Jump to content

Καλώς ήλθατε στο ComicStreet

Γίνετε μέλη της κοινότητας. Η εγγραφή είναι γρήγορη και εύκολη.

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Πριν λίγες ώρες ανακοινώθηκε ότι έρχεται anime για το Solo Leveling το 2023!! Hype
  3. Today
  4. Εγω γούσταρα παρα πολύ Umbrella Academy 3. Δένει και τα plot holes από τις προηγούμενες σεζόν, αισθητική, ατμόσφαιρα, ηθοποιία, soundtrack παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα. Η αγαπημένη μου σεζόν παραμένει η 2η, αλλά και μ' αυτήν έμεινα πολύ ικανοποιημένη. Η σειρά συνεχίζει να είναι πολύ ανώτερη του κόμικ και εδώ φαίνεται πως η καλή ηθοποιία σώζει μια σειρά τελείωσα και το stranger things 4. Ό,τι και να πω είναι λίγο. Συμφωνώ κι επαυξάνω σε όσα είπαν @Darth Chris & @Dredd Η 3η σεζόν ήταν η πιο μέτρια και μας αποζημίωσαν με το παραπάνω στην 4η. ΠΩΡΩΣΗ! Θέλω την 5η σεζόν χτές.
  5. Φιλαράκι μου με ψήνει να μου πουλήσει το Iron man του Kurt Busiek με ενα 70αρι. Πια η γνώμη σας να το χτυπήσω...
  6. Το «μακρύ τραπέζι του Πούτιν» Γιάννης Αντωνόπουλος (John Antono) Το λευκό λακαρισμένο οβάλ τραπέζι από ξύλο οξιάς, στηριζόμενο σε τρεις κοίλες ξύλινες βάσεις, τοποθετήθηκε στο Κρεμλίνο στα τέλη της δεκαετίας του 1990 επί προεδρίας Γέλτσιν. Κάθε πόλεμος της μοντέρνας εποχής διαθέτει τα δικά του εμβληματικά φωτογραφικά ντοκουμέντα. Σε αυτά καταγράφονται τα επιμέρους γεγονότα που τον απαρτίζουν: διπλωματικές συσκέψεις, στρατιωτικές επιχειρήσεις, βομβαρδισμοί πόλεων, συνάψεις συνθηκών κ.ο.κ. Η κρίση που ξέσπασε στην Ουκρανία τον Φεβρουάριο του 2014, αλλά κλιμακώθηκε επικίνδυνα με την επίθεση της Ρωσίας στις 24 Φεβρουαρίου 2022, διαθέτει τις δικές της χαρακτηριστικές φωτογραφίες. Σκηνές φρίκης από το Κίεβο, τη Μαριούπολη, την Μπούτσα κ.λπ. έχουν αποτυπωθεί σε φωτογραφίες φλεγόμενων κτιρίων, πτωμάτων ανάμεσα σε συντρίμμια, μαζικών ενταφιασμών και πλήθους προσφύγων να εγκαταλείπουν τις πατρογονικές εστίες τους. Άλλες φωτογραφίες, όπως π.χ. του Ουκρανού πρόεδρου Ζελένσκι στις ποικίλες εμφανίσεις του, των μαχητών του νεοναζιστικού Αζόφ ή των ρωσικών τανκ με το «Ζ», θα εξακολουθήσουν για πολλές δεκαετίες να διχάζουν, να χρησιμοποιούνται εκατέρωθεν για προπαγανδιστικούς σκοπούς και να τροφοδοτούν τους πολέμους της μνήμης. Κάποια από τα πιο διάσημα στιγμιότυπα αυτού του πολέμου ωστόσο δεν προέρχονται μόνο από τα πεδία των μαχών ή τις βομβαρδισμένες πόλεις, αλλά και από το αποστειρωμένο περιβάλλον του Κρεμλίνου. Εκεί όπου ο Βλαντίμιρ Πούτιν συναντούσε ξένους αξιωματούχους τις παραμονές της εισβολής στην Ουκρανία. Σήμα κατατεθέν αυτών των άκαρπων συναντήσεων κορυφής το τεράστιο τραπέζι στο οποίο ο Ρώσος πρόεδρος καθόταν απέναντι -και σε αξιοσημείωτη απόσταση- από τους φιλοξενούμενούς του. Αυτό το μακρύ (μήκους 6 μέτρων), ιταλικής κατασκευής, λευκό λακαρισμένο οβάλ τραπέζι από ξύλο οξιάς, στηριζόμενο σε τρεις κοίλες ξύλινες βάσεις, τοποθετήθηκε στο Κρεμλίνο στα τέλη της δεκαετίας του 1990 επί προεδρίας Γέλτσιν. Ήταν μοιραίο να γίνει γνωστό ανά την υφήλιο στις αρχές του 2022 κατά τις συναντήσεις του Πούτιν με παγκόσμιους ηγέτες, μεταξύ των οποίων ο Μακρόν, ο Σολτς και ο Γκουτέρες. Οι εικασίες που έγιναν για την εικόνα του Ρώσου ηγέτη καθισμένου σε τόσο μεγάλη απόσταση από τους ξένους ομολόγους του με ένα γιγάντιο τραπέζι να παρεμβάλλεται ανάμεσά τους έκαναν λόγο για την προσπάθεια του πρώτου να επιδείξει τη δύναμή του, να προβάλει την εξουσία του και να περάσει ένα μήνυμα σνομπισμού απέναντι στους δυτικούς. Πιθανόν όμως η αποστασιοποίηση αυτή να μην εμπεριέχει κανένα πολιτικό μήνυμα και να σχετίζεται με τον φόβο του Πούτιν να μην προσβληθεί από covid. Όπως και να 'χει, οι μετέπειτα εξελίξεις έδωσαν μια νέα σημασιοδότηση στο «μακρύ τραπέζι» του Πούτιν. Υπό το πρίσμα της στρατιωτικής εισβολής στην Ουκρανία, που ξεκίνησε λίγες μέρες μετά, το εν λόγω έπιπλο ερμηνεύτηκε ως σύμβολο παράνοιας, αδιαλλαξίας και αυτοκρατορικής επιδειξιμανίας. Συζητήθηκε, σχολιάστηκε και έγινε το αντικείμενο αναρίθμητων memes και γελοιογραφιών. Γελοιογραφιών όπως αυτής του Steven Camley από τη σκοτσέζικη «Herald» που το απεικονίζει ως «τραπέζι για δύο» (Ρωσία και Λευκορωσία), καθώς ο Πούτιν έχει ξεμείνει από φίλους. Ή εκείνης του Λετονού Gatis Šļūka από το Caglecartoons.com, με τον Πούτιν να το χρησιμοποιεί ως διάδρομο για τα τανκς του. Σε σκίτσο του στην ελβετική «Le Temps» ο Chappatte τοποθετεί απέναντι από τον Πούτιν ένα κουμπί για πυρηνικά, βάζοντας τους στρατηγούς του να ψελλίζουν ότι «θα αισθάνονταν πιο άνετα με ένα μακρύτερο τραπέζι», ενώ o Seyran Caferli από το Αζερμπαϊτζάν δείχνει τις φλόγες να πλησιάζουν τον Ρώσο ηγέτη από τη μια άκρη του τραπεζιού στην άλλη. Τέλος, o Ben Jennings από τη βρετανική «Guardian» σχεδιάζει με τον πλέον σουρεαλιστικό τρόπο την απομάκρυνση του Πούτιν από τον κόσμο. Πηγή
