Jump to content

Καλώς ήλθατε στο ComicStreet

Γίνετε μέλη της κοινότητας. Η εγγραφή είναι γρήγορη και εύκολη.

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Τελευταιο κομικ που διαβασα ειναι το Geiger των Geoff Johns και Gary Frank. Συνοπτικα προκειται για μια post apocalyptic ιστορια που διαδραματιζεται μετα απο ενα πυρηνικο ολοκαυτωμα. Ο πρωταγωνιστης, εν ονοματι Geiger εκτιθεται απευθειας σε ακτινοβολια καθως δεν προλαβαινει να φτασει στο καταφυγιο που εχει ετοιμασει για την οικογενεια του. Σαν αποτελεσμα αποκτα υπερδυναμεις (σημειωση του κωτσου: πρωτοτυπο) και περναει τα επομενα χρονια φρουρωντας το καταφυγιο μεχρις οτου να γινει ασφαλες να βγει η οικογενεια του και να ξανασμιξουν. Εντωμεταξυ οι ΗΠΑ ειναι πλεον κατακερματισμενες και διοικουνται απο διαφορες ομαδες που ψαχνουν τα απομειναρια των τελευταιων πυρηνικων κεφαλων για να αποκτησουν το πανω χερι εναντι των ανταγωνιστων τους. Τα σχεδια σχετικα με τις θεσεις των κεφαλων θα φτασουν στα χερια δυο μικρων παιδιων που δραπετευοντας απο μια ιδιομορφη ομηρια θα πεσουν πανω στον δρομο του Geiger. Αν η εννοια του μετριου αποφασιζε να γινει κομικ, πιθανοτατα θα ηταν τo Geiger. Περα απο το πολυ ωραιο σχεδιο του Gary Frank ολο το υπολοιπο ειναι τιγκα, μα τιγκα στα κλισε. Ολα τα εχουμε ξαναδει αλλου και μαλιστα πιο πιστευτα και με περισσοτερη αγωνια κιολας. Τωρα τι να σχολιασω; Το οτι ο πρωταγωνιστης λεγεται Geiger; Οτι δεν υπαρχει καμια συνεπεια στο πως λειτουργουν οι δυναμεις του; Οτι καθε φραξια κακων εχει και ενα theme λες και εχουμε αποκριες; Ναι οντως, εχουμε Camelot-themed κακους, 30s Νεουορκεζους, κατι παλιατσους. Οτι να ναι. Οι κακοι εννοειται οτι ειναι πολυ κακοι και το κινητρο εξαντλειται στο "παγκοσμια κυριαρχια" (λεμε πολυ πρωτοτυπο το κομικ). Tελειωνοντας το σκεφτηκα: "τωρα τι χασιμο χρονου ηταν αυτο; χαραμιστηκε η εξοδος". Κατα την γνωμη μου, βλακεια. Προσπεραστε αφοβα
  3. Today
  4. Πράγματι, φαίνεται να μοιάζουν. Και αυτό που αναφέρεις είναι του 2007 ενώ το 5000 km/s είναι του 2010. Ίσως να υπήρξαν κάποια δάνεια.... Ναι, κι εμένα τέτοιο μου φάνηκε, και ο δημιουργός είναι Ιταλός. Σωστό μάτι, μυρίζει Ευρώπη από χιλιόμετρα! (Παρεμπιπτόντως είναι της Fantagraphics οπότε είπα να το βάλω στα Αμερικάνικα. Αν είναι λάθος ας το αλλάξουμε.)
  5. Στην ιστορία αυτή σίγουρα κάλυψαν πολύ μεγαλύτερη απόσταση https://anilist.co/anime/1689/5-Centimeters-per-Second/ 5 Centimeters per Second walked so 5000 Kilometers per Second could run! Νταξ σταματάω εδώ με τα χαζά αστεία, αν και οι τίτλοι των δύο έργων, ακόμα και η πλοκή, μοιάζουν πάρα πολύ, σε σημείο να σκέφτομαι με το πονηρό μυαλό μου ότι το ένα έχει επηρεαστεί από το άλλο. Πολύ καλή παρουσίαση Μου αρέσουν οι επιλογές στα χρώματα και το ύφος που βγαίνει από τον μονοχρωματισμό στις σελίδες. Επίσης, για κάποιον λόγο, μου έδωσε vibes BD, σίγουρα δεν πήγε το μυαλό μου ότι ειναι αμερικάνικο.
