Jump to content

Καλώς ήλθατε στο ComicStreet

Γίνετε μέλη της κοινότητας. Η εγγραφή είναι γρήγορη και εύκολη.

New Content

Showing all content posted in for the last 70 days.

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Ένα λεύκωμα με σκίτσα του Στάθη δίνουν εκτάκτως αυτήν την Παρασκευη τα Παραπολιτικά, μαζί με ένα Λεύκωμα από το (όχι τόνο νέο πλέον) μουσείο της Ακρόπολης.
  3. 0/14 και όλα καλά μέχρι τώρα
  4. Πολύ καλή επιλογή Comic όπως και παρουσίαση Leonidio 👌 Στη Γερμανία έχουνε μεταφραστεί πολλά από τα έργα του Jiro Taniguchi. Στα μάνγκα είμαι ένας μάλλον περιστασιακότατος αναγνώστης, σίγουρα όμως τον JT δεν τον προσπερνάει νομίζω έτσι απλά κανείς (εγώ😅 πιχι). Αν και διαβάζοντας κάποια όπως το παραπάνω, θα έλεγα ότι μου άρεσαν - αλλά δεν με ξετρέλαναν (προσωπική γνώμη), υπάρχει μια σειρά του από τα 90s, όπου έχει συνεργαστεί στο πλώτ με τον (γνωστό στην Ιαπωνια) αρθογράφο μαγειρικής Masayuki Kusumi, στα αγγλικά η έκδοση έχει τον πολύ ταιριαστό τίτλο “The Solitary Gourmet“. Μέσα από τις βόλτες και τα ταξίδια ενός μοναχικού εμπορικού αντιπροσώπου και κατοίκου του Τόκιο, στο μίνι μάρκετ της γειτονιάς του, στις εργατικές - και όχι μόνο - καντίνες της πόλης του, σε ταβέρνες των εθνικών οδών μέσα στην ερημιά με τους ηλικιωμένους τους ιδιοκτήτες, σε After party «street- food“ για τον νεαρό κόσμο της Οζάκα, οι δημιουργοί του Κόμικ περιγράφουνε τις μικρές σπεσιαλιτέ - ή και όχι καμία φορά 😉 - των μικρών εστιατορίων και παράλληλα τους μάγειρες, το „milileau“ τον κόσμο που πηγαίνει εκεί και την σύνδεση του με το εκάστοτε μενού, τα στερεότυπα της ιαπωνικής καθημερινής κουζίνας (αλλά και τις καθημερινότητας μιας κοινωνίας), τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις που κυριαρχούνε ανάμεσα σε φύλλα, κοινωνικές και ηλικιακές τάξεις, σε πόλεις (οι κάτοικοι της Οζάκα ειναι τρομερά αθυρόστομοι και λίγο …»τρελοί» μέσα από τα μάτια ενός κατοίκου της πρωτεύουσας) αλλά και ανάμεσα σε κράτη και λαούς (πολλοι Ιαπωνες έχουν θέμα με την Κορέα από παλιά τα αισθήματα ειναι όντος αμοιβαία μια και έχουν γίνει χοντρά στον Β´ παγκόσμιο). Τελείωσα την ανάγνωση με μια γερή εντύπωση μιας ανελέητης και ειλικρινέςτατης όντως ματιάς σε μια χώρα από τα μέσα και από τα κάτω, μέσο μιας σύνθεσης πολλών μικρόκοσμων: ενα πολύ μεγάλο συν μαζί με την περιρρέουσα ποιητική μελανχολία του urban single man που χαρακτηρίζει παντα τα εργα αυτού του μανγκάκα. Το ότι το Solidarity Gourmet έχει και ένα γερό μαγειρικό μέρος στο τέλος το είχα ποια ξεχάσει 😅 και μου είχε μείνει μόνο η εικόνα ενός άντρα που πέρνει στα σοβαρά όχι μόνο την γεύση μιας μπουκιάς στο γεύμα του σε ένα συνοικιακό φασφουνταδικο, αλλά και τους άγνωστους συνδαιτυμόνες στην μπάρα δίπλα του και τον μάγειρα και τον κινέζο βοηθό του και πολλά αλλα. Μια παρατήρηση του συνάνθρωπου πρωτης Τάξεως, μεθοδικά, σε βάθος και με ειλικρίνια. Το συστήνω ανεπιφύλακτα αν πέσει στα χέρια σας, είναι νομίζω τουλάχιστον δυο τόμοι, επισυνάπτω το εξώφυλλο της γερμανικής έκδοσης.