  7. until
    Στην ατομική του έκθεση στο Μεσολόγγι με τίτλο «Ελεύθεροι Εμβολιασμένοι», ο γνωστός Έλληνας γελοιογράφος παρουσιάζει έργα του των τελευταίων δεκαπέντε ετών Ο Δημήτρης Γεωργοπάλης είναι ένας από τους πιο σημαντικούς εγχώριους γελοιογράφους της νεότερης γενιάς. Με το χιουμοριστικό του ύφος, συνδυασμένο με μια σαφή πολιτική οπτική, ανήκει στους πλέον παραγωγικούς δημιουργούς. Σήμα κατατεθέν του, η ιδιαίτερη καρτουνίστικη τεχνοτροπία του και τα ζωηρά χρώματα των σκίτσων του, με κάποιες επιδράσεις από την παλιότερη ειδίκευσή του στη βυζαντινή αγιογραφία. Ο Γεωργοπάλης γεννήθηκε στην Κέρκυρα και σπούδασε Οικονομικά. Ακολούθησε όμως το όνειρό του να ασχοληθεί επαγγελματικά με το σκίτσο. Έχει δουλέψει ως πολιτικός γελοιογράφος στην «Απογευματινή», ενώ πολλά από τα σχέδιά του έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά «Αντί», «Μότο Τρίτη», «Γαλέρα», «Επιλογή» και στον ειδησεογραφικό ιστότοπο real.gr. Έχει λάβει μέρος σε πολλές εκθέσεις γελοιογραφίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχοντας αποσπάσει διεθνή βραβεία και τιμητικές διακρίσεις. Από το 2008 εργάζεται ως γελοιογράφος και εικονογράφος στη «Real Νews». Αντιπροσωπευτικά δείγματα της δουλειάς του θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν όσοι και όσες επισκεφθούν το Μεσολόγγι στη διάρκεια του καλοκαιριού. Πρόκειται για γελοιογραφίες, καθώς και για καρικατούρες/πορτρέτα, που δημιουργήθηκαν την τελευταία δεκαπενταετία και τα οποία θα παρουσιαστούν σε μια αναδρομική έκθεση με τον τίτλο «Ελεύθεροι Εμβολιασμένοι» - παράφραση των «Ελεύθερων Πολιορκημένων» που έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός για την ηρωική πόλη όπου φέτος το καλοκαίρι θα φιλοξενηθεί η έκθεση. Όπως διαβάζουμε στο δελτίο Τύπου: «Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια μοιάζει σαν μια κατάρα να μας κρατά από το πόδι και να μη μας αφήνει να πετάξουμε. (…) Μια η οικονομική κρίση, μια η πανδημία και μια αυτός ο πόλεμος στην Ουκρανία… Το “ζην επικινδύνως” στην πράξη. Μια δύσκολη εποχή που απαιτεί από τους ανθρώπους αντοχή και υπομονή. Μια εποχή που το χιούμορ γίνεται αντίδοτο, φάρμακο, βάλσαμο στην ψυχή». Κάποια έργα έρχονται από μακριά, ενώ κάποια είναι πολύ φρέσκα. Αρκετά από αυτά «κινήθηκαν» στα σόσιαλ μίντια, ενώ άλλα βραβεύτηκαν και διακρίθηκαν σε διεθνείς διαγωνισμούς. Μέσα από τους «Ελεύθερους Εμβολιασμένους» θα έχουμε την ευκαιρία, εκτός των άλλων, να παρατηρήσουμε την εξέλιξη του δημιουργού όλη αυτή τη μακρά περίοδο, από την παραδοσιακή στην ψηφιακή τεχνική. Πάντα όμως με αποτυπωμένο το διαχρονικό χιούμορ και ταλέντο του. 📌 «Ελεύθεροι Εμβολιασμένοι» Γκαλερί Τύρβη, Ελευθερίου Βενιζέλου 20, Μεσολόγγι, τηλ. 2631024141 Εγκαίνια: Σάββατο 2/7/22, ώρα 20.00. Διάρκεια έκθεσης: 2 Ιουλίου - 29 Αυγούστου Πηγή
  8. Διά χειρός Γεωργοπάλη Γιάννης Αντωνόπουλος (John Antono) Στην ατομική του έκθεση στο Μεσολόγγι με τίτλο «Ελεύθεροι Εμβολιασμένοι», ο γνωστός Έλληνας γελοιογράφος παρουσιάζει έργα του των τελευταίων δεκαπέντε ετών Ο Δημήτρης Γεωργοπάλης είναι ένας από τους πιο σημαντικούς εγχώριους γελοιογράφους της νεότερης γενιάς. Με το χιουμοριστικό του ύφος, συνδυασμένο με μια σαφή πολιτική οπτική, ανήκει στους πλέον παραγωγικούς δημιουργούς. Σήμα κατατεθέν του, η ιδιαίτερη καρτουνίστικη τεχνοτροπία του και τα ζωηρά χρώματα των σκίτσων του, με κάποιες επιδράσεις από την παλιότερη ειδίκευσή του στη βυζαντινή αγιογραφία. Ο Γεωργοπάλης γεννήθηκε στην Κέρκυρα και σπούδασε Οικονομικά. Ακολούθησε όμως το όνειρό του να ασχοληθεί επαγγελματικά με το σκίτσο. Έχει δουλέψει ως πολιτικός γελοιογράφος στην «Απογευματινή», ενώ πολλά από τα σχέδιά του έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά «Αντί», «Μότο