  6. Ο Piero, μαζί με τον φίλο του το Nicola, κοιτάζουν από τις γρίλιες του παραθύρου τους το κορίτσι που μετακομίζει στο απέναντι διαμέρισμα: τη Lucia. Φωνάζουν, αστειεύονται, χαζεύουν, κάνουν ότι δυο έφηβοι θα έκαναν. Ο Nicola, εξωστρεφής, καρδιοκατακτητής. Ο Piero συνεσταλμένος. Ερωτεύτηκε τη Lucia. Έτσι ξεκινάει μια ιστορία που μας δείχνει περιληπτικά τις ζωές δύο ανθρώπων. Κάπου συναντιούνται, κάπου χάνονται. Τα χρόνια περνούν, τα μέρη αλλάζουν. Ιταλία, Νορβηγία, Αίγυπτος, Ιταλία ξανά. Ξεκίνησαν έφηβοι και πλέον είναι μεσήλικες. Ακούστε τώρα μερικά κλισέ: Χαμένοι έρωτες. Προδοσίες. Απογοητεύσεις. Ματαιωμένα όνειρα, καινούργια όνειρα. Η ζωή με έναν άνθρωπο. Αυτό που θέλουμε. Αυτό που νομίζουμε πως θέλουμε και αυτό που τελικά παίρνουμε. Το πιο-κλασικό-πεθαίνεις what if. Ο Manuele βάζει όλα τα παραπάνω μέσα στο σενάριο και μας διηγείται μια ιστορία αστεία, γλυκιά, πικρή. Αγγίζει καταστάσεις, είναι υπαινικτικός. Βλέπουμε θραύσματα, αποσπάσματα, όχι όλη την ιστορία. Κάνουμε άλματα στο χρόνο στη ζωή των πρωταγωνιστών. Βλέπουμε πως τους παρασέρνει η ζωή, τι ήθελαν και τι συνέβη. Άλλες φορές έχουν τον έλεγχο, άλλες όχι. Αλλάζουν, μεγαλώνουν, πληγώνονται, ντρέπονται, απελπίζονται, μετανιώνουν, ερωτεύονται. Οι περιφερειακοί χαρακτήρες είναι ολοκληρωμένοι, αληθοφανείς, στο βαθμό που προλαβαίνουμε να τους γνωρίσουμε. Παίζουν το ρόλο τους και έχουν αντίκτυπο και καμιά φορά τους γνωρίζουμε και λίγο καλύτερα, όπως συμβαίνει και στην πραγματική ζωή. Όλο αυτή η αποσπασματική αφήγηση λειτουργεί. Δεν χρειαζόμαστε πάντα πολλές λεπτομέρειες. Είναι τα μικρά πράγματα. Είναι το τραγούδι που έπαιζε εκείνη τη μέρα που έκανε έρωτα για πρώτη φορά η Lucia με τον Piero. Δεν μαθαίνουμε ποτέ ποιο είναι. Και δεν έχει καμία σημασία. Το σχέδιο με τα watercolors συμπληρώνει επάξια την ιστορία. Οι χρωματισμοί αλλάζουν ανάλογα με την ηλικία, την πόλη, την εποχή. Οι γραμμές είναι απαλές, μπλέκονται μεταξύ τους. Οι χαρακτήρες στο βάθος είναι τις περισσότερες φορές μερικές γραμμές. Οι σεκάνς με τα όνειρα του Piero είναι σε σέπια, θα μπορούσε να είναι storyboard από ταινία του Φελίνι. Οι απλές γραμμές το κάνουν να φαίνεται άνετο, μη επιτηδευμένο, όχι απλοϊκό. Υπάρχουν πολλά βουβά πλάνα. Υπάρχουν σκηνές που θα μπορούσε να είναι βαρετές (π.χ. η σκηνή με το τηλεφώνημα το βράδυ στην έρημο μεταξύ Piero και Lucia, το ποτήρι νερό που σηκώθηκε να πιεί ένα βράδυ η νεαρή Lucia κλπ) και καταλήγουν να τις χαζεύεις. Το 5.000 Kilometers per Second είναι σχεδόν μια ιστορία αγάπης. Μπορεί και δύο. Μοιάζει αληθινό, αυτή είναι η γοητεία του. Θα μπορούσε να είναι η βιογραφία δύο πραγματικών ανθρώπων. Μπορεί και να είναι. Και ο λόγος που μοιάζει αληθινό είναι γιατί όλο και κάτι παρόμοιο θα έχει συμβεί και σε εσένα - αν είσαι τυχερός. Ή άτυχος. Δεν ξέρω, δεν μπορώ να αποφασίσω.