  5. Yesterday
  6. BALKANOIA Balkan + Paranoia Δύο λέξεις που είναι παθιασμένα ερωτευμένες μεταξύ τους. Μέσα σε αυτόν το μεγάλο "έρωτα" μπορεί να βρεις εκατοντάδες συναισθήματα και παθήματα, Ρομαντισμό (σκληρός τις περισσότερες φορές για όσους/ες ξέρουν), Βία, Μαύρο Χιούμορ, Άγχος, Βόρεια υγρασία, αλλά και Ζεστασιά. Είναι μια "σχέση" αρκετά εκρηκτική για όσους/ες τη γεύονται, που βρίσκεις μέσα της Καταδίκη-Έρεβος, αλλά κι Ελπίδα-Συντροφικότητα. Αυτές οι σελίδες είναι ένας μικρός φόρος τιμής στην πόλη, που σέρνουμε τα βήματά μας κάθε μέρα και στους ανθρώπους της με τις μικρές ιστορίες και τα δράματά τους. Έτσι περιγράφουν οι δημιουργοί τη Balkanoia, που είναι ταυτόχρονα φόρος τιμής στους "μικρούς" ανθρώπους κι εξορκισμός της ασχήμιας του αστικού τοπίου κι όσων περιλαμβάνει, της μεγαλούπολης του Βορρά. Πολύ ενδιαφέρουσα έκδοση και πάντρεμα της τέχνης δύο δημιουργών, που ενώ δεν μοιάζουν στην τεχνοτροπία, συγκλίνουν σε κοινά νοήματα και βιώματα. Τα τεύχη, 20 και 36 σελίδων αντίστοιχα, έχουν μια "δρομίσια" διάθεση, έναν αέρα αλητείας, οικειότητας, κάφρικο χιούμορ, απόγνωση κι ελπίδα, όλα μαζί. Το "Ξεκαθάρισμα" ήταν η ιστορία που ξεχώρισα περισσότερο ως τώρα. Η έκδοση είναι πολύ προσεγμένη, με σελίδες ασπρόμαυρες και έγχρωμες, περιέχει κόμικς, σχέδια, όπως κι ένα δισέλιδο φωτογραφικό κολλάζ (στο 2ο τεύχος) από αυτοκόλλητά τους, σε διάφορα σημεία της πόλης.
  7. θα το πάρω μόνο για συναισθηματικούς λόγους ( Οπως κ το Rom) κ ας τα τεύχη του τα εχω σε αλλα epic η omnis, νομίζω ειμαι 2 στα 14 μέχρι τώρα
  8. Η Ηλιόλουστη Πλευρά Επάνω Περιστέρια, σύμβολο της βρώμας, της σήψης και της δυσωδίας της πόλης. Ενίοτε και της ελπίδας ή της απελευθέρωσης για τους ανθρώπους στο περιθώριο. Η Περιστέρα είναι ένας από αυτούς κι αν την ακολουθήσουμε, ίσως να δούμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια εκείνης και τον παρεξηγημένων αυτών ψυχών ζω Πρόκειται για την δεύτερη αυτοέκδοση της δημιουργού, μετά το περσινό "Μονόχρωμα" (θέλει κι αυτό παρουσίαση, απ' ό,τι βλέπω ) Δεν ξέρω πόσα μπορώ να σας πω για να μη σας σποϊλάρω... Μπορώ να πω ότι είναι μια ενδιαφέρουσα αλλόκοτη 24ασέλιδη ιστορία με περιστέρια. Νομίζω ότι της ταιριάζει αυτή η θεματολογία, όπου μπλέκει θέματα της καθημερινότητας με παράξενες καταστάσεις και μαύρο χιούμορ. Ήδη στην δεύτερη δουλειά της, παρατηρώ εξέλιξη, ενώ η πρώτη είχε ήδη πολύ καλά στοιχεία. Πιστεύω ότι θα δούμε πολλά ωραία πράγματα από την Χαρτσά στο μέλλον
  9. Brightest Day -2022 Edition η τελευταία μου παραγγελία απο το bookdepo