Τρίτη», «Γαλέρα», «Επιλογή» και στον ειδησεογραφικό ιστότοπο real.gr. Έχει λάβει μέρος σε πολλές εκθέσεις γελοιογραφίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, έχοντας αποσπάσει διεθνή βραβεία και τιμητικές διακρίσεις. Από το 2008 εργάζεται ως γελοιογράφος και εικονογράφος στη «Real Νews». Αντιπροσωπευτικά δείγματα της δουλειάς του θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν όσοι και όσες επισκεφθούν το Μεσολόγγι στη διάρκεια του καλοκαιριού. Πρόκειται για γελοιογραφίες, καθώς και για καρικατούρες/πορτρέτα, που δημιουργήθηκαν την τελευταία δεκαπενταετία και τα οποία θα παρουσιαστούν σε μια αναδρομική έκθεση με τον τίτλο «Ελεύθεροι Εμβολιασμένοι» - παράφραση των «Ελεύθερων Πολιορκημένων» που έγραψε ο Διονύσιος Σολωμός για την ηρωική πόλη όπου φέτος το καλοκαίρι θα φιλοξενηθεί η έκθεση. Όπως διαβάζουμε στο δελτίο Τύπου: «Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια μοιάζει σαν μια κατάρα να μας κρατά από το πόδι και να μη μας αφήνει να πετάξουμε. (…) Μια η οικονομική κρίση, μια η πανδημία και μια αυτός ο πόλεμος στην Ουκρανία… Το “ζην επικινδύνως” στην πράξη. Μια δύσκολη εποχή που απαιτεί από τους ανθρώπους αντοχή και υπομονή. Μια εποχή που το χιούμορ γίνεται αντίδοτο, φάρμακο, βάλσαμο στην ψυχή». Κάποια έργα έρχονται από μακριά, ενώ κάποια είναι πολύ φρέσκα. Αρκετά από αυτά «κινήθηκαν» στα σόσιαλ μίντια, ενώ άλλα βραβεύτηκαν και διακρίθηκαν σε διεθνείς διαγωνισμούς. Μέσα από τους «Ελεύθερους Εμβολιασμένους» θα έχουμε την ευκαιρία, εκτός των άλλων, να παρατηρήσουμε την εξέλιξη του δημιουργού όλη αυτή τη μακρά περίοδο, από την παραδοσιακή στην ψηφιακή τεχνική. Πάντα όμως με αποτυπωμένο το διαχρονικό χιούμορ και ταλέντο του. 📌 «Ελεύθεροι Εμβολιασμένοι» Γκαλερί Τύρβη, Ελευθερίου Βενιζέλου 20, Μεσολόγγι, τηλ. 2631024141 Εγκαίνια: Σάββατο 2/7/22, ώρα 20.00. Διάρκεια έκθεσης: 2 Ιουλίου - 29 Αυγούστου Πηγή
  9. Λίγο αργά το μαθαίνουμε, αλλά το ανεβάζω, όπως και να έχει. Από τη στήλη "Μια εικόνα, 296 λέξεις" και συγγραφέα το Γιάννη Κουκουλά. Σε εξέλιξη καλοκαιρινά φεστιβάλ κόμικς ανά την Ελλάδα. Σαν το τραγούδι από τις «Τρύπες» έχουμε γίνει τον τελευταίο καιρό. Αντί όμως για τη δυσκολία επιλογής ανάμεσα σε «Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο», εμείς προβληματιζόμασταν για «Ηράκλειο, Λάρισα ή Δράμα», ενώ από φθινόπωρο θα τραγουδάμε «Χανιά, Κιλκίς ή Θεσσαλονίκη;» Και ξαφνικά το δίλημμα έγινε ακόμα πιο βασανιστικό: Καρδίτσα ή Βόλο; Κι αυτό γιατί από χτες, 1 Ιουλίου, μέχρι και αύριο, 3 Ιουλίου, ταυτόχρονα σε Καρδίτσα και Βόλο εξελίσσονται δύο ενδιαφέρουσες και αλληλοϋποστηριζόμενες εκδηλώσεις με τα κόμικς στο επίκεντρό τους! Στην Καρδίτσα, για πρώτη φορά, διεξάγεται το «ΚΑΡΓΑ Κόμικς», ένα τριήμερο με την «παρουσία καλλιτεχνών, έκθεση των έργων τους, μπαζάρ αυτοεκδόσεων, αφισών και άλλων δημιουργιών, επιτραπέζια παιχνίδια, μπαζάρ βινυλίων, μουσική, κοκτέιλ και άλλες εκπλήξεις» όπως υπόσχονται οι διοργανωτές. Όλα αυτά συμβαίνουν στο καφέ-μπαρ και δισκοπωλείο Theremin στην πλατεία Στρατολογίας στην Καρδίτσα, με τη συμμετοχή των Χρήστου Γώγου, Αποστόλη «Blackbird» Ιωάννου, Αλέξανδρου Κατσίκα, Απόστολου «Apoken» Κεντρόπουλου, Γιάννη Τότσικα, Έφης Τσουγένη και σπέσιαλ γκεστ τις Εκδόσεις του Κάμπου με μπόνους συμμετοχές από τον Σύλλογο Φίλων Επιτραπέζιων Καρδίτσας, τις Αρνί Productions και τη Sourtouka. Την ίδια ώρα στον Βόλο πραγματοποιείται το «Lil Rad Gathering, vol. 5» στο Καλειδοσκόπιο (Παύλου Μελά 32), ένα «summer edition» φεστιβάλ με «underground zines, comics, screen printings, posters, stickers, buttons και apparels» όπως υπόσχονται οι διοργανωτές, διευκρινίζοντας ότι «καθώς παρατηρούμε τη μείωση των εικαστικών συναντήσεων/εκθέσεων/συναθροίσεων, σύμπτωμα της ευρύτερης αστάθειας της καθημερινής ζωής, απαντάμε με ένα Original Lil RAD Gathering Summer Edition!» Και καλούν σε «πρωινά μπάνια, απογευματινά κοκτέιλ και ανάγνωση με μουσική και μπίρες». Το δίλημμα τελικά μεταξύ Καρδίτσας ή Βόλου είναι ένα ψευτοδίλημμα. Οι δυο πόλεις βρίσκονται πολύ κοντά και μπορείς άνετα να τις επισκεφθείς και τις δυο το ίδιο Σαββατοκύριακο. Κι ακόμα περισσότερο γιατί αντί να ανταγωνίζονται η μια την άλλη, αλληλοϋποστηρίζονται και μας προσκαλούν όλους και όλες και στα δύο ωραία καλοκαιρινά φεστιβάλ!
