που οριακά τις απορρίπτω επειδή εν τέλει υπονομεύουν το μέσο και την ίδια την "σκηνή". Σχετικά με την γλώσσα, αν μπορώ θα αγοράσω πάντα κάτι στο πρωτότυπο. Αν είναι γλώσσα που δεν ξέρω, τότε αγγλικά γιατί πάλι 9 στις 10 δεν έχει βγει στα ελληνικά. Αυτό που δεν έχω καταφέρει ακόμα, είναι να βρω την ψυχική δύναμη να ξεφορτωθώ ένα μεγάλο κομμάτι της συλλογής μου που πήρα για όλους τους παραπάνω λόγους. Πλέον δεν κάνω τίποτα από όλα αυτά, δεν αγοράζω κανένα κόμικ πλην ελάχιστων εξαιρέσεων και αφορούν είτε κάποιον από τους 4-5 λατρεμένους δημιουργούς μου είτε επόμενο βιβλίο από τρέχουσα σειρά που μαζεύω. Οι σειρές είναι 2-3 και βγάζουν 1 με 2 κομμάτια το χρόνο (π.χ. toppi, tardi από fanta κλπ) δηλάδη μιλάμε για 5-6 βιβλία το χρόνο. Πήρα tablet, διαβάζω εκεί. Ξεκίνησα με την νοοτροπία ότι αν κάτι μου αρέσει πάρα πολύ θα το στηρίζω αγοράζοντας το, δεν έχει έρθει αυτό το κάτι ακόμα όμως. Σχετικό-άσχετο με το θέμα, πολλοί από τους λόγους της δημοσκόπησης είναι καθαρά marketing των εκδοτικών και λίγο αφορούν την ουσία του εκάστοτε κόμικ. Μάλλον όμως αν κάποιος δεν ματώσει την τσέπη του για να το βιώσει προσωπικά (εγώ πρώτος) δεν το βλέπει ώστε να ξεφύγει από τα τριπάκια το θέλω ντελούξ γιατί κάνει χράτσα-χρούτσα το λαμινέ όταν το ανοίγω, ή το θέλω σε μέγεθος μικρού αυτοκινήτου γιατί μάλλον έχω κάποια θέματα με το μέγεθος, ή είναι του τάδε παπάρα που έχει να βγάλει καλό κόμικ 15 χρόνια αλλά ο εκδότης, το ign και ο βοϊδοσβέρκης καμένος κομιξάς από το comicstreet μου εγγυώνται ότι είναι το ultimate comeback οπότε θα του τραβήξω ένα ξεγυρισμένο blind-buy.
    12 points
×
×
  • Create New...