  10. Δεύτερο μέρος του Avel και είναι ακόμα καλύτερο από το προηγούμενο Οι περιπέτειες του Avel και της νεοσύστατης ομάδας συνοδοιπόρων του, τον φέρνουν σε καινούριους μαγικούς κόσμους, ενώ μαθαίνουμε περισσότερα πράγματα για τα αίτια της οικογενειακής του τραγωδίας. Οι σελίδες είναι περισσότερες, οι χαρακτήρες αρχίζουν να ξεδιπλώνονται, οι σκηνές μάχης είναι εντυπωσιακές. Ίσως οι διάλογοι να ήθελαν λίγη περισσότερη δουλειά, ίσως και ο ρυθμός που εναλλάσσεται λίγο απότομα από πιο επικό στυλ σε πιο casual, αλλά και πάλι, πρόκειται για λεπτομέρειες. Συνολικά το Avel είναι σε πολύ καλό επίπεδο Εκτιμώ το ότι χτίζεται αργά και σταθερά ένας φανταστικός πολύπλευρος κόσμος και δεν περνάμε κατευθείαν σε μια ιστορία εκδίκησης, όπως συνηθίζεται. Αν δεν κάνω λάθος, η ιστορία θα ολοκληρωθεί σε 4 μέρη και κάθε τόμος έχει κάποια αυτοτέλεια. Σύμφωνα με σημείωση του δημιουργού στο τέλος του κόμικ, θα έχουμε νεότερα για τον επόμενο τόμο σύντομα! εκτός από το εξώφυλλο, οι υπόλοιπες εικόνες πάρθηκαν από το φβ του δημιουργου
  11. Όπως μου είπε κι η ίδια, αυτό είναι το πρώτο της κόμικ που δε θα περιέχει ιππότες, άρα μάλλον και η συνέχειά του και ναι, είναι καινούρια της έκδοση. Το φανταστικό κυριαρχεί και στη συγκεκριμένη ιστορία, έμφαση όμως δίνεται και στη σχέση των πρωταγωνιστριών. Παρόλο που δεν αναπτύσσεται πολύ η ιστορία στο πρώτο αυτό τεύχος, διατηρεί αρκετά από τα στοιχεία που με γοήτευσαν σε προηγούμενα κόμικς της. Χτίζει μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα μυστηρίου, με αλλόκοτες παραμυθένιες/τρομακτικές πινελιές. Το σχέδιο αυτή τη φορά είναι πολύ πιο προσεγμένο από τις προηγούμενες δουλειές της. Σίγουρα θα τιμηθεί και η συνέχεια @leonidio για την όμορφη παρουσίαση
  12. Ένα ακόμη φανζίν από την ταλαντούχα Κατερίνα Μεραμβελιωτάκη, το οποίο είδα για πρώτη φορά στο φετινό (2023) ComicDom, χωρίς να είμαι σίγουρος, εάν τότε κυκλοφόρησε για πρώτη φορά. Το κόμικ έχει δύο ιδιαιτερότητες σε σχέση με τα προηγούμενα της δημιουργού: πρώτον, δεν ολοκληρώνεται σε ένα τεύχος, αλλά, από ό,τι φαίνεται, θα συνεχιστεί και δεύτερον δεν περιέχει ιππότες ! (ή για να είμαι ακριβής, δεν έκαναν την εμφάνισή τους στο πρώτο τεύχος). Εντάξει, για να μην είμαι εντελώς άδικος έχει μια μάγισσα ή μάλλον μια αναφορά σε αυτήν. Αν και διαδραματίζεται στη σύγχρονη εποχή, έχει πολύ έντονα τα στοιχεία του φανταστικού και ακολουθεί δύο κοπέλες, που για διαφορετικούς λόγους η κάθε μία αναζητούν μια μάγισσα. Το σχέδιο είναι πολύ ωραίο, στο γνωστό ύφος της καλλιτέχνιδος, αλλά το σενάριο μετά βίας προλαβαίνει να αναπτυχθεί στις λίγες σελίδες του κόμικ, κάτι στο οποίο συμβάλλει και η αφαιρετική αφήγηση της Μεραμβελιωτάκη. Δεν μπορώ να πω, ότι μου άρεσε εξίσου με τα προηγούμενά της, αλλά είναι διαφορετικό από τα προηγούμενά της, κάτι αναμφισβήτητα θετικό και οπωσδήποτε μου άνοιξε την όρεξη να διαβάσω και τη συνέχεια, που ελπίζω να μην αργήσει. Ωραία έκδοση και σε φυσιολογική τιμή. Η Μεραμβελιωτάκη έχει δώσει αρκετά δείγματα του ταλέντου της και νομίζω, ότι αξίζει τον κόπο να ασχοληθείτε μαζί της, όσοι/ες δεν το έχετε ήδη κάνει. Τα σκαναρίσματα έγιναν από εμένα.