  10. Δεν είναι κακό, όταν δεν έχεις ιδέα από κάτι, να το λες, ή τουλάχιστον να μην υποκρίνεσαι ότι έχεις (ιδέα από αυτό το κάτι). Όταν μιλάει για μελετημένη επιλογή ιστοριών (ενώ δεν υπάρχει επιλογή, απλά τεύχη με τη σειρά), τη σωστή μετάφραση στην οποία έκανε και έλεγχο (την οποία γνωρίζουμε ότι έχει λάθη, και πολλά), μας κάνει όλους εμάς που ασχολούμαστε με αυτό το κάτι, να καταλαβαίνουμε ότι ο τύπος το παίζει κάτι το οποίο δεν είναι. Δεν είναι κακό που αποφάσισε να πάρει μια συνέντευξη, το κακό είναι ότι αναφέρει ανακρίβειες για κάποιο λόγο. Για να γίνει αρεστός; Για να δείξει ότι ξέρει ενώ στην πραγματικότητα δεν ξέρει; Για να το παίξει μεταφραστής ή επιμελητής; Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει στην τελική. Μου δίνει όμως το δικαίωμα να τον κράξω. Αν δείτε και εμένα να γράφω κριτική για ποίηση, ή για την καλύτερη συνταγή για παπουτσάκια, μπορείτε ελευθερα να με κράξετε
  11. και εμένα για advertorial μου κάνει, αλλά από την άλλη, εάν ειναι να πληρώσεις σε αυτό το site θα πας;
  12. Και μπράβο του! Έδρασε εκεί που οι άλλοι καθόμαστε και περιμένουμε μασημένη τροφή. (προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, μιλάω πρωτίστως για τον εαυτό μου)
  13. Την συνέντευξη την πήρε ένας κύριος ο οποίος ενθουσιάστηκε όταν είδε ότι τα κόμικ που έπαιρνε παιδί ξανά κυκλοφορούν στα περίπτερα. Απλά επικοινώνησε μαζί τους και τους έκανε κάποιες ερωτήσεις. Αυτό.
  14. E όχι και πληρωμένη! Αφού αναφέρει και τον γνωστό εκδοτικό οίκο ANIBUS !!
  15. Λοιπόν, παίζει να είναι, συνολικά, η καλύτερη σαιζόν νερντοσειράς ever. Εκπληκτική δουλειά, τα επεισόδια έφευγαν νεράκι, τρομερές ισορροπίες δράσης και διαπροσωπικών σχέσεων, 2 εκπληκτικές νερντοστιγμές στο τελευταίο επεισόδιο με τις οποίες φτιάχτηκα τρελά, όλα πάρα πάρα πολύ καλά. Μετά από 2 μέτριες μεσαίες σαιζόν οι οποίες πηγαίναν στον αυτόματο της επιτυχίας της πρώτης, η τελευταία αξίζει ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ! Γεμάτα επεισόδια, με στόρυ, με συγκίνηση, με προώθηση της πλοκής, με action scenes, πραγματικά δυσκολεύομαι να βρω κάτι αρνητικό. Ίσως βέβαια το τελευταίο επεισόδιο τράβηξε λίγο παραπάνω από ότι έπρεπε, αλλά αυτό είναι πταίσμα στη συνολική ποιότητα. Έπιασα τον εαυτό μου να λυπάται που τελειώνει, πράγμα που έχει να μου συμβεί από... ποτέ. Τρελά respect στους δημιουργούς. Μην την χάσετε!!!!
  16. Όταν α) Η συνέντευξη είναι επί της ουσίας πληρωμένη καταχώρηση, β) Αυτός που παίρνει τη συνέντευξη είναι άσχετος με το αντικείμενο ή/και δεν ασχολήθηκε με το θέμα καθόλου. Κάποια ή ολα από τα παραπάνω ισχύουν, διαλέγετε και παίρνετε ανάλογα με το πόσο καλοπροαίρετος είστε. Δημοσιογραφία του κ$%^&*(
  17. Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη, ευχαριστώ πάρα πολύ @constantinople, που τη μοιράστηκες μαζί μας. Βεβαίως, οι ερωτήσεις είναι λίγο "ανώδυνες", προσωπικά θα ήθελα πάρα πολύ να του κάνω κάποιες επισημάνσεις για τη μετάφραση (και προφανώς, δεν αναφέρομαι στα ΜΠΑΜ και ΚΡΑΤΣ) ή για την ανυπαρξία προώθησης. Τέλος πάντων, ακόμη κι έτσι, παραμένει ενδιαφέρουσα.
  18. Μετέφερα εδώ μια συνέντευξη του Product Manager της έκδοσης των Κλασσικών Υπερηρώων.