  7. Αφήνω αυτό τον σύνδεσμο ( από ιταλικό άρθρο βέβαια). https://www.diabolik.it/lanews/il-giovane-diabolik
  8. Πρέπει να πήγε καλά το πρώτο diabolik μιας και βγάζουν και δεύτερο με τα νεανικά χρόνια. (ISBN:978-618-5623-20-3). Diabolik - Τα νεανικά χρόνια / Tito Faraci Τίτλος :Diabolik - Τα νεανικά χρόνια Τύπος Μέσου:έντυπο / ΒΙΒΛΙΟ Συντελεστές:Tito Faraci, Συγγραφέας ; Giuseppe Palumbo (1964), Εικονογράφος ; Γαβριήλ Τομπαλίδης, Μεταφραστής Εκδότης:Πειραιάς [GR] : Jemma Press / Σταυριανός Σ. Ελευθέριος Σελιδοποίηση:232 Layout:Κομίκς Μέγεθος:άδετο 16,70 χ 24cm ISBN:978-618-5623-20-3
  9. Yesterday
  10. Είχα μιλήσει για την συγκεκριμένη έκδοση στα Γαλλικά παλιότερα στο DisneyComicsPress. Είναι όπως τα λέει ο @Phantom Duck. Την έχω προπαραγγείλει από το bookdepository αλλά εκεί έλεγε για Φλεβάρη του 2023 ότι θα βγει
  11. Καμία γκάφα δεν έκανες. Δεν είναι καθόλου αυτονόητα αυτά τα πράγματα για εμάς στην Ευρώπη.
  12. Α, τότε έκανα γκάφα. Οι διαστάσεις βγαίνουν 24x 31, 25, άρα πρόκειται για μέγεθος αρκετά μεγαλύτερο από τα Disney Masters ( 7.8" × 10.6"). Ακόμη καλύτερα!
  13. Μια καλή ιδέα που χάθηκε στην άβυσσο. Πραγματικά, δεν ξέρω αν ήξερε τι ακριβώς ήθελε να κάνει ο King στη συγκεκριμένη ιστορία. Αλλά αυτό που με χάλασε περισσότερο στο συγκεκριμένο, δεν είναι τόσο το σενάριο, όσο ότι μέσω της βλακωδέστατης ανατροπής στο τέλος καταβαράθρωσε έναν εικονικό χαρακτήρα της εταιρίας.