  13. Φιγούρες swarovski με ήρωες της Μάρβελ για όσους περισσεύει κάτι από το χαρτζιλίκι τους... https://www.swarovski.com/el-GR/c-swa-root/Kathgories/f/collection/collection-marvel/?utm_source=Facebook&utm_medium=social&utm_custom=paid_social_banner&utm_content=GR_EL_Broad_A45-CV~JEWEL_SCT~MXCATR_AST~NA_SFO~LINK AD IMAGE_VL~DISPLAY_CTA~SHN_CTD~CW_FF~MARVEL-IRONMAN-SWA014-GR_EL_MARVEL_ID~GLF000H0QC-6448da008f57eb1dd120826d&fbclid=IwAR2zvlcM9YsADn6o_C4OuSbVWdXZwCf7TPCWFCnEMwEsQEHOdfN7oAU-h7M
  14. Καλά @Jim®, πεθαίνω!!! Μακάρι οι σοβαρότερες διενέξεις μεταξύ γειτόνων, να αφορούσαν το πού θα τοποθετείται η γατοτροφη!
  15. Δελεαστικό, αλλά πράγματι μεγάλος αριθμός των τευχών μέσα σε αυτό το Omnibus υπάρχει στα Mutant Massacre και Fall of the Mutants Omnibus. Μακάρι κάποια στιγμή να βγει το X-Factor Epic Collection Vol. 1 σε OHC, ώστε να λειτουργήσει σαν γέφυρα μεταξύ Uncanny Vol. 5 και Mutant Massacre χωρίς να γίνεται double-dipping.
  16. Μια εικόνα, 334 λέξεις Βιογραφίες καλλιτεχνών έχουν γραφτεί αμέτρητες. Αυτοβιογραφίες λιγότερες. Αυτοβιογραφίες δημιουργών κόμικς ακόμα λιγότερες, ιδιαίτερα δημιουργών που είναι ενεργοί και έχουν πολλά ακόμη να δώσουν στην τέχνη των κόμικς. Μια σπάνια τέτοια αυτοβιογραφία κυκλοφόρησε πρόσφατα και είναι συναρπαστική. Με τίτλο «Confabulation, An Anecdotal Autobiography» (εκδόσεις Dark Horse, επιμέλεια: Tim Pilcher), ο 74χρονος Dave Gibbons, σχεδιαστής μεταξύ άλλων του εμβληματικού Watchmen σε σενάριο του Alan Moore, περιγράφει τη ζωή του, το έργο του και τους σημαντικότερους σταθμούς της καριέρας του σε 260 σελίδες, που διαβάζονται μονορούφι, γεμάτες από χαρακτηριστικά έργα του, πρωτότυπα, ειδικές εικονογραφήσεις, εξώφυλλα, ανέκδοτες και σπάνιες εικόνες κ.λπ. Επιλέγει γι’ αυτό τη μορφή των λημμάτων κατ’ αλφαβητική σειρά μέσω των οποίων στέκεται κυρίως σε πρόσωπα και καλλιτέχνες που διαμόρφωσαν τη δική του διαδρομή και σε τίτλους έργων του από το 1971 μέχρι σήμερα. Σε ένα από αυτά τα λήμματα αναφέρεται στη μοναδική συνεργασία που είχε στη ζωή του με το μεγαλύτερο είδωλό του, τον θρυλικό Harvey Kurtzman, ιδρυτή μεταξύ άλλων του περιοδικού MAD τη δεκαετία του 1950. Ο Gibbons και o Kurtzman συνεργάστηκαν το 1989 σε μια, -τι άλλο;- υπερηρωική παρωδία με τίτλο «Harvey Kurtzman’s Strange Adventures» στο στιλ που λάτρευε και εφάρμοζε ο μεγάλος δάσκαλος σε ολόκληρη την καριέρα του. Παρά τη δεξιοτεχνία με την οποία ο Gibbons δούλεψε τα σχέδια και παρά τον κόπο που κατέβαλε ώστε να ικανοποιήσει τον άτυπο μέντορά του, δεν τα κατάφερε. Ο Kurtzman είχε πολλά παράπονα, έκανε ατέλειωτες παρατηρήσεις και διορθώσεις, γκρίνιαξε για το αποτέλεσμα και έστειλε τον Gibbons και πάλι στο σχεδιαστήριο. Η αναθεωρημένη εκδοχή ευτυχώς τον ικανοποίησε. Και έτσι η ιστορία, με πρωταγωνιστή τον Super Surfer (βλ. προηγούμενο τεύχος για τον Silver Surfer) να επισκέπτεται ένα φεστιβάλ κόμικς με την οικογένειά του, τον γερο-Σούπερμαν να αναπολεί τις εποχές που υπήρχαν παντού τηλεφωνικοί θάλαμοι για να αλλάζεις ρούχα και τον ηλικιωμένο Μπάτμαν να περπατά με Πι και να νοσταλγεί την τηλεοπτική σειρά του, δημοσιεύτηκε. Χιουμοριστική και αυθάδικη, όπως το σύνολο του έργου του Harvey Kurtzman, και σχεδιαστικά μοναδική, όπως το σύνολο του έργου του Dave Gibbons. Πηγή