  19. Ήταν ένα απόγευμα του περασμένου Σεπτέμβρη, όταν χαζεύοντας τις εφημερίδες στο περίπτερο έπεσε το μάτι μου σε ένα περιοδικό – τόμο, που στο εξώφυλλο του ήταν σχεδιασμένη η φιγούρα του SRIDERMAN. Από εκείνο το Σεπτέμβρη λοιπόν και μέχρι σήμερα και η συνέχεια να γράφει το νούμερο 60, μπήκε στη ζωή μας, ένα περιοδικό με τον τίτλο MARVEL– ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ των εκδόσεων RADNET! Πρόκειται για μια σειρά, με τους Υπέρ Ήρωες της MARVEL, τον SPIDERMAN, τους FANTASTIC FOUR, THOR, HULK, IRON MAN, CAPTAIN AMERICA, AVENGERS και DAREDEVIL! Για την ιστορία αξίζει να αναφέρουμε ότι για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τα μέσα της 10ετίας του ΄70, οι εκδόσεις KABANAS HELLAS παράλληλα με τα αξέχαστα … ΤΙΡΑΜΟΛΑ και ΣΕΡΑΦΙΝΟ, εξέδιδαν αρκετούς τίτλους κόμικς με πρωταγωνιστές τους SPIDERMAN, CAPTAIN AMERICA, KUNG FU κ.α. Αργότερα όταν οι τίτλοι αυτοί σταμάτησαν με τον SPIDERMAN να φθάνει τα 589 τεύχη …αν θυμόμαστε καλά, τη σκυτάλη της έκδοσης των Υπέρ Ηρώων, πήρε στα χέρια της η ΜΑΜΟΥΘ ΚΟΜΙΞ. Όσον αφορά την τιμή των παραπάνω αναφερομένων εκδόσεων, θα πούμε ότι ξεκίνησαν με 15 δραχμές για να περάσουν στις 20, με το απότομο σκαρφάλωμα των 100, 150, 200 έως και τις 220 δραχμές! Γύρω από το θαυμαστό κόσμο των χάρτινων Υπέρ Ηρώων της MARVEL θα πρέπει να αναφέρουμε επίσης, ότι στις 13/09/2019 κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, η επίσημη συλλογή της Marvell Graphic Novels της Hachette, σε μετάφραση και επιμέλεια των εκδόσεων ANIBUS. Από το παρελθόν, στο εκδοτικό παρόν και στο χώρο των κόμικς που λατρεύουν οι μικροί αλλά κυρίως οι μεγάλοι όπως προαναφέραμε αυτή την εποχή μπορείς να απολαύσεις τον … SPIDERMAN, τους FANTASTIC FOUR, THOR, HULK, IRON MAN, CAPTAIN AMERICA, AVENGERS και DAREDEVIL, μέσα από τις εκδόσεις RADNET, με περιπέτειες που σε μεταφέρουν στο θαυμαστό κόσμο, εκείνων των αξέχαστων… των καλύτερων μας χρόνων, μια που η σειρά περιέχει ιστορικούς τίτλους και μάλιστα με τα τεύχη που είχαν κυκλοφορήσει τότε! Η τιμή των τευχών, που είναι σε μορφή τόμου, αρκετά προσιτή για κάθε τσέπη, άξιο λόγου η άριστη προσαρμογή των ιστοριών στην Ελληνική γλώσσα! Τέλος να πούμε ότι η σειρά αυτή έχει κυκλοφορήσει με επιτυχία σε πολλές χώρες του πλανήτη με περισσότερους από τους 60 τόμους, που μακάρι αυτό να ισχύσει και στην Ελλάδα, που κυκλοφορεί κάθε βδομάδα στα περίπτερα! ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΣΚΟΥΜΑ (PRODUCT MANAGER) Athenscalling.gr: Η εκδοτική RADNET, θα έλεγα ότι εισήλθε στο χώρο των εκδόσεων με δυναμική είσοδο, με ενδιαφέρουσες εκδόσεις για όλα τα γούστα! Εκδόσεις για τους Συλλέκτες, τα Παιδιά, τους Βιβλιόφιλους ακόμη και για εκμάθηση των Αγγλικών και πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο θα υπάρχει στη συνέχεια, από εσάς, σε μια δύσκολη και παράξενη κατά τα άλλα αγορά … όπως είναι η δική μας! Με το καλώς ήλθατε στο Athenscalling.gr webzine of culture, θα σας πω ότι αυτή η συγκεκριμένη μας συνάντηση αφορά, μόνο ένα μέρος των εκδόσεων σας, έτσι θα μιλήσουμε για την έκδοση η οποία αφορά τον Φανταστικό Κόσμο των Υπέρ Ηρώων της MARVEL! Μια έκδοση που τουλάχιστον εμείς… την ξεχωρίσαμε, από άλλες του αυτού είδους… Αλήθεια πως και με ποια αφορμή έγινε η συγκεκριμένη επιλογή της έκδοσης? ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Εκτιμούμε πως σήμερα οι ήρωες της Marvel είναι πιο γνωστοί από ποτέ σε αγορές εκτός των συνόρων των ΗΠΑ. Ταυτόχρονα η παρουσία τους στα περίπτερα δεν είναι αυτό που ήταν την δεκαετία των 80s ή των 90s. Ταυτοχρόνως η μορφή της σειράς που έρχεται σε τόμους 150 σελίδων με τέσσερις έως έξι ιστορίες αποτελεί πολύ πιο δελεαστική πρόταση από το παραδοσιακό 30-σέλιδο κόμικς που περιλάμβανε μια μόνον ιστορία ή μέρος μιας ιστορίας. Καθοριστικής σημασίας στην κυκλοφορία της σειράς ήταν η δυνατότητα να ορίσουμε μια χαμηλή τιμή. Έτσι η σειρά Marvel Κλασικοί Υπερήρωες κυκλοφορεί στα 7,99€ και όχι στα 9,99€ που θα λέγαμε είναι η στάνταρ τιμή της αγοράς η οποία ξεπερνά τα 19,99€ όταν πρόκειται για ξενόγλωσσους τόμους εισαγωγής. Athenscalling.gr: Ξεκινήσατε, αν δεν κάνω λάθος το Σεπτέμβρη του 2021 και ο στόχος σας είναι να φτάσετε τα 60 τεύχη, υπάρχει ελπίδα για τους φίλους του είδους … και όχι μόνο να πάμε παρακάτω? ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Είναι παντού γνωστό πως το αρχείο της Marvel είναι γεμάτο από υπέροχα κόμικς που κυκλοφόρησαν τα τελευταία 60 χρόνια. Συνεπώς υπάρχει άπλετο υλικό προκειμένου να επεκταθεί η σειρά πέραν των 60 τόμων, εφόσον το αναγνωστικό κοινό επιθυμεί κάτι τέτοιο. Athenscalling.gr: Μίλησα προηγουμένως για λάτρεις του είδους και εδώ θα αναρωτηθώ, εάν οι συγκεκριμένες εκδόσεις, είναι ικανές να προσελκύσουν και κάποιους περαστικούς, να έρθουν και να μείνουν δηλαδή και αυτοί στην παρέα των φίλων των κόμικς … ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Η κύρια βάση των αναγνωστών της σειράς είναι μυημένοι φαν των κόμικς. Ταυτόχρονα η σειρά Marvel Κλασικοί Υπερήρωες είναι ιδανική για να προσελκύσει άτομα που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τα κόμικς των Υπέρ-ηρώων, οι «περαστικοί» που λέτε. Δεν απαιτείται ο αναγνώστης να έχει την παραμικρή γνώση ως προς τους ήρωες και τα κατορθώματά τους, γιατί η συλλογή μας ξεκινάει από το πρώτο-πρώτο τεύχος του Spider–Man, του Thor, του Hulk, των Fantastic Four κ.