  14. Φθινόπωρο με κόμικς Γιάννης Αντωνόπουλος (John Antono) Νέα φεστιβάλ, εκθέσεις, συζητήσεις και κάθε είδους αφορμές με επίκεντρο την Ένατη Τέχνη θα μας κρατήσουν συντροφιά τους υπόλοιπους μήνες του φθινοπώρου. To φετινό φθινόπωρο ξεκίνησε με δυο άκρως επιτυχημένες διοργανώσεις σε Χανιά (6ο Chaniartoon 2022) και Θεσσαλονίκη (The Comic Con 6). Το πρόγραμμα συνεχίζεται με νέα φεστιβάλ, εκθέσεις, συζητήσεις και κάθε είδους αφορμές με επίκεντρο την Ενατη Τέχνη. 6ο Φεστιβάλ Εφαρμοσμένων Τεχνών Ορνεράκης Επιστρέφει για έκτη χρονιά το Φεστιβάλ Εφαρμοσμένων Τεχνών του Εργαστηρίου Ελευθέρων Σπουδών Ορνεράκης. Θα πραγματοποιηθεί και φέτος στο νεοκλασικό κτίριο της Σχολής και θα περιλαμβάνει, όπως κάθε χρόνο, την ετήσια έκθεση των σπουδαστών, καθώς και masterclasses, παρουσιάσεις, προβολές, workshops, αυτοεκδόσεις, animation. Στόχος του Φεστιβάλ είναι να αναδείξει και να παρουσιάσει τα πολυδιάστατα επαγγέλματα του χώρου. Μην παραλείψετε να περάσετε από όλους τους πάγκους των FANZINάδων, ανακαλύπτοντας φρέσκες δουλειές και ανερχόμενα ταλέντα! 📌 Σαββατοκύριακο 1-2/10 Κέντρο Εφαρμοσμένων Τεχνών Ορνεράκης, Θήρας 19, πλατεία Αμερικής, Αθήνα Τηλ. επικοινωνίας: 210-8665611 Αντιπολεμική Εκθεση «Look Around You» Ως μέρος του Φεστιβάλ, εγκαινιάστηκε στις 27 Σεπτεμβρίου στο πολιτιστικό κέντρο «Μελίνα» η Αντιπολεμική Έκθεση «Look Around You» με έργα των σπουδαστών της Σχολής Ορνεράκης. Η έκθεση σκοπό έχει να στείλει ισχυρό αντιπολεμικό μήνυμα σε μια εποχή που οι πολεμόχαρες ιαχές πυκνώνουν και οι ειρηνοποιοί σε θέσεις εξουσίας ολοένα και λιγοστεύουν. Οι σπουδαστές, με μόνα όπλα τους τα πενάκια, τα πινέλα, τα χρώματα και τη φαντασία τους, ανασυνθέτουν το πολιτικό και κοινωνικό πλαίσιο της εποχής, βλέπουν τι είναι αυτό που μας ενώνει και όχι τι μας χωρίζει. 📌 Μέχρι τις 6/10 Πολιτιστικό Κέντρο «Μελίνα» Ηρακλειδών 66, Αθήνα Χάρτινοι Ήρωες: η δική σου εκδοχή Οι «Χάρτινοι Ήρωες» είναι ένα διαδραστικό εικαστικό φεστιβάλ το οποίο αποσκοπεί στο να αναδείξει τη διαδικασία της εικονογράφησης των παραμυθιών και των κόμικς μέσα από ένα πλούσιο διήμερο στην πόλη του Πύργου. Απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους, σε απόφοιτους ή σπουδαστές εικαστικών σχολών, εκπαιδευτικούς, αλλά και σε λάτρεις της εικονογράφησης που θέλουν να μάθουν να εικονογραφούν με τον δικό τους τρόπο. Βασικός άξονας, το διήμερο εργαστήριο σχεδιασμού χαρακτήρα παραμυθιού με τον Νίκο Τουμαζάτο, όπου οι συμμετέχοντες δημιουργούν τη δική τους εκδοχή του ήρωα. Το φεστιβάλ εμπλουτίζεται με παράλληλες δράσεις, όπως ομιλία της ψυχολόγου Ειρήνης Μεσσήνη, έκθεση εικονογράφησης από διάφορους καλλιτέχνες, έκθεση βιβλίων παραμυθιού και κόμικς, έκθεση χειροποίητων δημιουργιών, προβολή ταινιών animation και live μουσικών σχημάτων (Kolibri Sessions, κ.ά.) και dj sets. 