  17. until
    Γελώντας (γλυκόπικρα) με τη γραφειοκρατία… Αλέκος Παπαδάτος Γιάννης Αντωνόπουλος (John Antono) Δύο πράγματα παραμένουν σταθερά στην Ελλάδα όσα χρόνια και αν περάσουν: η γραφειοκρατία και η Έκθεση Γελοιογραφίας που διοργανώνει κάθε χρόνο ο άοκνος φίλος της πολιτικής γελοιογραφίας, Γιάννης Γερούλιας (τα τελευταία χρόνια στη Λιβαδειά, παλιότερα στην κοινότητα Λαφυστίου). Και όταν βέβαια μια έκθεση γελοιογραφίας έχει ως κεντρική θεματική της τη γραφειοκρατία, δεν μπορεί παρά να μας επιφυλάσσει άκρως ενδιαφέρουσες δημιουργίες από δεκάδες ανθρώπους ανά την Ελλάδα οι οποίοι καταπιάνονται με την τέχνη του σκίτσου είτε ερασιτεχνικά, είτε επαγγελματικά. Στη γραφειοκρατία είναι αφιερωμένη λοιπόν η 24η Έκθεση Γελοιογραφίας, που θα εγκαινιαστεί σήμερα στις 8 μ.μ. στον χώρο της Φωτογραφικής Λέσχης Λιβαδειάς. Τιμώμενος δημιουργός της 24ης Έκθεσης ο πολυβραβευμένος καρτουνίστας, εικονογράφος και καλλιτέχνης κόμικς, Αλέκος Παπαδάτος («Logicomix», «Δημοκρατία», «Αριστοτέλης»), του οποίου το έργο -εμπνευσμένο από το… πολυκέφαλο τέρας της γραφειοκρατίας- κοσμεί τη φετινή αφίσα. 📌 24η Έκθεση Γελοιογραφίας: «Γραφειοκρατία» Εγκαίνια: Σάββατο 27/5/2023, στις 20.00 Πού: Στον χώρο της Φωτογραφικής Λέσχης Λιβαδειάς (Γεωργαντά 4 & Πρωτέως). Διάρκεια: Ως και 4/6/2023. Ώρες λειτουργίας: 19.30-22.30. Για επικοινωνία με τον Γιάννη Γερούλια: 6973527622. Πηγή
  18. Γελώντας (γλυκόπικρα) με τη γραφειοκρατία… Αλέκος Παπαδάτος Γιάννης Αντωνόπουλος (John Antono) Δύο πράγματα παραμένουν σταθερά στην Ελλάδα όσα χρόνια και αν περάσουν: η γραφειοκρατία και η Εκθεση Γελοιογραφίας που διοργανώνει κάθε χρόνο ο άοκνος φίλος της πολιτικής γελοιογραφίας, Γιάννης Γερούλιας (τα τελευταία χρόνια στη Λιβαδειά, παλιότερα στην κοινότητα Λαφυστίου). Και όταν βέβαια μια έκθεση γελοιογραφίας έχει ως κεντρική θεματική της τη γραφειοκρατία, δεν μπορεί παρά να μας επιφυλάσσει άκρως ενδιαφέρουσες δημιουργίες από δεκάδες ανθρώπους ανά την Ελλάδα οι οποίοι καταπιάνονται με την τέχνη του σκίτσου είτε ερασιτεχνικά, είτε επαγγελματικά. Στη γραφειοκρατία είναι αφιερωμένη λοιπόν η 24η Έκθεση Γελοιογραφίας, που θα εγκαινιαστεί σήμερα στις 8 μ.μ. στον χώρο της Φωτογραφικής Λέσχης Λιβαδειάς. Τιμώμενος δημιουργός της 24ης Έκθεσης ο πολυβραβευμένος καρτουνίστας, εικονογράφος και καλλιτέχνης κόμικς, Αλέκος Παπαδάτος («Logicomix», «Δημοκρατία», «Αριστοτέλης»), του οποίου το έργο -εμπνευσμένο από το… πολυκέφαλο τέρας της γραφειοκρατίας- κοσμεί τη φετινή αφίσα. 📌 24η Έκθεση Γελοιογραφίας: «Γραφειοκρατία» Εγκαίνια: Σάββατο 27/5/2023, στις 20.00 Πού: Στον χώρο της Φωτογραφικής Λέσχης Λιβαδειάς (Γεωργαντά 4 & Πρωτέως). Διάρκεια: Ως και 4/6/2023. Ώρες λειτουργίας: 19.30-22.30. Για επικοινωνία με τον Γιάννη Γερούλια: 6973527622. Πηγή