ο.κ. Ο αναγνώστης έχει λοιπόν την ευκαιρία να πιάσει το νήμα από την αρχή και να απολαύσει τις περιπέτειες αυτών των ηρώων στην σωστή χρονολογική σειρά, χωρίς κενά. Αυτό είναι το μεγάλο προνόμιο που προσφέρει τούτη η συλλογή στον αναγνώστη, και καμία άλλη. Athenscalling.gr: Αναρωτιέμαι διαβάζοντας τα κόμικς σας, το γιατί η αναφορά στις πρώτες ημέρες της εμφάνισης του SPIDERMAN, του HULK, του THOR, των AVENGERS και των άλλων ηρώων …και όχι σε κάτι το σημερινό? ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Η σειρά Marvel Κλασικοί Υπερήρωες απευθύνεται σε παραπάνω από μια κατηγορία αναγνώστη… Στους μυημένους που γνωρίζουν τις πρόσφατες ιστορίες των υπερηρώων της Marvel αλλά μέχρι πρότινος δεν είχαν πρόσβαση στο παλαιότερο υλικό. Στους παλαιότερους οι οποίοι θέλουν να χτίσουν σήμερα την συλλογή κόμικς που δεν κατάφεραν στο παρελθόν. Και σαφώς σε όποιον αγαπά την έννοια του «κλασικού» και της «ιστορίας-ιστορικότητας» και θέλει να δομήσει ένα ιστορικό αρχείο από κόμικς. Υπό αυτό το πρίσμα θα τολμήσω να πω πως τούτη η συλλογή αποκτά και ακαδημαϊκό ενδιαφέρον. Athenscalling.gr: MARVEL ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ λοιπόν από τις εκδόσεις σας και θα μου επιτρέψετε να παρατηρήσω την πραγματικά μελετημένη επιλογή των ιστοριών που μας παρουσιάζετε, τη καλοτυπωμένη εμφάνιση των τόμων, τη σωστή μετάφραση, κάναμε έλεγχο σε αυτό… χα χα χα… και την προσιτή τιμή να προσθέσω! Όμορφα όλα αυτά για εμάς! Όμως για εσάς αυτό δεν αποτελεί ένα θα έλεγα … επιπλέον κόστος στη παραγωγή της έκδοσης? ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Η υψηλή ποιότητα εκτύπωσης είναι δεδομένη, δεν θα μπορούσε να λείπει μιας και η παραγωγή πρέπει να ανταποκρίνεται στα στάνταρ της Marvel. Θα έλεγα πως κοστοβόρος υπό μίαν έννοια υπήρξε η μετάφραση των ηχητικών εφέ- κοινώς πρόκειται για τους ήχους ΜΠΑΜ, ΚΡΑΤΣ κλπ, που εξ ορισμού βρίσκονται εκτός της φούσκας του διαλόγου. Απαιτείται πολύς χρόνος προκειμένου να ανασχεδιαστούν στα Ελληνικά αυτά τα ηχητικά εφέ διατηρώντας την γραμματοσειρά της πρωτότυπης βορειοαμερικανικής έκδοσης. Athenscalling.gr: Και πάμε στους αναγνώστες …Να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι, πραγματικά ωραίο το σλόγκαν που επιλέξατε για το promo σας! Ποια μηνύματα λαμβάνετε από τους μεν και ποια από τους δε? ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Το κοινό στο οποίο απευθύνεται η παρούσα σειρά είναι πολύ ευρύ τόσο ηλικιακά όσο και γνωστικά. Ορισμένοι αναγνώστες έχουν μελετήσει όχι μόνο τις ιστορίες αλλά και το πλαίσιο μέσα στο οποίο γράφτηκαν. Συνεπώς θα τονίσουν άλλοτε θετικά και άλλοτε αρνητικά μέχρι και τις λεπτομέρειες αυτής της έκδοσης. Στο μεγαλύτερο μέρος τους τα σχόλια είναι πολύ θετικά. Συχνά μάλιστα μας ζητούν να κυκλοφορήσουμε κι άλλες σειρές με τους ήρωες της Marvel και όχι μόνο. Athenscalling.gr: Ερώτηση τώρα επί προσωπικού… και με την πάσα αλήθεια ποιος από τους χάρτινους Υπέρ Ήρωες σας συναρπάζει περισσότερο και γιατί? ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Στο σύμπαν της Marvel ξεχωρίζω τον Wolverine/Logan/James Howlett από τους πολλούς σπουδαίους ήρωες. Θεωρώ πως ο συγκεκριμένος χαρακτήρας δεν αποτέλεσε φαβορί κατά την σύλληψή του στα 70s αλλά η αγάπη του κοινού τον ανέδειξε σε αναπόσπαστο κομμάτι των ιστοριών της Marvel στα 80s και στα 90s και τον καθιέρωσέ πρωταγωνιστή στα 00s και στα 10s. Athenscalling.gr: Εάν ο συγκεκριμένος χάρτινος Υπέρ Ήρωας, έπαιρνε σάρκα και οστά και σας πρότεινε να συμμετέχετε μαζί του σε κάποια από τις περιπέτειές του, θα κάνατε δεκτή την πρόταση του? ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Προσωπικά δεν θα ήμουν έτοιμος να αποφασίσω για τόσο κομβικά κοινωνικά ζητήματα όπως κάνουν καθημερινά οι ήρωες των κόμικς μας. Το δραματικό στοιχείο στα κόμικς των υπερηρωών επιβάλλει η ανθρώπινη κοινότητα να απειλείται και η σωτηρία της να «πατάει» στους ώμους του εκάστοτε πρωταγωνιστή. Φυσικά το concept του υπερήρωα μας υπενθυμίζει ξανά και ξανά πως η προστασία της εκάστοτε κοινότητας εξαρτάται και θα εξαρτάται πρωτίστως από τους ίδιους τους πολίτες της. Athenscalling.gr: Θυμάστε ποιο ήταν το πρώτο κόμικς που διαβάσατε και πότε? ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Αυτό δεν το θυμάμαι, υποθέτω ότι θα ήταν κάποιο vintage Asterix καθώς οι γονείς μου τα συνέλλεγαν. Σε ότι αφορά στους ήρωες της Marvel, ο πρώτος τόμος που θυμάμαι καλά ήταν εκείνος που περιείχε την πρώτη εμφάνιση του Onslaught στα 90s, ήταν η πιο δραματική σύγκρουση ηρώων που είχα διαβάσει μέχρι εκείνη τη στιγμή. Athenscalling.gr: Και λίγο πριν το τέλος της συνάντησής μας, παρακαλώ να μας επιτρέψετε τώρα να αναφερθούμε στον δικό μας αγαπημένο χάρτινο Υπερήρωα τον SPIDERMAN και εσείς χρησιμοποιώντας τα πρώτα γράμματα του ονόματος του, να τον χαρακτηρίσετε συμπληρώνοντας τα κενά με όποιες λέξεις προτιμάτε. ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: (S)pider, (P)eter, (I)nterdimensional, (D)ynamic, (E)arthly, (R)egretful, (M)ighty, (A)nxious, (N)aughty Athenscalling.gr: Να είστε πάντα καλά …και ο THOR μαζί σας! ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΣΚΟΥΜΑΣ: Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία Athenscalling! Πηγή