📌 2η μέρα: Σάββατο 1/10, από τις 18.00, Πάρκο ΣΠΚ, Πύργος Η Μικρασιατική Καταστροφή μέσα από τα graphic novels Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή, το Γαλλικό Ινστιτούτο διοργανώνει ανοιχτή συζήτηση με τους Allain Glykos και Soloup, δημιουργούς των γκράφικ νόβελ «Μανώλης» και «Αϊβαλί» αντίστοιχα. Ο μεν πρώτος, Γάλλος καθηγητής, ερευνητής και συγγραφέας ελληνικής καταγωγής, αφηγείται την ιστορία του πρόσφυγα πατέρα του Μανώλη, ο οποίος διώχτηκε από το χωριό του στη Σμύρνη, σε ηλικία οκτώ ετών. Ο δεύτερος, Ελληνας σκιτσογράφος, κάνει το αντίστροφο ταξίδι σε ενεστώτα χρόνο, από τη Λέσβο στο Αϊβαλί, όπου τα σπίτια που εγκατέλειψαν οι Ελληνες κατοικούνται πια από Τούρκους, που και οι ίδιοι εκδιώχθηκαν από την Κρήτη. Την παρουσίαση και τη συζήτηση με το κοινό θα συντονίσει ο Γιάννης Κουκουλάς. 📌 Τετάρτη 5/10, ώρα 20.00 Γαλλικό Ινστιτούτο, Σίνα 31, Αθήνα Ennio Morricone παντού Ο σπουδαίος Ιταλός μουσικοσυνθέτης Ennio Morricone (1927-2020) φέτος έχει την τιμητική του… στην Ελλάδα! Και αυτό χάρη στην ακούραστη προσπάθεια του Πολιτιστικού Συλλόγου με έδρα τη Λάρισα που φέρει το όνομά του (για περισσότερα βλ. Καρέ Καρέ 10/6/2022: «26 δημιουργοί κόμικς για έναν σινεφίλ Maestro»). Έτσι, στο πλαίσιο του 28ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας» πρόκειται να παρουσιαστεί ένα μεγάλο, πολύπλευρο αφιέρωμα στο έργο και στην προσωπικότητα του μεγάλου Ιταλού μαέστρου. Το αφιέρωμα περιλαμβάνει συναυλία, βιβλιοπαρουσίαση και την πανελλήνια πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ «Ennio» (σε σκηνοθεσία του βραβευμένου με Όσκαρ Τζουζέπε Τορνατόρε) στο Μέγαρο Μουσικής. Παράλληλα θα είναι δωρεάν επισκέψιμες οι παρακάτω εκθέσεις: Αθήνα Η εικαστική έκθεση «Ennio Formes», εμπνευσμένη από τον μαέστρο με έργα 16 εικαστικών, γραφιστών, street και tattoo artists. 📌 Μέχρι τις 9/10, στο Ολύμπια Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας» (Ακαδημίας 59). Τρίτη - Παρασκευή (11.00-19.00), Σάββατο & Κυριακή (11.00-15.00). Δευτέρα κλειστά. Λάρισα ■ Η βιογραφική έκθεση «Io, Ennio Morricone» σε σκίτσα του John Antono. ● Μέχρι τις 7/10, στον κήπο του Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας. ■ Η ομαδική έκθεση «Ennio the Cinephile» από 26 δημιουργούς κόμικς. ● Μέχρι τις 10/10, στη στοά «Speakeasy», πλησίον του Kubrick Pure Social Club. ■ Η έκθεση 56 κινηματογραφικών αφισών με τίτλο «Ennio Posterized», στην πλατεία Ταχυδρομείου. Όλα τα παραπάνω θα επισκεφτούν, ως επίτιμοι προσκαλεσμένοι, ο γιος του μουσικοσυνθέτη Μάρκο Μορικόνε και ο παραγωγός της ταινίας «Ennio», Τζιάνι Ρούσο. Πηγή
  15. Είναι σε ίντσες οι διαστάσεις, άρα πολλαπλασιάζουμε επί 2,5 περίπου. Το περιοδικό είναι αμερικανικό και εκεί μετράνε με άλλο σύστημα. Έχει και το σύμβολο της ίντσας ('') στις διαστάσεις.