  19. Ο Ντόναλντ Ντακ στη χώρα των ναζί Γιάννης Αντωνόπουλος (John Antono) Το «Der Fuehrer’s Face» («Το πρόσωπο του φίρερ») δημιουργήθηκε από την εταιρεία Disney το 1942 σε σενάριο Joe Grant και Dick Huemer και σκηνοθεσία Jack Kinney. Φανταστείτε μια χώρα όπου θα ήσασταν αναγκασμένοι να ξυπνάτε κάθε πρωί υπό τους ήχους εμβατηρίων, να φωνάζετε κάθε λίγα δευτερόλεπτα «Χάιλ Χίτλερ» χαιρετώντας ναζιστικά και να εργάζεστε… 48 ώρες την ημέρα για τον φίρερ. Αυτή είναι η εφιαλτική καθημερινότητα για τον Ντόναλντ Ντακ στη χώρα των ναζί ή αλλιώς τη «Nutziland». Στη χώρα αυτή τα πάντα είναι προσαρμοσμένα στην ιδεολογία και τα σύμβολα του Τρίτου Ράιχ. Εκεί τα δέντρα είναι κλαδεμένα σε μορφή σβάστικας, ενώ και τα σύννεφα στον ουρανό σχηματίζουν αγκυλωτούς σταυρούς. Μέχρι και τα κοκόρια ξεκινούν τη μέρα τους κράζοντας «Χάιλ Χίτλερ». Πρόκειται βέβαια για την υπόθεση του αμερικανικού προπαγανδιστικού φιλμ κινουμένων σχεδίων από την εποχή του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου με τον τίτλο «Der Fuehrer’s Face» («Το πρόσωπο του φίρερ»). Δημιουργήθηκε από την εταιρεία Disney το 1942 σε σενάριο Joe Grant και Dick Huemer και σκηνοθεσία Jack Kinney. Φέτος συμπληρώθηκαν 80 χρόνια από την πρεμιέρα του στις κινηματογραφικές αίθουσες, τη διθυραμβική υποδοχή του από κοινό και κριτικούς, αλλά και τη βράβευσή του στη 15η Τελετή Απονομής Βραβείων Όσκαρ με Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους. Σημειωτέον ότι μέχρι σήμερα παραμένει το μοναδικό καρτούν με πρωταγωνιστή τον Ντόναλντ Ντακ που κέρδισε Όσκαρ. Αρχικά η ταινία τιτλοφορήθηκε ως «A Nightmare in Nutziland», καθώς πρόκειται πράγματι για έναν εφιάλτη του Ντόναλντ: ο αγαπημένος μας πάπιος βλέπει στον ύπνο του ότι ζει στη ναζιστική Γερμανία, στο καθεστώς που σε οδηγεί στην απόλυτη «τρέλα» (το λογοπαίγνιο «Nutziland» συνδυάζει τις λέξεις nuts και nazi). Τελικά όμως επικράτησε ο τίτλος «Der Fuehrer’s Face», από το ομότιτλο τραγούδι του Oliver Wallace που είχε ερμηνεύσει πριν από τη δημιουργία της ταινίας το συγκρότημα Spike Jones and His City Slickers. Ανεπίσημα γνωστό και ως «Nazi song», το «Der Fuehrer’s Face» παρωδούσε τον ναζιστικό ύμνο «Horst Wessel Lied». Αυτή η μουσική παρωδία χρησιμοποιήθηκε ως μουσικό χαλί του animation, ενώ οι στίχοι του ενέπνευσαν και την πλοκή του: «When der fuehrer says we is de master race / We heil heil right in der fueher’s face / Not to love der fuehrer is a great disgrace / So we heil heil right in der fuehrer’s face». Στη Nutziland λοιπόν ο Ντόναλντ είναι υποχρεωμένος να σηκώνεται από τα άγρια χαράματα υπό τους ήχους εμβατηρίων για να συντηρεί με την καταναγκαστική εργασία του την πολεμική μηχανή του Ράιχ. Ολόκληρη η μέρα του εκτυλίσσεται σε ένα εργοστάσιο παραγωγής πολεμικού υλικού, στο οποίο βιδώνει ασταμάτητα οβίδες για το πυροβολικό. Και το χειρότερο; Κάθε φορά που το πορτρέτο του Χίτλερ περνάει από μπροστά του είναι υποχρεωμένος να επαναλαμβάνει «Χάιλ Χίτλερ» και να το