  20. 16 ΙΟΥΛ ΣΤΙΣ 12:00 Μ.Μ. – 17 ΙΟΥΛ ΣΤΙΣ 9:00 Μ.Μ Smass Bazaar 57 Ασκληπιού, 106 80 Αθήνα Πώς θα φύγετε για διακοπές στα νησιά χωρίς βιβλία και comics για την παραλία... και όχι μόνο; Σας καλούμε στο Smass Bazaar να περιηγηθείτε σε μία μεγάλη γκάμα νέων και κλασσικών τίτλων, προσεκτικά διαλεγμένων απ' την ομάδα του Smassing Culture! Στις 16-17 Ιουλίου στον ολοκαίνουριο χώρο του Εκτός Γραμμής στο κέντρο της Αθήνας (Ασκληπιού 57) Tο υπέροχο σχέδιο της αφίσας είναι μια δημιουργία του φανταστικού Γιάννη Ρουμπούλια! https://www.facebook.com/events/424865369538883/
  21. Yesterday
  22. Διαβάστηκε και ο δεύτερος τόμος με τα τεύχη 7-13. Η ιστορία παίρνει μια εντελώς καινούρια τροπή και δεν εστιάζει πλέον στους χαρακτήρες κόμικς, αλλά στους δημιουργούς τους. Είναι πιο εγκεφαλική και πολύ πιο καμμένη σε σχέση με τον πρώτο τόμο, αλλά προσωπικά, μου δόθηκε η εντύπωση, ότι ο Cates μετά βίας συγκρατεί το υλικό του. Έχει πάντως πολύ ενδιαφέρον, επειδή επιχειρεί να μπει, όσο γίνεται, στο μυαλό των σεναριογράφων κόμικς και πραγματικά έχει κάποιες απολαυστικές στιγμές με ορισμένους αγαπημένους χαρακτήρες από κάποια κόμικς σε στιγμές, που δεν πρέπει να χάσετε. Η αλήθεια είναι, ότι σχεδόν τίποτα από όσα συμβαίνουν στα πρώτα έξι τεύχη δεν μας προϊδεάζουν, για το τι πρόκειται να συμβεί στα 8-13. Ή μάλλον, το μόνο, που μας προετοιμάζει, είναι η αναξιόπιστη αφήγηση στα πρώτα τεύχη, που δείχνει, ότι κάτι δεν πάει καλά με την ιστορία, που διαβάζουμε. Η σύγκριση πάντως των δύο τόμων, μου φάνηκε, ότι βγάζει ένα θέμα συνοχής στο υλικό. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, είναι πραγματικά ένα κόμικ, που λειτουργεί σχεδόν ως ερωτικό γράμμα προς τα κόμικς, κάτι που εκτίμησα δεόντως. Ναι, συμφωνώ, εντελώς καμμένο, αλλά και εξαιρετικό, κατά τη γνώμη μου. Η αλήθεια είναι, ότι δεν φαίνεται να ολοκληρώνεται και δίνει περιθώριο να συνεχιστεί η ιστορία. Μακάρι!
  23. https://www.marvel.com/articles/comics/axe-judgment-day-kieron-gillen-interview-sets-stage https://www.marvel.com/articles/comics/ms-marvel-and-wolverine-1-first-look-kamala-x-men-join-forces
  24. Umbrella Academy Season 3: Άλλη μια φορά οι Umbrellas βρίσκονται σε εναλλακτικό/διαφορετικό timeline, άλλη μια φορά που ο κόσμος απειλείται με ολική καταστροφή. Έχει αρχίσει να κουράζει λίγο η φάση με το ίδιο μοτίβο συνεχώς, ελπίζω η 4η σεζόν να είναι και η τελευταία για να κλείσει όσο καλύτερα γίνεται. Ποτέ δεν ήταν η πιο καλογραμμένη σειρά, αλλά εδώ το πάνε σε άλλο επίπεδο. Έως ένα σημείο δέχομαι να γίνονται πράγματα επειδή οι κεντρικοί χαρακτήρες δεν συννενοούνται μεταξύ τους και δεν αναφέρουν τι κάνει ο καθένας ξεχωριστά ή απλά δεν κάθονται να εξηγήσουν στους "αντιπάλους" τους κάποια πράγματα, για να αποτρέψουν κάποια μάχη μεταξύ τους, αλλά οι Umbrellas βρίσκουν αυτό το σημείο και το ξεπερνούν κατά πολύ. Ολόκληρα επεισόδια θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν ο x χαρακτήρας έλεγε στον y "μαν, πάω να ανακτήσω το τάδε αντικείμενο που είναι σημαντικό για την πλοκή, μην το ψάχνεις αλλού". Τουλάχιστον οι ηθοποιοί και χαρακτήρες έχουν μεταξύ τους χημεία, οπότε σώζεται κάπως η κατάσταση. Αλλά ρε Netflix, πόσο έκοψες το budget; Οι μισές σκηνές διαδραματίζονται είτε στο λόμπι ενός ξενοδοχείου είτε στο σαλόνι της Ακαδημίας. Stranger Things Season 4: Believe the hype, ο 4ος κύκλος του ST ίσως να είναι και ο καλύτερος του. Ένας "δαίμονας" από το Upside Down αρχίζει να σκοτώνει αθώους πολίτες του Hawkins και φυσικά οι συνήθεις χαρακτήρες φορτώνονται με αυτοσχέδια όπλα, καβαλάνε τα ποδήλατα τους και αρχίζουν να το παίζουν Ghostbusters. Αυτό που κάνουν πολύ καλά οι Duffer Brothers, δημιουργοί της σειράς, είναι να έχουν πολλά διαφορετικά plot lines, που διαδραματίζονται ίσως και πολύ μακριά από το Hawkins, με ανακαταμμένα groups ηρώων, που λίγο πολύ όλοι εξερευνούν την κεντρική υπόθεση από διαφορετική σκοπιά. Αυτά ήταν όμως στο Volume 1, που βγήκε πριν από ένα μήνα. Στο Volume 2, που βγήκε χθες, έχουμε την κλιμάκωση όλων αυτών των plot lines και την σύγκλιση τους σε ένα 2,5ΩΡΟ ΦΙΝΑΛΕ. Το επεισόδιο κύλησε νεράκι, βασικά δεν σε άφηνε να το αφήσεις από την μέση και μετά. Συγκινητικό το φινάλε, αλλά SPOILER ALERT Αυτά τα ολίγα είχα να πω, πάω να ξανακούσω το "Running Up That Hill" για την χιλιοστή φορά σήμερα.