  16. Για τον Χρήστο Δήμο (1969-2022) Γιάννης Αντωνόπουλος (John Antono) Ένας προσωπικός αποχαιρετισμός στη μνήμη ενός αγαπημένου δασκάλου σκίτσου και εικονογράφου που «έφυγε» νωρίς. Ήταν Οκτώβρης του 2000, πριν από ακριβώς 22 χρόνια, όταν πέρασα δειλά, αλλά με ενθουσιασμό, το κατώφλι της Σχολής «Ορνεράκης». Μετά την υποδοχή από την αλησμόνητη διευθύντρια Τζένη Ορνεράκη («ψυχή» της σχολής μέχρι την ξαφνική απώλειά της το 2017), γράφτηκα στο παιδικό τμήμα. Εκεί συνάντησα τον πρώτο μου δάσκαλο στο σκίτσο, τον εικονογράφο Χρήστο Δήμο. Γλυκός, ευγενέστατος και προσηνής, αυτός ο γκριζομάλλης «έφηβος» κέρδισε εξαρχής τη συμπάθειά μας. Για τα επόμενα δύο χρόνια υπήρξε ένας πραγματικός δάσκαλος, με την ουσιαστική σημασία. Ήταν εκείνος που μας δίδαξε τις θεμελιώδεις γνώσεις γύρω από το σκίτσο και τις τεχνικές του. Που μας βοήθησε να ξεδιπλώσουμε τις πρωτόλειες δυνατότητές μας και να βελτιωθούμε σε τέτοιο βαθμό ώστε τα σχέδιά μας πριν και μετά τη φοίτησή μας να μοιάζουν σαν τη νύχτα με τη μέρα. Πάνω απ’ όλα όμως ήταν εκείνος που, μαζί με τον Σπύρο Ορνεράκη, εμφύσησε σε κάποιους/ες από εμάς το μεράκι να αφοσιωθούμε στην τέχνη που παραμένει μέχρι σήμερα η μεγάλη μας αγάπη. Σε χρόνια δύσκολα, το ζεστό περιβάλλον του εργαστηρίου αποτέλεσε ένα προστατευτικό καταφύγιο. Τα Σάββατα γέμισαν χρώματα και… πειρατές. Οι μέρες και οι ώρες της εβδομάδας μετριούνταν αντίστροφα μέχρι το δίωρο μάθημα του Χρήστου. Ο Χρήστος Δήμος γεννήθηκε το 1969 στη Λάρισα, αλλά μεγάλωσε στο Κουτσελιό Ιωαννίνων. Από πιτσιρίκι του άρεσε να ζωγραφίζει, «μουντζουρώνοντας» τα τετράδιά του με σκίτσα. Μεγαλώνοντας, η κλίση του στο σκίτσο τον οδήγησε στην Αθήνα. Άρχισε να εργάζεται επαγγελματικά στα κινούμενα σχέδια, στον χώρο της διαφήμισης και των βιντεοκλίπ. Σπούδασε σκίτσο και εικονογράφηση στη Σχολή «Ορνεράκης», εκεί όπου μερικά χρόνια αργότερα θα δίδασκε. Δούλεψε στο Λονδίνο για τη Warner Bros στην ταινία «Space Jam» και σε άλλες αμερικανικές και ευρωπαϊκές ταινίες. Επιστρέφοντας εγκατέλειψε το animation για να αφοσιωθεί, την επόμενη εικοσαετία, στην εικονογράφηση παιδικών βιβλίων. Εικονογράφησε πάνω από 100 βιβλία, μεταξύ των οποίων το βιβλίο Γλώσσας Γ’ Δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια» (2006). Το 2005 εκδόθηκε το πρώτο του βιβλίο «Ο Ντομάτας Πατατιάς». Ήταν μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος, του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, του Αισώπου και πρώην μέλος Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ Ιωαννίνων. Δίδασκε σε Αθήνα και Γιάννενα από το 1999. Δεν μπορέσαμε να τα ξαναπούμε από κοντά, παρότι στα πρώτα χρόνια των σόσιαλ δικτυωθήκαμε και ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες. Η πρόωρη απώλειά του στις 2 Σεπτεμβρίου 2022, στα 53 του χρόνια, μας γέμισε θλίψη. Πολλά ωραία μάς άφησε ο Χρήστος στο σύντομο αλλά δημιουργικό πέρασμά του. Προσωπικά όμως θα τον θυμάμαι πάντα για την ιδιότητά του που προέκυψε από την πολύτιμη και αναντικατάστατη σχέση δασκάλου και μαθητή. Πηγή
  17. Μα γράφει 9.6 x 12.5. Εντάξει μεγαλύτερο από το ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ, αλλά σίγουρα δεν το λες και μεγάλου μεγέθους έντυπο.