χαιρετάει ναζιστικά. Σε αυτή τη δυστοπία δεν διαφαίνεται καμιά ελπίδα διαφυγής, καμιά διέξοδος. Ο Ντόναλντ καταλήγει στην παράνοια. Αν και το «πατριωτικό» κλείσιμο του φιλμ μάς προκαλεί κάποια θυμηδία, αρκεί να θυμηθούμε ότι για τον αμερικανικό λαό του 1943 στον οποίο απευθυνόταν η ταινία η υπεράσπιση της φιλελεύθερης δημοκρατίας τους απέναντι στην παγκόσμια ναζιστική απειλή είχε πραγματικό νόημα. Και είναι γεγονός ότι το «Der Fuehrer’s Face» συγκαταλέγεται σε μια σειρά προπαγανδιστικών animation που παρουσίαζαν τις χώρες του Άξονα ως απόλυτα χειραγωγούμενες από τους ηγέτες τους και τη μέχρι τέλους αναμέτρηση μαζί τους ως ζήτημα ζωής και θανάτου. Ογδόντα χρόνια μετά την πρεμιέρα του, το «Der Fuehrer’s Face» παραμένει το πιο «πολιτικοποιημένο» και καθαρά αντιφασιστικό animation που δημιούργησε ποτέ η Disney, χωρίς να έχει χαθεί ούτε ίχνος από το ευφυές, σπαρταριστό χιούμορ του. Πηγή
  20. Η Κρήτη ψηφίζει κόμικς Γιάννης Αντωνόπουλος (John Antono) Για ένα διήμερο, στις 3 και 4 Ιουνίου, το Ηράκλειο Κρήτης θα φιλοξενήσει στο Πολιτιστικό Κέντρο του την πολύχρωμη γιορτή του 3ου Cretan Comic Con. Η προεκλογική περίοδος συνεχίζεται, οι ατέρμονες συζητήσεις για τα αίτια της νίκης και της ήττας εξακολουθούν να μαίνονται ακατάπαυστα, αλλά οι δημιουργοί, οι εκδότες και οι φαν των κόμικς βρίσκονται στους δικούς τους πυρετώδεις ρυθμούς. Και αυτό γιατί τα φεστιβάλ κόμικς ανά την Ελλάδα συνεχίζονται, με τους φίλους και τις φίλες των χάρτινων ηρώων να συρρέουν κατά χιλιάδες και να τα επισκέπτονται. Επόμενο ραντεβού με την Ένατη Τέχνη, στην Κρήτη! Μετά τις επιτυχημένες διοργανώσεις σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Λάρισα, τη σκυτάλη παίρνει το… δημοκρατικό Ηράκλειο με το 3ο Cretan Comic Con. Έτσι, λοιπόν, για ένα διήμερο, στις 3 και 4 Ιουνίου, το Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου, σε συνδιοργάνωση με την Περιφέρεια Κρήτης, θα φιλοξενήσει artists alley, εκθέτες, εκδόσεις, διαγωνισμούς, προβολές και πολλά άλλα, τα οποία προωθούν την κουλτούρα των κόμικς. Πάνω από 60 περίπτερα μας περιμένουν για να γνωρίσουμε αγαπημένους καλλιτέχνες και καλλιτέχνιδες μέσα από τις δουλειές τους και να περιπλανηθούμε στον κόσμο των κόμικς, των manga, των anime και σε ό,τι σχετίζεται με την pop culture. Επίσης θα λάβουν χώρα τουρνουά ρετρό παιχνιδιών και παιχνιδιών με κάρτες, ομιλίες, workshops και την Κυριακή το βράδυ ο μεγαλύτερος διαγωνισμός Cosplay της Κρήτης. Από αυτή τη μεγάλη γιορτή για το Ηράκλειο δεν θα λείψουν και τα μουσικά δρώμενα. Όπως το πάρτι με ζωντανή μουσική, το Σάββατο βράδυ, από τους αγαπημένους Lollipop και τον θρυλικό Δημήτρη Μεντζέλο των «Ημισκούμπριων», μαζί με τους Cats and Dogs band. Παρουσιαστής και τις δύο μέρες του 3C-Cretan Comic Con θα είναι ο απολαυστικός stand up comedian (και όχι μόνο) Διονύσης Ατζαράκης. 📌 Cretan Comic Con Πότε: 3-4 Ιουνίου Πού: Πολιτιστικό Κέντρο Ηρακλείου, Πλαστήρα και Ρωμανού Είσοδος ελεύθερη Πηγή
  21. Θα προτεινα το 001 να γινει S01E01....