  25. Last week
  26. Ο Νταν Σλοτ επιστρέφει στον Σπάιντερ-μαν με νέα «άναρθρη» σειρά. Ποιος στην χάρη μας! Σχεδιαστής του τίτλου θα είναι ο Μαρκ Μπάγκλι, με τον οποίο δεν θυμάμαι να έχει συνεργαστεί ποτέ ξανά. Έχουμε λοιπόν δύο κλασικότατους σχεδιαστές του χαρακτήρα στους δύο ongoing τίτλους της. Τουλάχιστον σχεδιαστικά το παλεύουν στην προσέλκυση του κοινού για τον αραχνοκέφαλο.
  27. Ανοίξτε το ντουλάπι της κουζίνας και κατεβάστε ένα μεγάλο μπωλ. Βάλτε μέσα μια γερή δόση Chuck Palahniuk, προσθέστε άφοβα λίγο πρώιμο Ταραντίνο. Ρίξτε στο μείγμα αρκετό Natural Born Killers και μια ιδέα Trainspotting. Ανακατέψτε και σερβίρετε σε μικρά μπωλάκια του παγωτού. Μετά πετάξτε τα στον τοίχο και βάλτε φωτιά στο σπίτι σας. Αυτή, κυρίες και κύριοι, είναι η συνταγή για το Kill Your Boyfriend. Γραμμένο το μακρινό 1995, είναι μια δημιουργία των Grant Morrison και Philip Bond. Μας περιγράφει τη βασανιστικά βαρετή ζωή μιας έφηβης κοπέλας στην Αγγλία που ασφυκτιά μέσα στη μικροαστική της ζωή και στο σχεδόν προδιαγεγραμμένο μέλλον της. Αναπάντεχα, θα συναντήσει έναν νεαρό που θα της αλλάξει τον τρόπο που βλέπει τη ζωή και μαζί θα επιδοθούν σε ένα κρεσέντο βίας, ληστειών, σεξ, βανδαλισμών και αρκετών ακόμα νοσηρών και αξιόποινων πράξεων, ψάχνοντας να διασκεδάσουν την πλήξη τους, τρέχοντας να ξεφύγουν από τους δαίμονες τους και φυσικά από την αστυνομία. Προκλητικό, βίαιο, επίκαιρο, προβοκατόρικο, διεστραμμένο, ωμό, αστείο, γροθιά στο στομάχι. Όπως όλα τα αντίστοιχα αριστουργήματα (American Psycho, Trainspotting, Natural Born Killers, Fight Club και τόσα άλλα) είχαν την τύχη να γραφτούν σε μια εποχή που οι δημιουργοί δεν (αυτό)λογοκρίνονταν, τολμούσαν, είχαν έμπνευση, (ή απλά έπαιρναν καλύτερα ναρκωτικά, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος). Εν μέρει εφηβική επανάσταση, λίγο road trip, δεν αφήνει τίποτα όρθιο. Φτύνει στα μούτρα τη μιζέρια της μικροαστικής ζωής, ισοπεδώνει οικογένεια, πολιτικούς, αστυνομία, καλλιτέχνες, nerds, αναρχικούς και επαναστάτες, με μια χαρακτηριστική άνεση που κάποιος μόνο ανώνυμα θα μπορούσε να κάνει σήμερα. Τον Grant Morrison τον ήξερα από το Nameless και εκεί ήταν τραγικός. Δεν ξέρω τι άλλαξε στο μεταξύ, αλλά εδώ, πολλά χρόνια νωρίτερα, δίνει ρέστα. Η ιστορία σε πιάνει από τα μούτρα και δεν σε αφήνει να πάρεις ανάσα. Οι διάλογοι αληθινοί, στρωτοί, αστείοι, λακωνικοί εκεί που χρειάζεται, τραβάνε λίγο εκεί που τους παίρνει. Ο τέταρτος τοίχος πάει κι εδώ περίπατο. Το μέγεθος της ιστορίας τόσο όσο, δένεσαι με τους χαρακτήρες χωρίς να χρειάζεται να ξέρεις τα πάντα γι αυτούς. Το φινάλε ισοπεδωτικό, φέρνει στο μυαλό κάτι από (ψιλοspoiler) Το σχέδιο τώρα, ενώ είναι απλό και εν μέρει χοντροκομμένο, λειτουργεί. Και ο λόγος είναι γιατί ο Bond τα καταφέρνει μια χαρά με τα πρόσωπα, που είναι ξεχωριστά και αξιομνημόνευτα μέσα στην απλοϊκότητα τους. Οι εκφράσεις είναι πιστευτές. Γενικά συχνά άδεια backgrounds αλλά δεν με πειράζει και τόσο εδώ. Ίσως χρωματικά να του ταίριαζε μια σκοτεινότερη παλέτα, αλλά το πολύχρωμο τελικά του πάει και είναι οκ. Μόνη αντίρρηση ίσως, νομίζω πως το σχέδιο είναι φειδωλό όσο αφορά την προκλητικότητα, σε σχέση πάντα με το σενάριο, προσπαθώντας ίσως να κρατηθεί έτσι μια σχετική ισορροπία. Αν τα παραπάνω σας προσβάλλουν, προσπεράστε και μη κοιτάξτε καν. Αν όχι, ετοιμαστείτε για μια σύντομη, ταραχώδη αλλά αξέχαστη βόλτα.
  28. Πάρα πολύ ωραίο κόμικ! Πολύ ωραία γραμμένο, αξιοποιεί πλήρως τους τετράποδους πρωταγωνιστές, τα χαρακτηριστικά τους και τις αδυναμίες τους και σταδιακά χτίζει μια ατμόσφαιρα τρόμου. Μου άρεσε πάρα πολύ το σχέδιο. Ναι, είναι λίγο καρτουνίστικο για τα γούστα μου, αλλά είναι πολύ ταιριαστό και συλλαμβάνει με απόλυτη επιτυχία την ψυχοσύνθεση των πρωταγωνιστών. Αξίζει να το διαβάσετε. Υπέροχη παρουσίαση @Sugarglitter, τα έγραψες όλα (και εννοείται ότι δεν θα μπορούσε να δουλέψει η ίδια ιστορία με γάτες )
  1. Load more activity
  • Chatbox

    Load More
    You don't have permission to chat.
×
×
  • Create New...