  18. Α, άρα μιλάμε για πολύ καλές τιμές. Εντυπωσιακό θεωρώ το γεγονός ότι το δεύτερο αξίζει πολύ περισσότερο από το πρώτο. Γιατί άραγε;
  19. Αφού λέτε τόσο καλά λόγια, θα το πάρω να το διαβάσω. Η τιμή λογική, το μέγεθος, μικρό πιστεύω, αλλά δεν πιστεύω ότι θα επηρεάσει το σχέδιο, οι 48 σελίδες, με προϊδεάζουν για μια χορταστική περιπέτεια. Το σχέδιο, δείχνει αρκετά πειραματικό, κάτι που με ιντριγκάρει ακόμη περισσότερο. Το σχέδιο του Guerrini πιστεύω ότι είναι πολύ ιδιαίτερο και γι' αυτό μου αρέσει. Ο κύριος Keramidas, θεωρώ ότι πατάει αρκετά πάνω στη γραμμή του προαναφερθέντος, οπότε ετοιμάζομαι για κάτι διαφορετικό, αλλά ωραίο.
  20. Τα πρώτα 100 έχουν αξία (τέλη δεκαετίας 1970), τα 30-100 πάνε γύρω στις 10-30 λίρες, τα 10-30 πανε στις 20-40 λίρες, τα 3-10 πάνε γύρω στις 50 λίρες, το 1 πάει γύρω στα 100-150 και το 2 γύρω στα 250-300. Από εκεί και πέρα παίζεις στα 1-2 λίρες το καθένα, αλλά μπορείς να τα βρεις και αρκετά φθηνότερα αν αγοράσεις μεγάλα πακέτα με 100+ τεύχη μέσα. Γενικά δεν είναι από τα πολύ ακριβά γιατί έπαιζε πολύ μεγάλο τιράζ, είχε φθάσει να πουλάει 250Κ+ εβδομαδιαίως.
  21. Η γαλλική ιστορία με τον Ντόναλντ, είναι από τις καλύτερες ιστορίες που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό, και σίγουρα από τις καλύτερες που έχει βγάλει η Glenat. Ο Ντόναλντ ψάχνει να βρει για τον θείο Σκρουτζ το μυστικό της ευτυχίας, και ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο για να το βρει, σε μία περιπέτεια που αξιοποιεί το σύμπαν του Καρλ Μπαρκς. Την είχα διαβάσει καρέ καρέ με αυτόματο μεταφραστή και τώρα θα τη ξαναδιαβάσω στα αγγλικά.
  22. Αλήθεια, εκεί τα περιοδικά αυτά, έχουν συλλεκτική αξία, όπως τα δικά μας παλιά περιοδικά, ή είναι πιο οικονομικό το να τα αποκτήσεις;
  23. Πω πω.... εφτασε στο 26 το Prince Valiant; Μπράβο βρε Fantagraphics!
  24. Ακριβώς! Έχω διαβάσει αυτό από το δίδυμο και ήταν πολύ ενδιαφέρον και σίγουρα πρωτότυπο.
  1. Load more activity
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...