  22. Niet πηρα προσφατα το X-factor Epic Collection 1 οποτε απο οτι καταλαβα ειμαι καλυμμενος. Αυτα που εχω βαλει στο ματι ειναι τα X-Factor omni του Peter David και σκοπευω να παρω το πρωτο μιας και ειναι σχεδον OOP. Απο το X-Factor vol 1 μεχρι να φτασουμε στα volumes του Peter David θα βγουν και αλλα omnis αλλα δεν ξερω εαν μερικα τευχη ειναι στα event omnis των UXM. Xμμμμμ... Τωρα για 16 τευχη να πληρωσω ενα 100ρικο τουλαχιστον απλα να ειναι σε μεγαλυτερο μεγεθος δεν ξερω αμα ειναι σωστο. Εαν ημασταν στο Αμερικα και κοστιζε το omni 50-60 δολαρια θα το ειχα παρει.
  23. Ολοκληρώθηκε λοιπόν, η πρώτη μεγάλη δουλειά της ταλαντούχας Νικολαΐδη. Βάζω: 1 > 3 >>> 2 Το τρίτο μέρος πάει να μαζέψει τα ασυμάζευτα του #2. Υπέροχα σχέδια, ενδιαφέρουσες ανατροπές, προβληματική ροή, αδιάφορο τέλος. Αξίζει να τσεκάρετε την τριλογία; Έτσι κι έτσι. Έχει ενδιαφέρον κυρίως για κάποια υπέροχα μονοσέλιδα και ως (τουλάχιστον στα μάτια μου) πείραμα. Σαν ιστορία είναι, δυστυχώς, πάμε κι όπου βγει... Εύχομαι να έμαθε από αυτούς τους πειραματισμούς αρκετά πράματα η δημιουργός και να είναι πιο στρωτή η επόμενη δουλειά της. Γιατί η Πείνα, μας άφησε με την όρεξη. Και τώρα σειρά έχει το Galaxia. Είναι η σειρά του. υγ.ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗ ΤΟΠ 1. Στα Βαθιά Ρέματα 2. guess! 3. Παλικαρού 4. Πείνα, η Απηνής #1 5. Πείνα, η Απηνής #3 6. Πείνα, η Απηνής #2
  24. Για τον Ιούλιο του 2024 έχουμε το X-Factor The Original X-Men Omnibus volume 1.
  25. Λοιπόν, φίλες και φίλοι. Εγένετω ComicStreet Live! Ή για την ακρίβεια, έχουμε κλείσει ημερομηνία στο μαιευτήριο, και αυτή είναι η Τρίτη 30/05 και ώρα 21.30. Το link του πρώτου μας Live είναι ΑΥΤΟ, και το λινκ του καναλιού είναι ΑΥΤΟ. Από εκεί και πέρα, ξέρετε. Like, Subscribe, καμπανάκι και όλα τα συναφή για να είστε σίγουροι ότι θα μας δείτε. Το κύριο θέμα, του πρώτου live, θα είναι οι εντυπώσεις μας από το πρόσφατο ComicDom Con, οι καινούριες εκδόσεις και αυτοεκδόσεις, τα Ελληνικά Βραβεία Κόμικς, και ότι άλλο έγινε εκείνες τις ημέρες. Θα υπάρχουν όμως και άλλα θεματάκια, το LA Con στη Λάρισα, το Q&A με τον Layton και πολλά άλλα. Θα δείτε την αφεντιά μου, τον Τάσο ( @Amatyultar ), την Λένα ( @kabuki ) και ίσως και κάποιους άλλους. Α, και επειδή ίσως δεν ήμουν αρκετά σαφής, don't forget to smash that like button ( Συγκινήθηκα τώρα ) Σας περιμένουμε όλους, με τα σχόλια σας, τις προτάσεις σας, την αγάπη σας και τη γκρίνια σας. Θα περάσουμε καλά!
  1. Load more activity
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...